@Maike: gelukkig dat het meeviel met je vriend. @Bloempje: Wat een botte hork zeg. Niets van aantrekken hoor. Goed naar je lichaam luisteren. @Ach: het kan best zijn dat dat het was. Ik denk dat ik gisteravond ook een harde buik heb gehad. Een heel gespannen gevoel in mijn buik. Beetje veel gedaan de afgelopen dagen. Vandaag maar lekker rustig aan doen.
@ach: ik had nooit steken met harde buiken, in principe doen harde buiken geen pijn. Kan ook bandenpijn zijn? En voelde je buik hard aan? Ik kan nog steeds niet goed lopen Wel minder pijn dan gisteren!
Daar wilde ik dus nog op reageren! Wat vervelend dat je bent gevallen maar gelukkig hennen jullie niks 'ergs'.. Nja het voelde als een paar keer pijnlijke samenspan pijn.. Lastig uit te leggen. Buik voelt altijd wel hard aan en als een vriendin last had van harde buiken voelde ik dat ook nooit echt aan haar buik. Nja misschien bandenpijn geweest dan.
@ach:je kan het altijd even navragen bij de vk als je daar weer heen moet Hebben ook nergens zin in met dit weer?
Hey hallo, je zal me dit normaal nooit horen zeggen,maar ik geniet helemaal niet van dit weer! Ben duf,heb nergens zin in en kan niet buiten zitten omdat cons zonnescherm kapot is gegaan :s dus zit binnen met alle gordijnen dicht en nog is t bloedheet!
Ik kan ook niet buiten zitten met dit weer. Ik doe niks en nog ben ik kapot. Vanavond weer om 18u werken. Zit op bed met filmpje op laptop en naast de ventilator. Ga zo maar even douchen.. Eten koken en nog ff rustig aandoen. Van mij mag het afkoelen hoor.
Hier nog 1 die binnen zit met alle gordijnen dicht en de ventilator op me harses Hihi =P en lekker tijdschriftjes lezen....
Maken jullie ook zelf dingen voor in de babykamer? Ik wil namelijk zelf wat maken. Ik ga morgen even langs de action en xenos voor goedkope dingetjes.
@Mopje, sterkte met je enkel. Is helemaal niks, als je met dit weer met je been omhoog moet. Goed koelen hoor, en als het dik wordt, dan even naar de huisarts! Een breuk kun je nu niet gebruiken! @VL ja misschien moet hij gewoon rustiger aan doen. Hij maakt zich ook om alles druk, inclusief om mij. Wel erg lief, maar hij moet zelf ook gezond blijven!! @xbloempje Succes met werken en als die eikel nog zon opmerking heeft... Ik heb hetzelfde gehad toen ik in een hotel in Den Bosch werkte. Hij had altijd dubbelzinnige opmerkingen tot aan erg lullige toe. Ik vond het tijd om hem terug te pakken en kreeg die kans. Zijn vriendin belde op en wilde hem spreken. De telefoon ging in de keuken over en ik nam op. Ik zei tegen haar: Edwin?? Nee hoor, die werkt vandaag niet. Die had een extra vrije dag opgenomen. Ik wist dat zijn vriendin stikjaloers was dus hij heeft knallende ruzie gehad thuis over waar hij die dag was. Ik heb stiekem grote lol gehad. Vond het eigenlijk een kutstreek van mezelf, maar het was wel meteen afgelopen met de pesterijen.
Geweldige actie @maike79! Hier heerlijk in de tuin! Is wel warm maar zorg voor drinken, ijsjes en waterpret met de tuinslang! Als m'n bikini droog is m'n jurkje maar weer eens aan..Buik houd ik wel uit de zon met parasol!
Ik heb niet echt een buik, je ziet wel wat maar is meer van het eten lijkt het. Toch wel veel last ervan, vooral als ik pijn heb ik me rug vind ze het heel leuk om te schoppen. Ik vraag meestal mijn vriend mijn buik te aaien dan beweegt ze niet zo ruig. Nou ik ga nu maar eens douchen enz. dan nog op de fiets mijn werk zien te bereiken (10 min.)
@maike hahaha,goeie! @bloempje doe je rustig aan?! @buik je ziet mijn buik al behoorlijk goed! Voel onze voetballer alleen wel wat minder de laatste drie dagen. Hoop dat hij snel weer een schopdag heeft,is toch wat geruststellender!
In de douche is de hitte niet te houden. Prakje is nu ook zo goed als op. Even anderhalf uur ontspannen en hopen dat het rustig is op het werk. Hopelijk sta ik bar, is minder lopen. Als ik een 2e kind neem kies ik voor de winter. Dit is me vermoeiend en zwaar. Ik doe zeker rustig aan, met dit weer zeker.
Ja maar hoog zwanger zijn nu is al helemaal niks.. Even de hormoonbom is mij.. Kinderen neem je niet die krijg je! Nu heb ik zelf niks te klagen maar dit forum bestaat niet voor niks.
Ach zo is er over elke periode waarin je zwanger bent wel wat te klagen hoor Ik ben bevallen van mijn dochter richting eind juni en toen was het al behoorlijk warm.. Dus echt super fijn is dat ook niet. En de eerste weken na de geboorte van mijn dochter was er ook zo'n hittegolf als nu en dat is ook vervelend met een baby van nog geen maand. Dus nu het zulk weer is denk ik juist "gelukkig ben ik niet hoogzwanger of net bevallen" En in de winter hoor ik vrouwen die zwanger zijn juist klagen over de gladheid, etc. en kans op verkeerd vallen. Dus ach haha alles z'n voor- en nadelen
Haai iedereen, Wat een warmte he! Puf puf! Wij zijn wel lekker naar een zwembad gegaan.. En heel veel in het water geweest,.. Zo was het best te doen.. Nu op balkon.. Met de voetjes in koud water... Over de positie kleding, op internet is heel veel sale! Heb zelf via zalando al paar leuke dingen besteld.. Jurkjes voornamelijk.. Soms 50% korting! In de winkels hier in rdam kan ik ook niet echt slagen hoor...
Hoefde maar 2 uurtjes te werken. Thank god was de chef er niet. Gezellige 2 uurtjes maar snap niet dat mensen nog uiteten willen met dit weer. Morgen opzoek naar een zwembad voor in de tuin, zo hoef ik niet ver om in het water te liggen. En toch nog verkoeling buiten.
Hier ook weer berichtje Staat nu echt vast dat we zaterdag naar bocholt gaan Mischien gaan vrienden mee maar dat is dan nog niet zeker Maar hopen dat het niet zo heet is als nu Weer nu is mij ook veel te heet Zit ook lekker binnen stukke beter dan buiten Morgen moet vl voor iets kleins naar het ziekenhuis Maar moet wel mee pfff uur in het zh zitten met dit weer Nou ja zoek daar de arco maar op En dan dinsdag naar de vk en erkening regelen bij de gemeente Hier is de kleine een echte dwars licher vandaag En o wat kan dat zeer doen auwi Dinsdag maar ff aan de vk vragen want denk zelf dat het de kleine is Maar ja zou zomaar ook wat anders kunnen zijn harde buik of bande pijn bvb Soms zie je ook echt een bult op me buik die je ziet bewegen hahahaha echt leuk om te zien dan zit er vaak rechts soms onder buik en soms te hoogte van me navel een harde bult en als je zachtjes druk zet beweegt ze Aleen dat dwars lichen van vandaag met daN zo een harde bult kan echt zeer doen Moren ochtend maar verder met de baby kleertjes wasen Kan het nu opruimen
jeetje ik ben vanaf donderdag niet online geweest! wat is er veel gepraat! Ik weet niet meer wie allemaal wat is want ik heb volgens mij 12 paginas terug gelezen. Iig de vriendlief die dacht een klaplong te hebben... jeetje heftig zeg Fijn dat het dat iig niet is maar toch verschrikkelijk om ff zo mee te maken ik hoop dat hij snel weer de oude is! (mijn vriend is overigens net zo eigenwijs wat je nadien vroeg ) Van de fiets gevallen! Wat schrikken! Vooral omdat je zoontje er ook bij zat! Ook bij jou gelukkig valt het nog mee maar wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoop dat je weer wat vooruit kan. de 2 meiden met de problemen met schoon familie... wat heftig! ik kan me daar (gelukkig) niks bij voorstellen. Doe in ieder geval ten alle tijden waar jullie je goed bij voelen en praat veel met je partner erover zodat hij iig een "veilige" plek heeft. Als je zelf alles netjes afhandeld en er netjes mee om gaat kan je nooit een schuldgevoel krijgen. Vervelende opmerkingen: Ik hoor ze helaas ook veel! Van vrijwel iedereen om me heen... voel me er zoooo k*t door maar kan er weinig aan doen. Wordt er lief aan me gevraagd hoe het met me gaat. Geef ik antwoord alles gaat goed geen klachten alleen wat moe maar als dat alles is hoor je mij niet hoor.... krijg ik naar mn hoofd geslingerd jaaa jij wilde zwanger zijn. Stel je niet aan dat hoort erbij. Je moet genieten en niet zeuren ove rje klachten enz enz enz... Ik denk dan echt van wtf... je vraagt ernaar ik geef netjes antwoord en dan nog mag dat blijkbaar niet. Mn manager zei vorige week ineens Ben je wel echt zwanger want ik zie nog geen buik bij je! Ik was zo geschrokken van zijn opmerking. Heb al een behoorlijke buik (komt net iets verder/gelijk aan mn borsten en voorheen was het een behoorlijk strak buikje met klein beetje onder navel vet...) dus vraag me dan echt af hoe zien andere mensen mij. Ik ben al zo gefocust op gewicht en vind het aankomen nu verschrikkelijk maar als ze me nu eruit vinden zien als normaal weet ik het helemaal niet meer. Hitte: Ik vind het nog mee vallen... ik hou echt van de hitte dus kan het echt goed hebben. Kamertje: hier is net het behang er op gegaan donderdag. Dit moeten we nog schilderen maar daar is het nog veel te warm voor geweest. (nog tijd zat ga ik vanuit) Hier verder heerlijk weekend gehad. Vrijdag lekker vrije dag. Rustigaan gedaan gepoetst wasjes weg gewerkt en savonds gebbqd. Zaterdag geshopt eindelijk een goedkope bikini gevonden die ik nu even aan kan (5,- ernstig goedkoop, hahaha helemaal mooi voor die korte tijd) en savonds lekker over de kermis in Uden. Gister bij de toekomstige over groot opa en oma op visite gegaan en savonds op n boot heerlijk over de linge gevaren en gebbqd. Vanacht alleen kort nachtje gehad. Gisteravond dood op naar bed (te laat helaas om half 1 lag ik er pas in) en werd om 2 uur werd ik klaar wakker wakker (rare zin?!). Daarna ook niet meer geslapen. Otw nu behoooooorlijk moe dus morgen weer lekker dagje vrij! Zo komen mn dagen tenminste op en kan ik hopelijk uitslapen en van t weer genieten. Zooo volgens mij heb ik weer een half boek getypt.... Fijne dag allemaal meiden!