16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

@firsttime
    Super hoor, van je hobby je werk maken!
    Het lijkt mij in iedergeval altijd gezellig met hem in de buurt!;)

2. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Niet alleen gezellig: heb een supervriend aan hem. Continu vragen hoe het gaat en zelfs voor me staan als ik wil oversteken. Haha ;)

3. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Lief :) Leuke blog meid! Geweldig, dat stukje over 'Het nieuws vertellen'.

Ik ben IT-er... ook het laatste wat ze van mij verwachten. Ik houd van 3D-shooters en schiet de wereld neer, hahaha Maar dat moet strakjes wel minder als die kleine smurf rondhuppelt!

4. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat gaaf firsttime!!! Ga het nog ff op m'n gemak bekijken!

5. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb je Facebook pagina al ge-liked 😃

6. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Lief zijn jullie, thanks! Nou ja, aangenaam dan! Haha. Shirley is the real name :)

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb zo'n lol met het schrijven van die teksten. Net een stuk over zwangerschapspaniek geschreven. Wat ik nog allemaal moet regelen en hoe gestresst ik daarvan word. Uiteraard met een korreltje zout. Maar wel leuk om zo niet alleen de positieve dingen te benadrukken, maar ook gewoon op een luchtige manier de kwaaltjes en regeldingen te behandelen. :p zou hou ik het ook een beetje leuk voor mezelf, haha.

8. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    he meiden! Hier alles wel goed. Leuk dat je je bekend hebt gemaakt firsttime.
    Heel toevallig ben ik al een hele tijd vaste bezoeker van styleguide, en toen ik in dit topic kwam en ze vertelde over haar werk als freelancer, haar wens voor de victor en rolf bugaboo, en het fan zijn van anouk begon er bij mij een knipperlichtje te branden, en zo heb ik haar benadert en hebben we ook via internet contact, en gaan we volgende week meeten.

Dan wil ik mezelf ook wel 'bloot' geven. Ook ik blog, helaas niet als mijn vaste baan maar ik schrijf en verdien daar een klein zakcentje aan. Ik schrijf over lifestyle, food (recepten), beauty, sport, en mode. En sinds kort ook over mijn zwangerschap. Mijn blog is te bewonderen via:
    Kelly Caresse | Live, Love and don't forget to Laugh! .

Ik had vandaag meerdere keren het gevoel de baby te voelen. Ik voel een soort gekriebel, alsof er van binnen een vinger langs mijn buikwand wrijft, zo apart!

9. ACH

ACH Niet meer actief

Wat gaaf @deurmat22! Leuk om je te zien. Je lijkt me erg gezellig!
    Maar misschien domme vraag.. Maar jullie verdienen dus geld met wat je schrijft op internet.

Ik voel me nu ineens echt een heel erg boeren meisje..
    Jullie mogen ook echt wel weten wie ik ben. Maar veel verder dan mijn Facebook pagina is er weinig te beleven. Haha.

Hier weer een avondje gezwommen, ben kapot!

Over 23 uur weet ik hopelijk wat voor wondertje er in mijn buik groeit!

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Doordat ik heel veel bezoekers heb opgebouwd met mijn site (160 000 per maand momenteel), zijn bedrijven bereid om te betalen voor een advertentie. Daar verdien ik aan. Bovendien test ik weleens dingen of schrijf ik een advertorial (betaalde/gesponsorde post). Daar krijg ik allemaal geld voor en aan het eind van de maand is dat een prima maandsalaris. Droombaan!

Naast dit alles doe ik heel af en toe nog freelance schrijfklussen, aangezien ik gewoon afgestudeerd ben als redacteur :)

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Leuk hoor deurmat!!

@ ach: haha, hier nog zo een hoor! Wel erg druk met werk en sociale leven. Vooral weekenden bomvol gezelligheid met vrienden. Maar verder dan operatie-assistent gaat mijn carrière niet. Al doe ik het wel met heel veel plezier en ga nooit met tegenzin, ook nu niet tijdens zwangerschap.

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Ach thanks! Ik verdien er niet veel mee hoor, af en toe wat voor reclame teksten of een keer een advertentie, het is meer een hobby.
    Succes met de geslachtsbepalende echo!

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wat een super leuke blogs! :) Ik ga ze zeker vaker bezoeken. Heb net de Zwangerschapsmonologen besteld bij bol.com nav jouw stukje firsttime, haha!

14. ACH

ACH Niet meer actief

Ho veronderstel niet dat ik ongelukkig ben hoor. Heel gelukkig met mijn leventje en zo niet zou ik daar ook zelf verandering in brengen.

Maar vind dit gewoon erg leuk om te zien! Klinkt als een droombaan.
    Nu snap ik ook waarom je wel eens schrijft dat je zoekt naar inspiratie. Lijkt mij heel lastig!

@Kukel Jou baan lijkt me anders ook interessant! Ik krijg al de kriebels als ik aan het woord keizersnede denk bijvoorbeeld. Vast een trauma aan de opartiekamer overgehouden als kind. Je maakt best bijzondere dingen mee denk ik.

Hier administratieve studie gevolgd maar kreeg daar de kriebels van. Daarna nog wel detailhandel gedaan. Werk al sinds mijn 15de in de juwelier en het is ook echt een vak apart. Jammer dat er zo weinig arbeidsmogelijkheden zijn anders was ik er dieper op in gegaan dan cursussen op de vakschool.

Jaja genoeg over mijn spannende carrière.. Vind het leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik spring onder de douche en kruip daarna lekker in bed! Welterusten.

@Diortje
    Ook veel plezier morgen! Hoelaat mag je? Hier pas 20:15

15. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Hè dames, ik ben een uur bezig geweest om bij te lezen... We zijn net terug van mijn ouders voor de begrafenis. Eerst veel familie gezien en bezocht gisteren, toen gisteravond de avondwake (voor de niet zuiderlingen, een soort avonddienst de avond voor de begrafenis om de overledene te herdenken). Toen de hele avond met oom en tantes en neefjes en nichtjes. Vandaag de begrafenis en nog lekker met broer en zijn vrouw op het terras gezeten. Nu moe! Maar het was een erg mooi afscheid van mijn oma. Wel dubbel allemaal, omdat het leven zo doorgaat, oma gaat dood en ik ben zwanger, maar zo hoort het natuurlijk ook.

@naam: wij hebben al een half jaar de jongens en meisjes naam klaar, nu helemaal mooi, want het meisje wordt in de tweede naam naar mijn oma vernoemd. Maar de namen houden we echt voor ons!

@blogs: wat een gave website firsttime! Ik heb snel even gekeken, ga hem snel in mijn favo's zetten. Bij deurmat moet ik nog kijken, dat wordt morgen!

Leuk als je van je hobby me beroep kan maken. Nu moet ik ook niet klagen, want ik heb een superbaan met uitzicht op een vast contract, dus wat wil ik nog meer?

@ach: hoe is het met je hondje?

@vk bezoek: ik ga nu vaak alleen, manlief kan er geen vrij voor krijgen, we kunnen wel 's avonds, maar dan zitten we met de kleine. De volgende afspraak is op de verjaardag van mijn man, hopelijk kan hij dan wel mee! Ik vind alleen gaan niet zo erg, het is toch kletsen en weer weg. Wel jammer dat hij sommige echo's mist.

Nu slapen, ben doodop...

16. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Leuk zeg @Firsttime & @deurmat!! Ik herken jou gevoel in jou buik!! Ook sinds vanavond dat gekriebel!! Leuk leuk leuk!!
    @Diortje: veel plezier morgen!!
    @Mopje: blijft idd altijd heel dubbel =( sterkte!!

17. ACH

ACH Niet meer actief

Lief dat je er aan denkt @Mopje (ja ik ging slapen)
    Heb nog aan je gedacht maar wist niet wanneer ze begraven zou worden.
    Fijn dat het een mooi afscheid was!

Helaas heeft ze een ontsteking/infectie aan haar oog dus moet 7-10 dagen zalf smeren en als het dan niet over is moeten ze het onder narcose weghalen..
    Hmm. M'n hondenkindje, zo zielig.

Nu echt welterusten..

18. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ mopje: heftige tijd! Sterkte

Nog meiden uit de buurt van Oosterhout / Breda? Grote brand in oosterhout en mogelijk giftige stoffen die vrij komen, dus ramen en deuren dicht!!! De zwarte rook is bij ons vanuit de verte te zien...

Slaap lekker meiden! (Type ik terwijl ik weer drie schopjes van kleine kukel krijg, hihi)

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mopje sterkte! Dubbel is dat he...

ik geniet vandaag zo lang mogelijk van de zon :D wel achter glas maar toch ;)

20. ACH

ACH Niet meer actief

Zo echt he @souries het komt zelfs tussen mijn rolgordijn tevoorschijn..
    Ik wissel altijd verkeerde dagen geloof ik!

Maar vandaag maakt het even niet uit, ik tel af naar de echo!

Fijne dag!

Deel Deze Pagina