16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Hier is het nu wel als ik door de stad loop 'oh zij is zwanger' en dat laat ik ook trots zien natuurlijk!

Vandaag dagje met mijn mama op stad stond al lang op de planning. Kijken of ik nog iets luchtigs pas..

2. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank jullie wel voor de shop tips, ik ga straks even kijken!

Hier mijn buik: sorry, waarschijnlijk de foto weer gekanteld maar weet niet wat ik er fout aan doe via mijn telefoon!

image.jpg

3. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Pffff wat een ochtend:S VL moest er al om half 5 uit (half 6 beginnen zodat hij vanmiddag eerder klaar is)
    Maja daarna maar halfjes geslapen en om 6 uur moest ik eruit.
    Mennnn wat voelde ik me beroerd vanochtend heb op het dressoir gehangen op de aanrecht half op de trap omdat ik niet wist hoe ik het had.... Misselijk buikpijn drukkend gevoel. Daarbij bleef mn hond om me heen draaien waar ik helemaal gek van werd.
    Nu wel "gewoon" op kantoor maar ivm de bouwvak overal heb ik het extreem rustig (lees: mn werk is al klaar voor vandaag).
    Ga om 1 uur naar huis vandaag maar man man die minuten kruipen voorbij. Iemand leuke tips/sites of iets om te lezen of me te kunnen vermaken vandaag?

Baby bump is hier wel aanwezig maar is nog steeds maar klein. Hoewel ik hier het kortste zwanger ben mag die van mij wel wat gaan groeien ten opzichte van die van jullie fotos die ik tussendoor zie. Maja wie weet komt mijn tijd nog en verlang ik terug naar dit kleine buikje hahaha.

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte vandaag dames! Hier zijn de boodschappen binnen dus alleen nog naar buiten voor de hond en verder koud voetenbadje en niks doen!

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn babybump is ook heel klein hoor

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Babybump, ik plaats snel weer een foto! Maar heb al een buikje hoor! :)

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook al een goeie buik :) en dan maakt zoonlief hem ook nog wat groter door lekker te duwen haha

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Mijn buikje begint ook te groeien! Vooral nu ik met het warme weer veel jurkjes draag zie jet het goed. Leuk!

Met mijn buikpijn/harde buiken gaat het redelijk. Woensdag wel weer buikpijn gehad en als ik bezig ben snel harde buiken. Gelukkig heeft ml vakantie en kan hij veel met de kleine doen. Ik hoop dat het zo blijft en niet erger wordt. Maar na de verhalen van Maike en Vlinder wil ik ook niet klagen:(

Vanmiddag bij mijn schoonouders in de tuin, daar is het iets koeler (aan het water), badje vol water voor kleintje en voor ons! En dan chillen...

@juis: nu niet misselijk meer? Lijken wel klachten van de eerste weken! Ben je de ochtend nog doorgekomen;)

9. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik word echt misselijk van bepaalde geuren.

Ik heb vrij gekregen van werk vandaag omdat het gewoon te warm is op de zaak om te werken en zeker als ik hele tijd moet lopen. Dus ben echt blij dat ze rekening houden, dit weer is zeker niet fijn nu.

Morgen met oma en mama naar de ikea, zal morgen een foto maken van mijn babybumpje.

10. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    hebben jullie ook zo last van die onweersbeestjes?

11. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babybump: Mijn buik is ineens erg aan het groeien de laatste week. Dus het is nu wel duidelijk dat ik zwanger ben en dik :D

Warmte: van mij mag het echt wel minder. Vind het veel te gek. Hier is het al bewolkt aan het worden, dus ik denk dat we binnen nu en een paar uur regen en onweer krijgen.

12. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff wat een warmte kan er echt nie tegen bahh

Kleine meid werkt ook niet echt mee
    Is erg druk de hele dag
    En al de hele dag pijnlijk schaambod
    En ook me heupen willen nie erg mee werken
    Heb me binnen opgesloten met de gordijnen dicht
    Hopelijk morgen beter weer

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @riantje het is wel heel benauwd vandaag he! Hier net gordijnen en deur aan achterkant open gegooid. Zon is er daar af gelukkig. Morgen hier 10 graden kouder,ole!!

14. ACH

ACH Niet meer actief

Ik ben juist trots op mijn buik!
    Zolang hij niet zo groot word als die van mijn overbuurvrouw vind ik alles best!

Breda was leuk.. Weer wat kleding voor ons meisje gekocht en genoten met mijn lieve mams! Nu kapot op de bank!

15. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Vlinder en Maike; ik wens jullie alle liefde, kracht en geduld toe om door deze spannende periode heen te komen.
    En Vlinder, het is geen wedstrijdje, ik bedoel voor wie het erger is. De kans een kind te verliezen is ook voor jou heel verdrietig. Ik zeg altijd mijn verdriet is erger dan het jouwe, eenvoudig omdat ik er mee moet leven en door heen moet.
    Hoop dat jullie beiden maar ook de anderen! gewoon je verhaal hier blijven doen en dat je ons weet te vinden.

Ikzelf ben even een paar daagjes weg.

Cygnet, hoop dat het geen blijvend vakantiesouvenier wordt ;)

16. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder en maike . Jeetje wat heftige verhalen. Dan sta ik gelijk ook weer met twee benen op de grond. Ik wens jullie veel sterkte en succes.

Hier alles goed, na de hand dag mijn meisje lang op zich heeft laten wachten voor de ging schoppen. Schopt ze nu echt heeeel de dag door. Zo gauw ik ga zitten of liggen begint ze gelijk haha.
    Zo appart.

Hopelijk snel paar graden minder want de benauwde lucht breekt me wel wat op vandaag.

Groetjes

17. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @angela hier is het al best afgekoeld,24 graden nu en een lekker windje!

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Heerlijk zeg :)

Hier nog best benauwd.

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Aha duidelijk. Lijkt me akelig al krampen te voelen. Hopelijk blijft je kindje gewoon zitten tot het eind :)

Ik heb inderdaad bij geringe inspanning al snel harde buiken. Sowieso wel elke dag. Mijn buik voelt sowieso zwaar en gevoelig. Nu zeggen de vk's dat bij een volgend kindje harde buiken vaker voorkomen en die gevoeligheid ook. Ik moest rustig aan doen (harde buiken zijn daar een teken van), maar ja dat doe ik al haha. Maar als ik iets doe is het bijna meteen raak. Dat van de pijn is echt pijn bij liggen en ja kan het niet duidelijk uitleggen. Ik zal het de volgende controle aankaarten bij de vk. Bedankt voor je reactie!

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja,dit is echt goed te doen! Komt jullie kant ook op! Hihi ik blaas wel!

Wordt nu pas 'wakker'. Keuken aan kant,zo even rommeltjes opruimen,dan is t morgen alleen even stoffen en zuigeb en weekend vieren. Al is dat maar saai in de vakantie. Denk dat het shoppen wordt ;)

Deel Deze Pagina