Had hem vanochtend je site al grondig bekeken Deurmat Leuk stuk heb je geschreven erg mooi en persoonlijk. Hou ik zelf wel van als mensen zich wat bloot te durven geven. Mamalicious is idd erg leuk! Heb zelf nog niks gekocht, wel gister op de site van H&M leuk topje gezien en shortje... maar nog gekocht dus. Wilde ik vanavond thuis even doen. Begin steeds meer last te krijgen van mn broek mn rits zit half open en mn knoop zit met een elastiek vast. Als ik zit (wat ik dus veel doe) zit het steeds vervelender.... goed teken maar pff wat moet ik er aan wennen. Wil niet dat die stomme weegschaal in gewicht omhoog gaat...
He vervelend @firsttime Ook niet mijn eerste keus maar zonder je vriend gaan is ook nog een optie? Hier even in het zonnetje lunchen. Wordt nog een lange middag. Bij ons is de jaarlijkse paardenmarkt en een stampvolle stad met toeristen die het op straat veel gezelliger vinden dan in mijn winkeltje! Nog minder dan 8 uurtje wachten.. Ghehe. Zal eens kijken naar je stukje @Deurmat22 @juis daar moet je niet over inzitten hoor over het aankomen niet leuk maar hoort erbij! We hebben een excuus om te eten waar we zin in hebben!
@firsttime: lastig dat plannen, heb je geen geduld te wachten tot de 20 weken echo? @deurmat: heb je blog even bekeken en je verhaal over de diabetes gelezen. Gave website en indrukwekkend verhaal... @juis: die kilootjes komen vanzelf... Lekker gezwommen met de kleine vanochtend, daar het goede nieuws ook verteld. Ik heb er weer een ander kwaaltje bij: snurken... Deed ik bij de eerste ook en is nu weer begonnen.... Beetje jammer voor mijn man!
@kilos ben sinds vorig bezoek aan vk anderhalve kilo afgevallen.... Goh, mag van mij nog wel meer af! @firsttime hoop dat je nog een gezamenlijke datum kunt vinden!!
Hij zei al: dan ga je alleen. Maar het is ons eerste kindje en vind eigenlijk wel dat hij hier bij moet zijn? Kan natuurlijk ook beste vriendje meenemen ofzo, maar vind ik beetje raar, haha. Vanavond even samen bespreken. Wil niet dat hij spijt krijgt, ofzo! @Deurmat: leuk dat persoonlijke verhaal! Vind het altijd leuk om zoveel mogelijk persoonlijk te lezen. Heb net op Mommy To Be| een stuk geschreven over zwangerschapspaniek haha. De reacties zijn superleuk. @Juis: ik baal dus ook van de kilo's maar moet maar accepteren dat het erbij hoort. Ben net 25 kilo afgevallen en nu komen er dus weer gemiddeld 12 aan. We moeten het maar zo zien: is voor een goed doel! Je moet het niet gebruiken als een excuus om maar gewoon alles te kunnen eten, maar we kunnen er niet omheen. De baby is er nu eenmaal @ Mopje: ik snurk altijd en heb de mazzel dat mijn vriend overal doorheen slaapt. Al 10 jaar lang thank god, haha. Als we echt moeten wachten tot de 20 weken doen we dat, maar dan ben ik hier gewoon weeeeer de laatste, haha. Eerst met de eerste echo en dan met geslacht. Nee hoor, geintje. Maar wil het eigenlijk wel weten met het oog op dingetjes kopen en vind 16 juli wel heel laat en duurt nog zo lang. Nieuwsgierig!
Firsttime... Ik weet het ik weet het maar mn hersens werken daarin nog niet mee... Ben net 7 kg kwijt en was zo trots... zitten er inmiddels wer 2,5 aan.... (maximaal want schommel heel erg op t moment). Mijn eerst volgende echo is ook met 20 weken pas... misschien dat ik dan toch even spiek om te kijken wat het wordt maar denk het niet... is toch lastig als vl het niet wil weten helaas. Anders weet i khet pas als laatste bij de geboorte en dan ook nog afhankelijk wanneer die plaats gaat vinden natuurlijk maar ben oko als laatste uitgerekend natuurlijk. Maar komt vast goed meid! wie weet komt er nog ergens een plekje vrij of vindje iets/ergens waar het alsnog zou kunnen. Succes met zoeken iig!
Nou ik wacht gewoon op 20 weken echo met mijn engelengeduld haha! Ik moet zelfs nog een afspraak maken... @snurken hier ook hoor. vriend vertelt dit ook tegen iedereen hoor: "Nee ze heeft bijna nergens last van, voelt zich prima, alleen dat snurken elke avond, pffff.." En bedankt, haha!
Hoi dames! Daar ben ik weer haha, zijn jullie ook zo vrolijk door het zonnetje dat schijnt? We zitten met z'n allen nu rond de 16 weken, dat is vrij snel gegaan hé.
@rodaina nou ik vind de snelheid er een beetje uit sinds een paar weken Ik dacht dat dat wel sneller zou gaan als iedereen het eenmaal wist en je eraan gewend zou raken, maar dat valt me tegen! Ja die zon is wel heerlijk! denk dat ik weer wakker en vrolijk wordt als ik mijn auto instap! Kan niet wachten. Eerst nog een verslag van een vergadering wegwerken en een opzet maken voor een marketingactie, olé! Probeer m'n collega al over te halen om raketjes te gaan halen, maar hij blijft vrij onderuitgezakt op zijn bureaustoel zitten, haha! Jammerrr
Souries breng me niet op ideeën met je raketjes!! Hier vind ik t ook niet zo snel gaan. Vooral omdat ik "pas" 14+2 ben.... Iedereen hier zit voor m'n gevoel n maand verder grote onzin want t scheelt n dikke 2 weken max maar toch! Ps ik zit veel op t forum vandaag :s kom echt niet aan de motivatie om ff flink er tegen aan te gaan... Poging 92 van vandaag!
Haha! Dat van de ijsjes komt me heel bekend voor! Ik heb sinds een laar weken namelijk een enorme trek in waterijsjes, eet er dagelijks wel 5 :/ Heb nu ook op werk een pak bij de hand hahaha
@juis: dat gevoel heb ik ook! Ik ben 3 dagen achteruit gezet door de vk. En vrijdag "pas" 15 weken... Ach, ik voel me eindelijk weer goed, geen misselijkheid meer, dus moet ook niet zeuren! Raketjes... JUM!
Dat is ook helemaal waar energie komt steeds meer terug dus mag ook niet klagen (was zo ook niet bedoeld) maar vind de gehele zwangerschap tot nu toe nog niet echt snel gaan... normaal vond ik dat weken voorbij vlogen nu duren ze wat langer... maar daar hebben ook alle spanningen en alles mee te maken neem ik aan. Nondeju! Iedereen met zn ijsjes.... ik weet dat ik vorige week een lekker pak met peren ijsjes en met raketjes heb gekocht. Denk (nee WEET!) dat ik deze straks na mn werk toch open ga maken. Jullie schuld meiden
trouwens.... doen jullie iets voor de nieuwe papa's in spee met vaderdag??? Ben erg benieuwd of ik de enige ben die hier iets leuks mee wil gaan doen.
@juis @ jackiest haha normaal ben ik wel attent, maar ik sla hem ook over... doei, had ie ook maar wat voor mij moeten doen. Beetje achterover leunen en kijken hoe ik steeds dikker wordt, lekker op de bank blijven hangen als ik weer om 21.00 uur in bed lig omdat ik gesloopt ben, lekker biertjes drinken in de tuin terwijl ik aan mijn watertje zit... nee, hij verdiend nog even niks hahaha @juis erg he! Sorry Ik verheug me ook al op mijn zonmomentje in de voortuin straks met een waterijsje
Ik vind het ook helemaal niet snel gaan! En jaaa, dat het lijkt alsof iedereen veel verder is: herkenbaar haha. Hier ook nog in week 14
Ah, er zijn dus toch veel meiden die wachten tot de 20 weken met het geslacht. Nou ja, ik kijk wel even. Ben gewoon zo nieuwsgierig en wil na mijn eerste echo toch nog wel een keertje kijken. Hopelijk zegt mijn vriend vanavond dat het toch wel door kan gaan en anders iets anders plannen. Als het dan echt niet lukt: dan so be it.