16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is de baby kamer bijna zo goed als klaar :)
    Op een paar dingetjes na

Gister voelde ik voor het eerst dat de kleine de hik had :D
    Hihihihi wat een apart gevoel is dat zeg

Nu de hond bij me ouders brengen
    En dan nog wat boodschapjes halen

En dan morgen shoppen in duitsland :)

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dat is weer een vrije dag naar de k.... door die warmte komt er gewoon niks uit mijn handen,last van mijn rug en ml die dan geïrriteerd is dat ik niks in huis heb gedaan. Heb echt effe een baaldag,net weer zitten janken.alsof ik t expres doe

einde ego bericht!

3. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook midden in de nacht vaak wakker. Heb echt gebroken diensten als het gaat om nachtrust. Meestal begint het rond half 4. Dan plassen, terug naar bed, draaien, woelen en even weer in slaap. Dan rond half 6 weer wakker en niet meer kunnen slapen.

Wow Anke, das een mooi buikje :)

@babykamer ligt nu even stil omdat vl zijn rust moet nemen van mij. Is trouwens gisteren bij de kaakchirurg geweest omdat zijn verstandskies dwars lag en alles aan het ontsteken was. Hebben ze hem niet goed verdoofd dus mn stoere kerel jankte echt van de pijn. Doet ie anders echt nooit, dus dit was echt mega. Hij was zo ontzettend klein ineens... had ontzettend met hem te doen. :( Nu enorm dikke wang.

@vakantie Mn stiefzoon komt vanavond weer thuis van vakantie met zijn moeder en stiefvader. Dus vl is blij dat zn zoon weer thuiskomt. Nu 3 weken bij ons en dan begint de school alweer voor het noorden van het land.

@gewicht Ik heb ook eindelijk wat opgezette voeten. Zijn ze eindelijk niet meer zo lelijk en spits, hahaha. Ben overigens benieuwd wat de weegschaal dinsdag zegt bij de vk. Vorige keer zat ik nog maar op +0,5 terwijl ik normaal van echt alles wat ik eet aankom.

@uitslag De uitslagen van de vervolgonderzoeken zijn gisteren doorgebeld. Ze waren goed, dus geen reden om ons zorgen te maken dat er chromosoomafwijkingen zijn. Nu gaan we dus uit van een kind wat erfelijk gezien gewoon klein is. Dus goed mn best doen met eten, rust en die kleine laten groeien. Woensdag weer een echo met metingen. Zeg maar de 20 weken echo weer opnieuw om te kijken wat de verschillen zijn met enkele weken terug. Spannend!

4. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige buik Anke! Dan lijkt die van Juis ineens bescheiden ;) maar toch ook een mooi bolleke. Bij mij vragen ze nog steeds of het er echt geen twee zijn.
    Kamertje is zo goed als klaar, beetje decoratie, gordijnen op maat maken maar de basis is er.....

Mooi nieuws Maike, ben wel benieuwd naar de volgende echo.

Maandag bij controle was er 2 kilo bij maar lijkt mij voornamelijk vocht, de meeste schoenen kan ik niet aan nu. Slaap ook weinig, raar want ik heb best veel energie. Eindelijk ;) en nu mag ik vanwege de warmte weer niet zoveel maar ik smokkel wel een beetje hoor.

Fijn weekend allemaal!

5. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Mooie buiken!!!

En wat zijn jullie al ver met de babykamer! Bij ons is de babykamer inmiddels wel leeg en nieuw likje verf erover gegaan. Over 3 weken komen de meubels. Lijkt me wel super leuk het kamertje inrichting. Dan heb ik daarna ook beter beeld in wat we nu precies nog nodig hebben en hoeveel van alles.

Ik zou vanavond gaan borrelen met vriendinnen, maar zo moe dat ik thuis op de bank blijf. Net muffins gebakken, wat ruikt dat heerlijk!!!

Ik moet ook in week 26 rhesus laten prikken, heb bloedgroep A neg.
    Jullie nog leuke plannen dit weekend?
    Wij willen morgen richting Scheveningen, maar ben eigenlijk benieuwd wat het weer precies gaat doen. Die voorspellingen kloppen meestal niet, haha.

Hier zijn net de eerste 6 druppels in afgelopen weken gevallen. Vader wordt toch nog even sproeien, hier overleven de planten ook niet van.

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben pas net het huis, dus nog niks gedaan. Nog aan het twijfelen of we op de babykamer ook rolluiken zullen plaatsen. En ik twijfel aan het uitgezochte behang, dat is grijzig met nijntje, nu vloer ligt grijs en de meubels wit... Wordt wel saai hè? Wat kleur zou ook leuk zijn! Morgen gaan we we naar de behang winkel, dus dan kan ik weer eens nadenken...

@maike: super dat alle uitslagen goed zijn, nu jij rust houden en dan gaat je meisje wel groeien! Misschien 1 troost dat je bevalling wellicht niet zo zwaar zal zijn (dat had ik tenminste met mij nog 4,5 ponder!). Maar als ik mocht kiezen, kies ik toch voor zwaar en gezond!

@ach: rennies zijn vies!

@souries: knuffel voor je "ellende"

@kukel: met een beetje pech regent het morgen:(

7. ACH

ACH Niet meer actief

@Mopje
    Heb het behang vorige week in de winkel gezien erg leuk!

@riantje1987
    Veel plezier!

@Kukel
    Hoop voor je op mooi weer. Hier gaat het zo regenen volgens buienradar.

Ik ga lekker naar boven bedje induiken en dan hopelijk lekker genieten van ons meisje!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ Maike: fijn dat je stiefzoon er weer is, vooral voor je man! En jeetje al over 3 weken weer naar school? Wij hebben net de zoontjes van mijn man een week gehad, dat was hun eerste vakantieweek haha. Vandaag zijn ze weer naar huis gegaan. Dus weer wat meer rust in huis nu haha, van 3 kinderen weer terug naar 1 kind hier.

En fijn dat de uitslagen goed waren, rust maar goed en hopelijk verloopt de groei van jullie kindje verder voorspoedig!

@ babykamer: wat fijn dat iedereen er zo druk mee bezig is. Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar de meubels staan hier al even. Nu alleen nog de aankleding en goed inrichten en dan is het klaar. Maar dat doe ik pas richting het einde van de zwangerschap. Oh ja, we moeten wel twee plankjes kopen.. Die hangen nog bij mijn dochter op d'r kamer :)

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Mooie buikjes!
    @ach, ik heb gisteren voor het eerst een rennie gehad.. Idd vies! Maar hielp wel! Had 's nachts al flink maagzuur! Deed gewoon pijn.. Kon er slecht van slapen.. Afgelopen 2 nachten slaap ik trouwens slecht.. Komt door het warme weer, mis toch wel mn eigen bed, en het maagzuur bleegh! Melk helpt ook trouwens tegen maagzuur!

@kamertje, over een kleine 2 weken komen de meubeltjes :) dan de boom tegen de muur. Moeten nog een lamp en gordijnen en nog dekens etc voor op het bedje..

Heb alles gelezen maar weinig onthouden.. Ben blij als ik volgende weer vanaf mn laptop op zp kan :)

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach @kaatje vanille vla werkt ook goed en is lekker :)

@mopje ah lief!

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen! Ook weer slecht geslapen maar wel klaar wakker. Flinke steek in m'n rechter lies, is dat dan bandenpijn? Hadden er meer last van toch?

Verder zin in een gezellig dagje weg. Het weer is nog lekker, maar of dat blijft?

Fijn weekend en voor sommige nog een fijne vakantie!
    @ Kaatje: kan me voorstellen dat je nu extra naar je eigen bed verlangt!

12. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kukel: het kan bandenpijn zijn en dat kan flink zeer doen. Ik ben er afgelopen week twee nachten iedere keer wakker van geworden. Nu slaap ik met een kussentje onder mijn buik en dat helpt. Alleen met het omdraaien en opstaan schiet het er nog wel eens in. Ik heb het gisteren aangegeven aan de verloskundige en zij zei dat juist in deze periode bandenpijn veel voorkomt, omdat je baarmoeder nu heel hard groeit en zwaarder wordt. Het wordt dan zwaarder voor je banden.

Babykamer: wij zijn nog niet begonnen. De afgelopen weken zijn onze balkons gerenoveerd en daardoor moest heel veel troep van het balkon opgeslagen worden in de babykamer. Nu is de renovatie klaar en kan alles weer terug en de babykamer weer leeg. Manlief gaat binnen nu en een paar weken de babykamer verven.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Carcassonne..... met forse bandenpijn...niet gaaf! Maar Wow, wat een stad en ihc wat voelt zoon zich helemaal de ridder! En dochter een prinses! Zo schattig

Vakantie is heerlijk!!!

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    We zouden vandaag naar mijn schoonvader gaan maar we gaan nu heel misschien vanavond. Is nog niet zeker. Nooit leuk als de planning niet doorgaat. Had me er best op verheugd.

15. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo lekker gewinkelt
    En voor de kleine meid leuke dingen gekocht
    Nu gesloopt
    Ff de hond op halen bij me ouders
    En dan lekker naar huisje

16. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Zo....even de voeten omhoog en dan zo mn bedje in!!!
    Bbq gehad met 20 man, heb een hoop gelopen, dat ga je toch wel voelen!!!
    Maar zeker de moeite waard!!supergezellig!!!
    En droog gehouden gelukkig!t begint nu pas te druppelen en te rommelen in de lucht.

Zo lekker mn bedje in! En morgen heel de dag niksen!!!!

17. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ bloempje: nog naar je schoonvader geweest?
    @ leinos: bedankt voor de info! Ga een kussentje eens uitproberen
    @ cygnet: mooi te horen! Geniet er nog van!

Vandaag dagje corpus gehad, erg leuk! Daarna doorgereden naar Scheveningen. Van 5 tot 7 nog heerlijk op het strand gelegen. Daarna restaurantje opgezocht en nu pas thuis. Flinke bliksem en onweer nu. maar was een heerlijk dagje samen zo. Morgen weinig plannen.

18. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden!
    Goede tip voor de banden pijn ga ik ook naar kijken.

Wat is de definitie van harde buiken? Soms is m'n buik zacht en na een dag als vandaag (met schoonouders geshopt voor babyspul) helemaal harde buik... Niet pijnlijk maar gewoon amper in te duwen?!

Vandaag dus lekker Eindhoven en omstreken in geweest en uiteindelijk maxi cosi van schoonouders gekregen! Ben er erg blij mee! Net nog ff op terras gezeten en nu m'n bedje in duiken morgen weer vroeg eruit naar kraamvisite... Pffff!

Corpus! Daar ga ik over anderhalve week heen! Ben heel benieuwd!

19. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Heel misschien vandaag. Gister met de buurtjes maar wezen bbq'en.
    Vriendlief gaat zo bellen of vandaag dan wel doorgaat. Hoop het wel, anders ziet ie zelf maar eens te komen.

Ik doe elke middag wel even een dutje anders houdt ik het niet lang vol.

20. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Goedemorgen!

@juis: volgens mij heb je harde buiken als de komen en gaan, net zoals weeën. Maar vraag het eens aan je vk, bij iedere vrouw zijn die verschijnselen weer anders.

@kukel: gelukkig is je dag niet in het water gevallen!

@bandenpijn: geen last van, maar sinds een uur ofzo wel buikpijn! Ik lig nu op de bank en het zakt wel wat, maar het is niet leuk. Echt krampen:( Vandaag doe ik rustig aan!

We hebben behang boeken gehaald in de winkel, zometeen maar eens gaan bladeren!

Deel Deze Pagina