Hoi meiden, even snel een berichtje!! Gisteren 20 weken echo gehad en alles was goed!!! Er valt echt weer een last van mn schouders!!!! En nogmaals gehoord dat we echt een kleine meid krijgen! Dus de roze verf kan uit de kast!!! Ook mag ik definitief naar 25 november ipv 28... Zou iemand dit willen doen???ik doe alles op mn telefoon...vandaar... Alvast superbedankt!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen/meisje? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 13 jongens 15 meisjes 7 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: juli 17: Cygnet2 (vk) 18: Happyikke (20 weken echo), Firsttime (VK) 23: riantje1987 (vk), Juis (VK) 25: Mopje (vk) 29: ACH (vk) 31: Diortje (pretecho 3/4D echo) augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk) 9: Souries (vk) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo) Lijst aangepast voor Rosa en mijn 30 weken echo op de lijst gezet.
Woow lees allemaal goed nieuws! Goede echos en goede uitslagen! Wat suuuuper om te horen! Ook zag ik 2 mooie fotos voorbij komen! bij mij valt mijn buik nog reuze mee... veel mensen zeggen dat ze het amper zien (dan vraag ik me af vonden jullie me zo "dik" van te voren?! Wordt er super onzeker van terwijl ik er gewoon "normaal" uit zag en nu echt een baby bump heb) Ik heb gister middag heerlijk wat eerder verlof genomen. Maar wel met de verloskundige besproken dat 40u per week werken incl 1,5u reistijd per dag te veel voor me is. Moet zo even in gesprek met mn manager dat ik toch moet gaan minderen. Ben benieuwd naar zijn reactie. :s (eigenlijk durf ik helemaal niet maja alles voor Robin) Schoppen: Hier ook een drukke baby af en toe. Soms voel ik een hele tijd niets en soms blijft Robin aan de gang. Gisteravond heeft VL het ook voor de eerste keer kunnen voelen echt heeeel bijzonder! Fijne dag vandaag allemaal enne geniet van de zon! (die hier nu net even weg is) Edit: 2u ziekteverzuim per dag is goed gekeurd... werd geen enkel probleem over gemaakt gelukkig. Otw dagelijks tot half 2/2 uur werken afhankelijk of ik pauze houd of niet. Erg fijn!
@Mopje: richting Amstelveen! Maar zoals ik al zei: we hebben geen haast. Als het een jaar te koop staat is het ook goed we zien het wel! @Juis: fijn nieuws van je werk zeg! Dat zal vast een heel hoop schelen Hier begin ik echt tonnetje rond te worden haha. De buik komt er helemaal uit en wordt steeds meer een mooi bolletje (of: bol) @Hier: moe, maar nog steeds helemaal goed. Lekker aan het werk en zo even de stad in. Lekker lopen, lunchen en de zonnnnn in! Ga gelijk even kijken voor stretchy jurkjes, die ik nu prima aan kan Mijn jeans wordt toch echt te warm en shortjes en andere jurkjes pas ik helaas niet meer. Fijne dag!
Gelukkig dat het probleemloos geregeld is! Je rust is het belangrijkste op dit moment. Goed om te lezen dat iedereen prachtige echo's heeft gehad, altijd fijn om te lezen.
@juis oh wat fijn van je werk zeg! Ik moet deze week even vijf dagen en dan volgende week drie, maar ben nu al moe als ik er aan denk haha! @firsttime oh, ik ben echt jaloers op jou af en toe! Lijkt me zo fijn als je je eigen tijd in kan delen en ook gewoon tijd hebt om lekker de stad in te gaan @hier 22 weken!! joehoe! nog 2 weken en we hebben weer een 'mijlpaal' al hoop ik dat onze beeb gewoon tot 38 weken ongeveer blijft zitten natuurlijk! Kan er steeds meer aan wennen, ook omdat gister de babykamer is bezorgd en ik me er steeds beter een voorstelling van kan maken omdat we nu weten wat het is. Lees zulke leuke verhalen over rituelen om je kids naar bed brengen enz, ik kan niet wachten! Verder slaap ik echt slecht! Volgens mij heb ik restless legs ofzo, ik lig gewoon tot een uur of twee te draaien en te doen en spierpijn in mijn onderrug, erg vermoeiend. Meer mensen last van?
Goede morgen dames Nu Maar is wat langer reageren Hier ook een drukke uk Zeker s avonds als ik op bed ga ligen Nu na de echo van maandag ook gemerkt dat de soms pijnlijke beweging die ik voel Het hoofdje is Ze gaat dan bewegen om anders te gaan lichen En dan dieuwd ze met haar hoofdje naar vooren en tegen me heupen of schoombot En dat kan knap gevoelig zijn Maar ook over de dag genomen voel ik de kleine soms bewegen En ook dat is niet konstand Savonds is het ook wel leuk hoor Om dan tikjes op je buik tegeven en de kleine bij mij schopt of tikt dan terug En gister ochtend ook voor het eerst me buik zien bewegen Wat een aparte belevenis was dat merk ook hier ondanks dat ik thuis zit wat vaker me rust moet nemen Vl vanmorge toen die weg ging ga jij nog maar ff slapen Nou dat heb ik gedaan En lekker tot 10 uur geslapen Eind van de midag de kinder kamer halen Deze morgen in elkaar zetten zo dat ik spullen kan gaan opruimen en inruimen Nog een vraagje Zijn jullie al bezig met het geboortekaartje En de tekst die er in moet Pff we zijn bezig maar komen er nog niet echt uit Gelukig hebben we nog even Wat me trouwens opvalt Volgens mij missen we wat afspraken op de lijst van de vk Nou ja jullie zijn weer bij gepraat En ga nu nog maar ff genieten van de rust en het niks doen Ook al zal er van het niks doen wijnig terecht komen Kan zo moeilijk stil zitten
@Riantje wij zijn nog niet eens uit over de naam, haha! Daarna komt het geboortekaartje denk ik. Deze week valt er sowieso niet veel over te discusseren want als ik ga werken slaapt ml nog en als ik thuiskom is hij aan het werk om vervolgens thuis te komen als ik al een poging tot slapen doe. blij als het morgen is, dan is hij thuis 's avonds maar gaat het weekend alweer de nacht in, haha! Misschien dat ik vanavond eens op internet ga rondneuzen voor kaartjes. Overigens wel heeeeeeeel blij met de babykamer! We gaan hem morgen in elkaar zetten, maar het wordt nu al de mooiste kamer van het hele huis. Heeft ie mooi maar weer mazzel mee,
Bij ons is het geboortekaartje al besteld, we zijn er lekker op tijd mee. Vanochtend ook maar even gebeld met de babyzaak waar we de babykamer besteld hebben. We hadden de afleverdatum staan op begin september maar we zijn nu al zo goed als klaar in de kamer en hebben begin augustus 2 weken vakantie. Gelukkig kon de levering naar voren gehaald worden en nu komt de babykamer begin augustus. Hebben we mooi alles op tijd af. Ik zal mijn afspraak bij de verloskundige ook even op de lijst zetten.
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen/meisje? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 13 jongens 15 meisjes 7 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: juli 17: Cygnet2 (vk) 18: Happyikke (20 weken echo), Firsttime (VK) 23: riantje1987 (vk), Juis (VK) 25: Mopje (vk), JackieSt (VK) 29: ACH (vk) 31: Diortje (pretecho 3/4D echo) augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk) 9: Souries (vk) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo)
Maike; superblij met dit goede nieuws! Natuurlijk nog niet helemaal geruststellend maar dit lijkt mij toch een zeer belangrijke uitslag. en maar goed dat je de kleertjes nog niet vergeven had nu kun je mooi zelf wat er mee doen! Overigens snap ik de kleine teleurstelling wel hoor. Mijn vriend heeft ook een zoon en daardoor leek ons een meisje zo leuk. Dan is het toch nieuw voor alletwee. Maar misschien is het zoontje van je vriend stiekem wel blij met nog een jongetje in huis? Madi , jij ook gefeliciteerd en mooi buikje. :x De rest weet ik niet meer :x zou me ook moeten verdiepen in mijn huiswerk, die workshop moet écht af nu, grr even doorbijten maar...
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 15 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: juli 17: Cygnet2 (vk) 18: Happyikke (20 weken echo), Firsttime (VK) 23: riantje1987 (vk), Juis (VK) 25: Mopje (vk), JackieSt (VK) 29: ACH (vk) 31: Diortje (pretecho 3/4D echo) augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk) 9: Souries (vk) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo)
Ik lees nog een paar goede echo's, fijn! @jurkjes: heerlijk nu, ik heb er een paar, waaronder 1 positie, zo fijn. Ik kon ook geen leuke positie korte broek vinden. @juis: goed dat je minder gaat werken, 40 uur en die reistijd is veel! Het huis ziet er goed uit! Extern keuring gehad en er waren maar 6 kleine puntjes. Babykamer is klein maar fijn, wel groter dan we nu hebben! Snel maar een leuk behangetje gaan uitzoeken.
Aaah kom ik net thuis staat er een voetmassage bubbelbad die gaan we vanavond uitproberen!nu eerst uit eten!
Succes met de workshop voorbereiden @MaMeMi! Super dat jullie aan de slag kunnen in jullie nieuwe huis, veel plezier @Mopje! Klinkt heerlijk @souries! Nog uitgeprobeerd? Even een vraagje aan omgeving Sliedrecht; is de baby en tiener store leuk/de moeite waard? Moeten van t weekend naar Ikea in Barendrecht en vanaf daar toch nog 20 minuten rijden dus vandaar mijn vraag! Eindelijk word ik weer eens echt vrolijk wakker want we hebben eindelijk de naam! Of eigenlijk twee. Iets heel anders dan we eerst gedacht hadden maar dit past het beste bij ons.
Yeah, na weken zoeken eindelijk iets gevonden om te "bewegen" tijdens het zwangeren. Alleen ineens 2 keuzes tegelijk en allebei op ma. avond. Ga voorlopig maar voor de yoga in een groepje van 6, ben wel benieuwd Houden jullie het een beetje uit in de warmte? Ik had gisteravond olifantenpoten maar ik had toch al niet zo'n charmant onderstel dus ach. Workshop is ruw af, nu teksten nalezen, spellingscontrole, printen e.d. En dan ga ik vanaf volgende week zowaar weer en dagje per week net doen alsof ik werk hoor ik er weer een beetje bij
Ik vind de hitte heerlijk! hoe warmer hoe beter voor mij! Ik had dinsdag op woensdag wat dikkere enkel (ja 1tje vooral) dan normaal. Heb met dik kussen en daarop voedings kussen onder mn voeten geslapen en gister waren ze weer zoals altijd. Blijf dit in die warme periode nu maar gewoon vol houden, gister had ik het niet nodig maar dacht ach extra beentjes omhoog kan geen kwaad... misschien een tipje?
Goeiemorgen dames! Lekker aan het genieten van de zon? Ik had graag nu in de zon gezeten maar moet werken Enjoy your day!
@Hier veel last van vocht vasthouden.... tja, dat heb ik normaal al maar nu is het heel erg. Ik slaap al weken met mijn beentjes in de lucht. Nou ja, het komt wel weer goed. De warmte vind ik aan de ene kant heel lekker maar vandaag vind ik het wel heel warm, Ach morgen rijden we naar Frankrijk.... nog warmer
Ja, het blijft spannend. Gisterenochtend hebben we bloed af laten nemen voor het arrayonderzoek. Met 2-3 weken als het goed is de uitslag. Op 31 juli is meteen een nieuwe afspraak gepland met de gyn voor controle-echo. Hoop dat de smurf dan goed gegroeid is. Ik zal de afsprakenlijst zo even bijwerken. Aan de ene kant fijn, extra echo+controle, aan de andere kant had ik het liever niet nodig gehad. Vl wil eigenlijk juist graag een meisje omdat hij al een jongetje heeft. Maar hij zegt: bewaar alle meisjesdingen maar goed, want de volgende wordt een meisje. Daar gaan we dan maar vanuit Voor nu eerst deze maar even gezond op de wereld zetten, toch? Vervelend trouwens dat je zoveel last hebt van vocht vasthouden. De anderen ook uiteraard. Ik heb daar gelukkig nog geen last van. Maar mn rug houdt me toch wel bezig dus ik verveel me op dat gebied niet. Ik zag dat er nog één 20 weken echo aankwam, de rest iedereen gehad, en de verhouding meisjes jongens is lekker bijgetrokken Fijne dag allemaal vandaag. Komende week stijgt de temperatuur dus ik kan mijn lol op (hahaha, ik heb liever zo'n 19 graden)