Haha true. In het weekoverzicht van volgende week Wel leuk: ben benaderd door de Negenmaandenbeurs en die vond mijn blog zo leuk, dat ze de artikelen ook deels op hun site gaan plaatsen. Uiteraard met linkje naar het complete artikel op mijn blog. Voel me echt vereerd
@ ACH... ik begrijp wat je zegt. En max twee dagen kan je makkelijk vast leggen. Helaas heb je niet zoveel te willen qua dagen maar goed overleg is natuurlijk wel.mogelijk. Als je nu ma/di en vrijdag werkt bijvoorbeeld dan is het onredelijk om te verwachten dat je straks een wo of do gaat werken. Ook mag je vaste dagen verwachten. @Firsttime... wat gaaf!! Lijkt me zeker een eer. Gemiddeld genomen groei je in het laatste trimester het hardst (450 gram per week....) Hier nu 5 kg...is heel hard gegaan de laatste 2 weken.
Wat is het hier lekker stil! Iedereen buiten geweest en nu in bed? Ik ben lekker bezig geweest met het bekijken, vouwen en opschrijven van de babykleertjes. Heb nu een mooie lijst van wat ik al heb en nog moet. Nou, volgens mij ben ik er al haha. Oeps. Veel gekocht maar wat is het allemaal leuk!
Zeker stil hier! Wij hadden heerlijk een verjaardag in de tuin in de zon vanmiddag en wat in de tuin gewerkt! Nu ook naar bed! @firsttime leuk!!
Hier zo de deur uit Op naar samsung ben erg benieuwd Firsttime had je idd zien staan in de mail van de negenmaande beurs Leuk hoor Ach veel plezier met in elkaar zetten van de bugaboo Hier na samsung langs de ikea Ff beugeltje halen voor een raels en ff voor de kleine keiken En dan woensdag midag weer maar dan om het kamertje te halen
zooo volgens mij heeft iedereen een druk weekend gehad zo rustig hier! Gewicht: Hier is het nu tussen de + 4 en 4,5 Klachten: Het maagzuur is wat van start gegaan. Heel wisselend dat wel maar al regelmatig aanwezig. Firsttime: Waauw! Wat geweldig gaaf. Hier: Zaterdag PEETTANTE GEWORDEN!!! Jihaaaa van een prachtige jongen genaamd Jesse! Meteen ermee geknuffeld wat bizar zeg dat dit ons ook gaat overkomen over een paar maanden! Kan me nog niet helemaal voorstellen dat dit werkelijkheid gaat worden bij mij. Maar toch ze heeft een super bevalling gehad! (oerkracht! half 8 werden haar vliezen gebroken 9:05 1e keer persen 9:11 werd hij geboren! (3e pers) Onvoorstelbaar!) Vrijdag avond een tuinset gekocht! (hadden alleen een lounge set) en nu het hele weekend heerlijk buiten kunnen eten! Oprecht genieten van het heerlijke weer! Deze week gaat VL en schoonpa bij ons het behang van 1 muur afhalen en opnieuw behangen. Langzaamaan krijgt de kinderkamer dan vorm! Heb er zoveel behoefte aan. Vandaag ben ik 20 weken wat wil zeggen dat we allemaal over de helft zijn!!!
@Riantje Doe Juli de groeten van me en heel veel plezier! @Cygnet Fijn dat je al bijna alles hebt. Geeft rust, of niet? @Ach Succes met puzzelen @Firsttime Leuk voor je dat je Blog zo goed wordt gewaardeerd. Negenmaandenbeurs is niet echt de eerste de beste dus, toppie! @Juis Gefeliciteerd. Leuk he, peettante... ik heb ook een prachtig petekind van 4,5 jaar. Schatje, maar ook ontzettend eigenwijs, komend schooljaar naar groep 2. Wat gaat het hard! @Rust Ik lig de hele dag maar te nixen. Gisteren heeft vl 1 muur van de babykamer behangvrij gemaakt. De muren waren ontzettend droog en hierdoor ging het niet makkelijk. Op dat moment voel ik me zo schuldig. Enige wat door me heen ging was: Ben nu al een waardeloze moeder. Hoe moeilijk kan het zijn om een babytje in je buik te laten groeien. Dit is mijn tweede kans en ook die gaat niet lekker. Dus heb beetje depri gevoelens af en toe. Ik weet dat het zo in het echt niet werkt, maar ik kan er niets aan doen. Sommige vrouwen hebben 5 kinderen en alle 5 droom zwangerschappen. Waarom ik dan niet? Zucht (ook hier klaagmodus weer uit) @MooiWeer Geniet ervan allemaal vandaag. Probeer wat straaltjes mee te pakken.
Hey dames, Ik ben er ook weer. Ik heb vrijdag vrij genomen dus een lekker lang weekend gehad. We zijn lekker aan het klussen geweest. Ik ben bezig geweest met de mdf boom en mdf vogelhuisjes en we hebben de planken van de inbouwkast bekleed met plakfolie. Kon ik meteen even alle kleertjes en spulletjes die ik nu los in tassen had opruimen. Ik heb ook al best veel... Heb net als Firsttime ook maar een lijstje gemaakt en ben bang dat ik van sommige maten al teveel heb. Ik zet even wat foto's onder dit berichtje. @firsttime: super leuk de samenwerking met de 9 maanden beurs! Ik lees je blog ook met veel plezier! @maike79: sterkte meid! Het lijkt mij ook vreselijk om helemaal niets te mogen doen maar het is natuurlijk voor een goed doel. Wanneer krijgen jullie de uitslag van de punctie?
@ Juis: gefeliciteerd! Hoop dat we allemaal zo'n voorspoedige bevalling gaan hebben haha En wat betreft maagzuur: ik heb nu de pepermunt kauwtabletten van Rennies naast mijn bed liggen. Kunnen geen kwaad en helpen wel! Misschien een tip. @Maike: ik snap je gevoel maar hier kun jij helemaal niks aan doen! Wanneer krijg je de uitslag? Zenuwslopend maar zoals hier al vaker werd gezegd: het hoeft echt niks te betekenen... @Jackie: dat ziet er al mooi uit! Ik heb echt ook zoveel en alles ligt nu op 1 plankje. Ben benieuwd hoe het er in de kast uit ziet. Hoop niet al te vol haha. Heb een lijst gemaakt en heb al veel in maat 50. Nu dus maar even de stop erop. Heb met mijn vriend afgesproken dat we niet meer uitgebreid gaan shoppen maar alleen af en toe iets meenemen als het echt, echt, echt heel leuk is. Haha dat is het al snel, maargoed... Thanks voor de felicitaties. Ik ga er vanmiddag heen dus ben zo benieuwd. Heb zelf alleen de printscreen gezien en ben benieuwd wat ze allemaal willen. Dat ze mij kiezen is natuurlijk echt fantastisch haha. Morgen de 20 weken echo. De zenuwen zijn enorm! Tijdens de pretecho bij week 16 zag alles er vooralsnog goed uit maar het is toch even spannend hoor...
Ha Meiden, we zijn weer op kantoor dus we kunnen weer wat meer reageren Toch makkelijker op een computer dan op een telefoon. Gisteren brak de kabel van ons zonnescherm :s Dus we zitten in een warm huis en buiten zitten is nu ook een stuk minder. Hadden alleen niet echt gerekend op extra kosten hiervoor, dus we twijfelen nu of we een nieuw zonnescherm aanschaffen of hem alleen laten repareren. Balen! Klachten: wat last van vocht in mijn handen en 's avonds lichte angst, dus ik ben vanmorgen goed begonnen met een halve liter water en fruit als ontbijt. Ik laat de suikers deze week even staan waar het kan, kijken of dat iets scheelt. Goede timing dus voor lasagne (saus vol e-nummers )
@ Jackie: mooi hoor! @ juis: gefeliciteerd! Was het haar eerste kindje? In ieder geval snel hoor. Bij mijn dochter heb ik toch minimaal 17 uur weeen gehad (pijnlijke weeen bedoel ik dan, de krampen ervoor tel ik niet mee) en heb een uur en 18 minuten moeten persen voor ze eruit kwam haha. Een wereld van verschil @ firsttime: spannend de 20 weken echo, alvast succes voor als ik niet meer voor die tijd hier reageer! Zucht, ik ben de rest weer vergeten. Probeer later bij te lezen. Nu druk met dochter om me heen Zou iemand op de lijst willen zetten dat ik a.s. vrijdag de 19e weer voor controle naar de vk moet? Ik moet dan weer die suikertest ook gaan inplannen oh en op de lijst mag ook dat we 2 augustus weer een pretecho hebben. Alvast erg bedankt! Fijne dag meiden!
Maike en Jackie; ik leef met jullie mee, heel veel meer kan ik ook niet doen Hebben dit weekend lekker in mijn tempo traaaaaaagggg aan het kamertje gewerkt. Ik mocht zowaar van vriendlief ergens een doekje over heen halen. En af en toe wat vasthouden nou ja, toch een beetje meegeholpen. Maike en anderen die het rustig aan moeten doen: in het begin vond ik het héél erg, voelde me oud en nutteloos. Maar langzamerhand begin ik er anders tegen aan te kijken. Ik zoek veel op via internet en heb ons zo al flink wat geld bespaard en begin steeds meer te genieten van het zwanger zijn. Er is wel voorzichtig gezegd dat een tweede erg onverstandig zou zijn maar we zijn al dolblij als we dit kindje mogen krijgen. Het is oké
Gewicht/ aankomen zegt ook niet alles! Ik zit nog steeds op +1 kilo maar als je mijn buik ziet omvang + 11 cm! Dit is vorige week bij 20 weken;
Hoi dames (breekt weer even in), In het begin met jullie meegeschreven maar in april een miskraam gehad met 10 weken. Wilde jullie alleen even laten weten dat we hier weer zwanger zijn na. Wel heel spannend na afgelopen jaar en we zien wel waar het schip strand. Ook deze week afspraak bij de gyn voor onze herhaalde miskramen, maar we hebben al bewezen dat het kan met ons lieve ventje dus daar moeten we dan maar een beetje aan vasthouden. Ik zie dat het bij jullie allemaal lekker op begint te schieten met 20 weken echo's en zo.
Geweldig nieuws Marjol! Hoe vervelend de situatie er zijn dus altijd weer betere tijden die eraan komen!!! En inderdaad je weet dat het kan dus hou je daar aan vast! Het moet een 2e x ook lukken dus waarom dit keer niet! Geniet ervan!
@Marjol wat leuk! gefeliciteerd!! Zit zomaar ineens even te denken: heb je al laten kijken naar je schildklier? Kan een reden zijn van meerdere miskramen... Maar voor nu lekker genieten en ik duim voor je voor een plakbeeb!
@souries: heb bij twee zwangerschappen (beide keren miskraam) al schildklier laten prikken en daar vinden ze telkens niets afwijkends. Ik ga het zeker weten meenemen in mijn gesprek naar de gyn, want het is iets wat ook in mijn achterhoofd zit.