16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Mopje, heel veel sterkte!

Firsttime en deurmat, gaaf zeg! Heb even snel gespiekt, ga er van de week nog even goed voor zitten!
    Ik ben in de buurt ook bekend...hahaha,maar dat komt doordat ik al 10jaar voor de klas sta. Leuk hoor als de strings in de aanbieding zijn,je koop er een hoop en er staan ineens kids van groep 8 achter je...hoi juf! Hahahaha! Heb ook in t begin van de zwangerschap mn testen en vitamines enzo in t volgende dorp gehaald.. Stel je voor dat er een bekende achter je staat! Voelde me net een spion!hihihi!

Moeders voor moeders: morgen nog een wissel en dat isdan de laatste! Ik probeer mn flessen zo snel mogelijk vol te hebben...hihi, dan kan ik de rest vande week weer gewoon plassen... Ondanks dat ik t een supergoe doel vind en t zo weer zou doen, ben ik ook wel stiekem een beetje blij dat ik straks weer helemaal gewoon op de wc kan!

Vanmiddag vrij,dus lekker even de zon in! Ook gaan we op een kinderopvang kijken. Een soort boederij...daar heeft ons hummeltje in het begin niet zoveel aan, maar over een paar jaar kan hij/zij dan lekker tussen de beesten door baggeren...heerlijk! T liefst zou ik zelf een boederij hebben...maar de postcodeloterij wil maar niet vallen hier.

Fijne dag allemaal! Goed smeren!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach haha, ja dat idee heb ik ook altijd! Ik wilde deze week wisselen, maar hou het lekker op vrijdag. Volgens mij wordt dat de warmste dag ;) Naja, en ik ben officieel om half vier klaar vandaag, dus dat valt ook wel weer mee allemaal dan!

3. Diortje

Diortje Actief lid

7 mrt 2013
    197
    0
    0
    Rotterdam
    Goeiemorgen op deze mooie morgen!!:D

Jippiee vandaag de geslachtsbepaling! Was om 6.15uur al klaar wakker.. En heb nu al zenuwen hahaha... Wat heerlijk dit!

@ach ik heb hem om 18.00uur..en dan dacht ik dat ik lang moest wachten.. Hihi moet wel echt wat gaan zoeken om te doen vandaag want ik ben vrij vandaag maar met dit mooie weer kan ik vast wel iets verzinnen..
    Vind het zo spannend he! Jij ook denk ik...

Ben ook zo blij met het mooie weer eindelijk.. Alleen heb ik weer het dilemma wat moet ik aan?!?:( al mijn oude shirtjes lijk ik net een walvis in.. Heb wel wat positiekleding, maar wil lekker rokjes of jurkjes aan met dit weer.. Van de week toch maar weer even shoppen.. Spijkerbroeken zijn zooo warm nu.. Haha zwangerschap dilemma's :p

4. ACH

ACH Niet meer actief

@Diortje
    Heeeel spannend! Ik heb gewisseld dus moet vandaag weroken, schiet de tijd lekker op!
    Gewoon lekker met wat tijdschriften in de zon!

Ik heb dat dilemma ook.. Vorige week jurkje bij vero moda gekocht zo'n strak onderrokje en los bij buik en strak bij borst, haha! Voor nu perfect met positie legging! Maarja dat is ook maar 1 outfit..

Succes met aftellen en veel plezier!

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Diortje: spannend zeg!

Wat een heerlijk zonnetje! Ben de hele dag thuis zonder afspraken dus ga lekker artikelen schrijven en het huis een beetje schoonmaken. Vanmiddag lekker met mijn hondje lopen!

6. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    jeeeeeetje wat is er veel gekletst gister!!! heb echt 7 paginas ofzo terug moeten lezen!

Enne 2 bloggers!!!! SUUUUPER! Heb een aantal keer een aanzet gedaan maar durf (ja serieus) er niet mee door te gaan omdat ik het dan raar vind of teveel af ga wat de andere erover zullen denken.
    Maar lijkt me echt geweldig om te doen!
    Vooral zoals jullie als je er (wat) voor betaald wordt!

Mopje! pff paar heftige dagen achter de rug! Wel erg mooi dat eventueel je oma vernoemd gaat worden!

VK bezoeken, ik ga naar de VK alleen (behalve de 1e afspraak) het is bij mijn huis 5 minuutjes lopen vandaan. Dus hoef nergens echt speciaal heen en over het algemeen zijn het geen hele bijzondere afspraken. Mn Echos ga ik niet meer alleen doen aangezien ik na het slechte nieuws van de vorige x niet meer weet hoe ik thuis ben gekomen.

Hier gister druk avondje gehad! Snel wat boodschappen na het werk, snel een frietje naar binnen geduwd en daarna naar een baby kamer gekeken van MP. Deze ook meteen gekocht! Hij zag er super goed uit willen alleen de commode een keer opnieuw een likje verf geven. Die heeft wat geleden van de broek riem tegen de rand.
    Daarna snel naar huis omdat er wat visite zou komen.

Mn buurjongetjes (6 en 3,5) snapte nog niet dat ik een baby in mn buik heb. Heb toen even mn doppler aangezet in de hoop dat ik de baby zo kon vinden.
    Zet ik hem op mn buik meteen BAM baby! Hahaha echt super!
    Komt half uurtje later de jongste naar me toe.... houd zn hand op mn buik en zegt! Woow jou baby doet het echt goed!
    Tranen stonden in mn ogen vond t zo schattig.

Uiteindelijk veel te laat op bed (als t aan mij lag lag ik al om half 10 in bed) en nu met koppijn en dood op achter mn bureautje.

Fijne dag vandaag allemaal! Zag geslachts echos en mensen die (n aantal uur) vrij zijn!!
    Ik ben vandaag weer het werkpaard straks om 16:45 pas thuis is.

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hai dames!! Leuke blogs.. Heb een beetje gesnuffeld net maar zal er nog eens wat meer tijd voor nemen..
    Mopje: fijn dat de begrafenis mooi was; dan heb je een goed gevoel over de afsluiting! Sterkte verder met het missen!!

Hier vandaag de hele dag druk. Net klaar met de examens.. Rollen we weer in ons volgende project: toneelstuk van de school! 2 dagen lang voeren de leerlingen een stuk op met toneel dans zang en acrobatiek!! Super leuk om die talentjes te zien opbloeien! En ik; ben voor de grime/schmink!! Leuk maar voor 3 voorstellingen hectiek!!

Ik ben bang dat ik vrijdag instort.. Maar dat zien we dan wel weer!!
    Spannend dames die een echo hebben vandaag: ik zenuw lekker met jullie mee!! Wij wachten tot de 20 weken echo.. Nog ruim 1,5 week te gaan!!

Meiden geniet lekker vant zonnetje! Vind leuk jullie te leren kennen.. En ik zal mezelf ook nog iets meer introduceren binnenkort!!

Liefss

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Nou ja, ander echobureau hier ook helemaal vol. Ik kan toch wel ergens een geslachtsbepaling krijgen? Haha, serieus.

9. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Vol?! Jeetje zeg! Kan t me amper voor stellen :s hier zit het nooit vol (maar is ook wel erg groot) het is dat je zo uit de richting woont:s

10. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ACH en Diortje, veel plezier bij de geslachtsbepalingen vandaag. Ik hoop dat jullie kleintjes meewerken en het goed te zien is.
    @Mopje, heel veel sterkte de komende tijd.

Ik ben er niet helemaal bij vandaag. Kom ik op m'n werk heb ik m'n sleutels niet bij me en kan ik er niet in :( Gelukkig via via nog snel aan een sleutel kunnen komen maar kan de helft van de deuren nu niet openen. Zou ook niet weten waar m'n sleutelbos nu dan zou moeten zijn... Vandaag een drukke dag op m'n werk voor de boeg maar hoop toch dat ik wat eerder naar huis kan... Vanaf 16:30 heb ik geen zon meer in de tuin (vanwege achterlijk grote boom bij de achterburen) dus hoop eigenlijk nog wel een beetje zon mee te kunnen pikken...

11. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Sommigen hebben alleen nog een plekje om 14:00 uur of bijvoorbeeld om 11:00 uur ofzo. Kan wel, maar dan moet ik alleen en wil mijn vriend er toch wel heel erg graag bij hebben. Kan nergens terecht in de vroege ochtend, late middag, avond of zaterdag:(

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wat jammer zeg... Misschien nog een ander bureau proberen? Ik was vrij vroeg met een afspraak maken want wilde perse op deze dag. Maar had niet echt het idee dat het hier nou super druk was. Ga ook naar een dorpje hier in de buurt. In de randstad zal het wel een stuk drukker zijn.

@ Diortje & ACH: heel veel plezier bij de echo's vandaag! En succes met wachten. ;)

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga zo de verloskundige nog maar even bellen en vragen wat hun eerstvolgende afspraak zou kunnen zijn. Vind wachten tot de 20 weken echo (16 juli pas!) wel erg lang, haha. Nou ja, komt vast goed. Iemand zal wel een plekje hebben voor me ;)

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
  15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Super! :)

16. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Niet dus, dan kan mijn vriend weer niet. Shit jonge. Kan ik weer cancelen. Pff.:(

17. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Te vroeg gejuigd... Hoop dat je nog een plekje kunt krijgen op een moment dat jullie beide kunnen.

18. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hij gaat het nu zelf maar fixen. Klaar mee, haha.

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ firsttime: balen dat het zo lastig gaat om die afspraak te maken. Zou er ook gek van worden ;)

20. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Firsttime jeetje wat lastig om dat te regelen zeg. Ik duim voor jullie :)

Thanks voor de leuke reacties ook op mijn blog. Ik heb vandaag een heel persoonlijk verhaal over zwangerschap en diabetes geschreven en de impact hiervan (ik wil niet spammend overkomen hoor haha) Kelly Caresse | Live, Love and don't forget to Laugh!

Over een week weet ik als het goed is ook of ik een jongen of meisje krijg, vannacht droomde ik weer over een stoer lief ventje, zo leuk!

Gisteren heb ik een mooie mintgroene zwangerschapsbroek van Mamalicious gekocht, een aanrader dit merk, goed betaalbaar en gewoon lekker hip :)

Deel Deze Pagina