Vervelend dat sommige meiden slecht slapen. Ik heb sinds deze week last van bandenpijn. Zeker 's-nachts. Dus nu slaap ik met een kussen onder mijn buik en dat helpt super veel. Net op de weegschaal gestaan omdat ik straks naar de VK ga, ik ben tot nu toe in mijn hele zwangerschap 1 kilo aangekomen. Dus niet veel. Heb genoeg van mezelf hoor .
Ff m'n babybump showen zag in de spiegel op t werk net dat t ff sneller is gegaan dus ff fotootje gemaakt Waarschijnlijk staat hij weer op z'n kantje (geen idee waarom)
Ik ben vandaag veelste moe, echt slecht geslapen. Vanmiddag ff vitamine b12 prikken. Wat hoor ik nu, het onweert hier.
Ik krijg helemaal geen onderzoeken voor vermoeidheid ofzo :s Heb t aangegeven bij de VK, die heeft m'n bloed waardes nagekeken (van 10 weken geleden) en die zagen er goed uit... Dat was het?! Of zijn jullie rechtstreeks naar de ha gegaan?
@juis rechtstreeks naar ha. Ik viel gisteren een paar keer bijna om toen ik opstond en erg moe,dus toen ik blaasontsteking ging checken heeft ze gelijk bloeddruk en ijzer nagekeken. hier ook onweer! En zou vanmiddag lekker gaan lunchen aan Rottemeren. Jammer dit haha!
ok thanks is misschien dan nog een optie voor me Onweer? hier is het nog droog en stil... Ben er ook wel ff klaar mee na dat noodweer van afgelopen dinsdag.
@juis toen ik gister vk belde om uitslag door te geven zei ze dat ik in week 26 weer bloed moest laten prikken. Dus dat ze het dan ook nog extra zou bekijken. Neem aan dat dat sowieso zal gebeuren. als je t niet vertrouwt gewoon naar ha gaan. Beetje aandikken en ze kijken het na!
@souries Waarom wil hij je uitgebreider onderzoeken dan? @moe Hier ook heel erg. Ga op tijd naar bed.. Maar misschien gewoon een dipje in deze periode? @bloedprikken Is dat standaard nog een keer halverwege de zwangerschap? Want zou het ook wel fijn vinden om te weten hoe het met alles staat en zo.. Maandag toch maar even vragen bij de verloskundige.. Want ik moest ook nog keer prikken voor iets van bloedwaarde voor de baby qua negatief of positief. Weet even niet meer hoe het heet!
Bloedprikken is niet standaard later in de zwangerschap. Maar als er reden voor is prikken ze wel hoor ik denk dat je voor de rehsus nog geprikt moest worden? Of bedoel je iets anders? Maar anders gewoon vragen of ze direct op meer zaken controleren, dan nemen ze wat extra bloed af. En als dat niet gaat dan vragen via je huisarts. Toevallig weet ik dat ik snel een tekort het aan vitamine B12 en D en dat laat ik op eigen verzoek om de zoveel tijd controleren, de huisarts geeft me dan altijd een prikformulier.
@ach hij wil kijken of de voorraad ijzer ook te laag is. Zo niet dan is het niet zo'n ramp dat ze gister met een vingerprik te laag testen ofzo.
Ik moet met 27 weken rhesus c antistoffen prikken en suikertest. Ik ben verder niet meer moe dan normaal. Wisselt wat, maar de warmte helpt ook niet mee natuurlijk! Vanmiddag zat ik buiten en het was zo benauwd dat mijn bril besloeg op mijn hoofd Lijkt mij kleine moeite om even HB te prikken, dat kan de ha zelf namelijk.
Bedankt @vinisa! Resusfactor.. Dat was het! Maar eens even navragen wanneer dat moet gebeuren dan. Toen ze dat zei leek het nog zo ver weg. Net de eerste Rennie gekauwd (bah!) maar het helpt! Jeeee! @souries Nou dat word veel spinazie eten he?
We willen dat de babykamer af is begin september. Opzich zijn de muren al wit nu nog 1 muur lichtgroen en de boom en diertjes erop schilderen. Meubels hebben we al in huis die hoeven we alleen maar in elkaar te zetten Mooi buikje Anke!!!