Wat leuk al een paar die druk bezig zijn met de babykamer!! Hier ook zo goed als klaar, op de details na zeg maar. Eerdaagsook ff fotootje plaatsen Hier idd ook eerder uitkijken naar de feestdagen... Gezellig als een echt gezinnetje <3 Voor de rest ben ik zo boos, maar vooral verdrietig!! Mijn "schoonmoeder" die verwaarloosd zo haar zoons (mijn Vl. En zijn broertje 18jr) ik heb het zo erg te doen met mijn "Zwagertje". Hij woont zeg maar nog thuis, maar mijn "schoonmoeder" heeft een lat-relatie met D'r vriend (die woont een straat verder) en daar wordt ze om De zoveel tijd uitgegooid omdat ze dan weer eens ruzie hebben (knipperlicht relatie van 5,5jr) en dan komt ze weer in haar eigen huis en beloofd ze van alles en nog geen paar dagen later (zonder wat te zeggen) gaat ze weer terug. Grrrrr ik stap verder niet in details... Maar moest even me verhaal kwijt... :'(
Ik heb je gewaarschuwd Leinos ik start die maandag ook met yoga in R'daal dus...... Cygnet; misschien ben je al weg maar hele fijne vakantie !!! Stefjuh; pittig! Ik heb altijd gedacht als ik ooit moeder mag worden dan ben ik in eerste instantie dat. Ik wil nooit mijn kind opzij zetten voor welke vent dan ook. Maar ja wie weet hoe je dan echt handelt? Maar lekker je hart luchten hier hoor!
Kaatje; leuk die uiltjes!! Wij hebben meubels met konijntjes. Toen viel vriendlief voor gordijnen met vlinders en elfjes en was het idee thema van de baan. Ga zo gordijnen halen. Die hangen voorlopig nog niet maar dan hebben we ze alvast.
@stefjuh bah wat vervelend. Ml hier heeft het ook meegemaakt. Blijf altijd je mening hierover geven, want op een gegeven moment gaat het fout en dan klopt ze bij jullie aan. Gelukkig heeft zijn moeder nu een lieve vriend en is het vooral weer gezellig, maar dit zal je vriend en zijn broertje vast veel pijn doen. Sterkte! @Leinos @Mamemi wat starten jullie lekker vroeg! Hier pas vanaf 20 augustus, dus nog even geduld. Al deden we gisteren een soort yoga met de kamer in elkaar zetten en ik kan nu niet meer bukken haha! @mamemi ik moet de hele tijd aan dat nieuwe liedje denken bij jou naam, mimimimi haha! @hier stilte en rust op kantoor vandaag. Ben alleen de hele dag, zal vanmiddag wel saai worden, maar vind het nu heerlijk!
@mamemi & Souries: bedankt voor jullie reaktie... Altijd fijn hoe andere er weer een andere draai (positieve draai) aan dit gebeuren kunnen geven. Want je gaat al heel snel alleen Maar negatie erover denken. Een fijne dag meides!!
@Stefjuh als je eerst maar altijd aan jezelf blijft denken Als jij je goed voelt, kun je er ook beter zijn voor anderen. Zo, daar heb ik 30 jaar over gedaan om tot deze wijsheid te komen, haha! Lekker genieten van de zon, alles even van je af zetten meid, dan zie je alles ook wat positiever in. Knuffel!
Stefjuh vervelend mischien speelt je hormonen nu ook een rol maar snap wel dat het moeilijk is Mischien idd met zijn alle is wat van zegen 5.5 jaar kniperlicht relatie lijkt me ook niet gezond Ik heb zelf iets totaal anders maar ook fam situatie waar ik me verschikelijk aan erger Spreek me uit maar woord gewoon niet naar geluistert Of krijg antworden terug net of ik niet dankbaar ben wat totaal niet zo is Ben echt dank baar voor alles wat ik krijg ( kleine samenvating ) Zus heeft begin dit jaar zelfmoord poging gedaan Deze is mislukt Niet instaat goed met finacie om te gaan En niet goed voor zig zelf te zorgen Woont wel zwlfstandig zonder hulp Maar is er altijd een zooi Ik ben 7 jaar jonger Maar je zou eerder zegen 7 jaar ouder Alles wat ik had wilde zij ook Zo ook nu Zij heeft bij niemand onder stoelen of banken gestoken Dat ze ook een kind wil Nu heb ik eerlijk gezecht Dat ze eerst haar leven op de reals moet hebben haar verleden moet verwerken Voor ze verder kan en er gewoon nu niet in staat is om voor een baby te zorgen Maar ze zegt bij de psygiater gewoon hier wil ik nie over praten Ja hallo hoe kunnen ze je dan verder helpen Dit heb ik ook bij me ma aan gekaart En die zecht gewoon ja als zij dat wil is dat haar keuze Ja hallo hoor je je kind hoe oud ook Ook niet een beetje tegen zig zelf te beschermen Nou ja ik concentreer me maar lekker op me zelf Want mijn mening woord toch niet gehoord En die kleine in me buik vind ik toch wat belangrijker Dan wat me zuster uit voert Souries ja wij waren hier ook de hele dag bezig geweest Met aleen de commode en kleding kast in elkaar zetten En dan heb je idd gelijk de oefeningen gedaan hihihihi Sory dames voor het lange verhaal
@Riantje, we hebben niet echt een thema in de babykamer. Maar we hebben zo'n mdf boom voor aan de muur en daar zit wel een uiltje in. Op het geboortekaartje staat trouwens ook een uiltje Vind uiltjes wel heel erg leuk! Zag idd op fb dat je een uiltjesthema in de babykamer hebt! Leuk! Leuk om te horen dat je m'n mobile nu al leuk vindt! @Stefjuh, heh bah vervelende situatie met je schoonmoeder! @Mamemi, thanks! Wij moeten ook nog gordijntjes, maar dat doe ik pas als alles in het kamertje staat. Hangt iig een rolgordijn
@Souries: je hebt helemaal gelijk, ik moet lekker aan ons eigen gezinnetje gaan denken. @riantje: oh bah, nou ik kan me heel goed in jou verplaatsen en zeker met dat voorbeeld wat je gaf wat betreft een kinderwens, want dat is nu precies wat mijn schoonmoeder ook wil (43jaar) nou maakt mij die leeftijd niet uit, maar idd wat jij zegt; "je eigen leven op de rails krijgen" en dat heeft zij totaal niet, hoe kan je in godsnaam over een baby nadenken als je je eigen zoons al verwaarloosd. Verschrikkelijk. Maarja meid idd wat jij zegt, lekker aan je eigen gezinnetje denken en laat ze maar gaan, hoe moeilijk dat ook is (want het blijft familie). @Kaatje: leuk al die uiltjes !! <3
@Riantje oh, das ook echt alles behalve leuk :S Waar is iedereen vandaag? Ik verveel me de pletter op mijn werk. Als ik niet oppas val ik zo in slaap achter de computer haha! Heb echt geen concentratie vandaag. Veel te kort geslapen, eigen schuld. Gelukkig dit weekend juist veel slapen omdat vl toch nachtdienst heeft
Leuk is anders idd Maar ja Vind me zelf idd belangrijker dan dat wat zij doet Lekker focussen op de kinder kamer En de kleine drukte maakster in me buik Hier net boodschapjes gedaan En nu lekker niksen binnen is binnen namelijk stukke beter dan buiten Zo een cake bakken en lekker kinder kleertjes hup in de machine en vervolgens aan de lijn
he meiden, ik vertrek vanavond om 0.00 richting mijn vakantie naar Turkije. Heerlijk 10 dagen ultra all inclusive 5+ sterren alleen maar relaxen en in de schaduw haha aan het strand/zwembad liggen met goede boeken erbij met vriendlief. Onze laatste vakantie met tweetjes. Ik wens jullie een fijne zomer toe allemaal en ook een fijne vakantie mocht je nog weg gaan. Morgen 22 weken zwanger, als we terugkomen ben ik 23,5 week zwanger wat vliegt te tijd he!
@Deurmat veel plezier! geniet ervan Waar ga je heen in Turkije? Ik heb ook wel behoefte aan vakantie, maar wij hadden pas september vrijgenomen. Dus dat wordt een vakantie wat dichterbij dan zon, zee strand!
@deurmat: heerlijk zeg! Geniet ervan! @riantje en stefjuh: familie kun je niet kiezen, je moet er wel mee om kunnen gaan, of zoals riantje je er niet meer druk over maken en aan jezelf denken! Ik heb een behangetje gevonden! behang: nijntje stip taupe in de winkel van Nijntje We hebben al veel van nijntje, dus dit past er mooi bij. Het wordt of deze, of de grijze, dat weet ik nog niet. De andere muren lichtgrijs en de meubeltjes wit. Vandaag ben ik echt moe, en hoofdpijn... bleh...
Mn vriendje stuurt me net een whatsappje, of we na het eten even door kunnen rijden naar het AMC want hij heeft gigantische pijn op zijn borst met ademhalen... Al een paar dagen... 10 jaar geleden heeft hij spontane klaplong gehad en hij denkt dat dit nu weer is. Maar eerst nog even werken en dan naar huisfietsen... De druiloor!! Eigenwijs!!! Als het echt zo is, ligt ie weer twee weken in het ziekenhuis Pff, kan wel janken. Dit zijn de dingen waar ik nu niet op zit te wachten... Dat ik me gigantisch zorgen maak om mn vriendje en we daarnaast ook nog in onzekerheid zitten over de uitslag van de erfelijkheidstest.
Na het eten?? Zou je hem dan niet nu gelijk ophalen? Misschien heeft ie hyperventilatie van al die spanning? Dan is het goed op te lossen. Probeer niet van het ergste uit te gaan, maar zou wel nu gelijk gaan, voor jullie eigen geruststelling... Stekte meid!
Ik heb hem al gezegd dat ik meteen de auto zou pakken, maar dat wil hij niet. Hij zegt dat ie al de hele week gewoon gefietst heeft en dat dit er ook wel bij kan. Pfff, en hij is alleen op zijn afdeling want een collega zit thuis en de ander zit bij een ander filiaal vandaag. Maar als hij iets echt niet wil, kan ik hem niet dwingen. Hij is ontzettend koppig. Ben in staat zijn baas te bellen om hem naar huis te sturen, maar ik weet zijn gegevens niet. Over een uurtje vertrekt hij waarschijnlijk vanaf kantoor. Dan moet hij rond kwart voor 5 thuis zijn. Zoniet, dan ga ik bellen. p.s. spanningen en als gevolg daarvan hyperventilatie zijn het denk ik niet. Hij heeft echt pijn op zijn borst en bij zijn longen, alsof zijn ribben hem lekprikken beschreef hij. Dit had hij dus 10 jaar geleden ook...
Ja, weet je, dat heeft mijn vent ook een keer geflikt, lag hij op zondag met een ruggeprik op de behandeltafel in het ziekenhuis omdat hij een ontsteking had die wat groot was geworden. Toen zei hij ook: Volgende keer luister ik naar je! Maar dat doet ie nu ook weer niet. Als het echt ernstig zou worden zou ik hem wel meesleuren want ik wil graag dat hij erg lang van zijn eigen kinderen kan genieten en ik van hem.
Wauw, na een tijdje niet online te zijn geweest al een nieuw topic. Ik weet nu al 10 dagen dat we een heerlijk meisje verwachten. Vandaag al 22 weken wat gaat het snel hea! Qua werken mag ik het rustig aandoen en werk ook maar kortere avonden omdat ik anders last krijg van mijn buik.
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 16 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: juli 17: Cygnet2 (vk) 18: Happyikke (20 weken echo), Firsttime (VK) 23: riantje1987 (vk), Juis (VK) 25: Mopje (vk), JackieSt (VK) 29: ACH (vk) 30: Maike79 (vk + bloedsuikertest) 31: Diortje (pretecho 3/4D echo) Maike79 (Gynaecoloog controle-echo ivm groei) augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk) 9: Souries (vk) 12: xBLOEMPJE (VK) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo)[/QUOTE]