Hier mijn buik.. niet echt geschikte foto plaats maar voor het idee! PS: let niet op het geschuurde kozijn, haha! Veel plezier alvast @mopje!
Vind het zo ontzettend leuk om iedereen zn buikje te zien! Vooral ook omdat het bij iedereen weer anders is.. Terwijl we ongeveer even ver zijn allemaal! @ach ik zit al thuis vanaf dat ik ongeveer 16 weken zwanger was, het werk werd zo ontzettend zwaar voor me. En er werd op mijn werk niet echt rekening met me gehouden.. Uiteindelijk werkte ik kortere dagen en iets meer pauzes maar niet echt van harte. Mijn collega's gingen ook nog eens moeilijk doen waardoor ik zoveel stress had, dat als ik vrij was steken in mijn buik kreeg.. Ook als ik aan het werk was liep me continu druk te maken ... Me raar aankijken als ik extra wilde zitten.. Of geen uur langer kon blijven.. Dus samen met de bekkenklachten die ik had en de stress hebben ik en de verloskundige besloten dat het beter voor me was om niet meer te gaan werken, dus heb ik me ziek gemeld.. Merkte na 2 weken al duidelijk verschil, kwam heerlijk tot rust geen gezeur.. En kon alles op mijn tempo doen.. En het fijne is dat ik nu ook bijna geen bekkenklachten meer heb..en gewoon kan genieten van mijn zwangerschap want dat kon ik toen echt niet.... Het is ook niet alles hoor zoveel thuis zitten.. Verveel me vaak wel heel erg haha.. Maar alles ten goede voor ons babytje! Zo heel verhaal haha..
Ik heb laatste tijd last van aanhoudende pijn in me linkerbeen. Als ik te veel loop etc. Pijn blijft aanhouden. Heeft iemand daar ook last van? Ik denk erover om krukken te lenen, gebruik er dan een om gewicht zo min mogelijk op me linkerbeen ze zetten. Koelen, hooghouden enz werkt ook echt niet tegen de pijn. Loop gewoon kreupel als het ware.
Zou het misschien niet vanuit je bekken kunnen komen? Zou de verloskundige bellen, misschien heb je wel fysio nodig.. Ik had eerst erge last van mijn heupen.. Kwam ook van mijn bekken.. Fysio heeft mij erg geholpen..
@ bloempje: misschien last van een zenuw? (Die klem zit) Is helaas ook een kwaal die vaak voor komt tijdens zwangerschap. Ben je er al mee bij je verloskundige geweest?
Goedemorgen dames, alles goed hier? Poeh, was dit weekend niet vooruit te branden! En dan toch vanmorgen om zeven uur beginnen, ik ben trots op mezelf Vanmiddag naar de fysio om te kijken naar mijn bekken. Ben benieuwd! Zou wel weer wat over hebben voor een nachtje slaap, maar goed, ik denk dat ik daar drie jaar op kan wachten, haha! Verder druk weekje. Donderdag wordt de kinderwagen bezorgd en de box en vrijdag vk controle. En dan natuurlijk gewoon werken en donderdag alweer vergadering voor sportvereniging, want het nieuwe seizoen gaat over drie weken alweer beginnen. Pfff, heb het idee dat het nog maar net gestopt is! @buikjes Mooie buiken komen er voorbij hoor! @bloempje ik denk ook een zenuw.. Zou ook lekker langs fysio gaan. Je hebt geen doorverwijzing meer nodig tegenwoordig, maar misschien vk bellen of zij nog andere tips heeft?
Goede morgen dames We hebben hier weer internet Hier lekker weekend gehad Lekker rustig aan gedaan Slaap sinds het weekend met het voedingskussen En moet zegen dit licht tien x beter Rol niet meer door op me buik in me slaap en slaap nu een stuk rustiger Af en toe wel echt last van me buik En een vrijdag avond had ik ook steken in me schaam streek En had echt zo iets van wat is dit Maar niet meer gehad dus zal wel goed zijn Momenteel juist last van me navel Maar ook dat zal wel weer over gaan Hier is het wachelen dan ook echt begonnen Zeker waneer ik moe ben **zucht** Maar even in de gaten houden Dit ook om dat ik gewoon ook echt last van me heupen en bekken krijg Volgende x maar ff bij de verloskundige aan geven Morgen naar het zh voor suiker test Afspraak staat om half 9 zo dat vl me weg kan brengen En me pa komt me na alles weer halen Dat zal wel ff havie zijn 2 uur stil zitten en dat voor mij Ben wel benieuwd Weten jullie eigenlijk wat er gebeurt als je suiker op dat moment niet goed is Hoor je dat meteen en moet je dan gelijk door naar de gyn Of hoor je dat echt pas van de vk Volgende week naar de efteling Zit aleen nog erg te twijfelen of ik een rolstoel reserveer Of het niet doe **zucht keuzes** Maar ja als ik het niet doe heb ik er dalijk mischien spijt van Pffffff nou ja nog een paar dagen om er over na te denken Vl is dan ook jarig En dag er na al weer 2 jaar samen Dus dan wat leuks doen met zijn 2 en savonds lekker uit eten Zag mooie buikjes voor bij komen Hebben jullie nu ook het gevoel dat die met de week groter word Zal de afspraak voor de vk nog ff op de lijst zeten
@ riantje ik heb in het begin al een suikertest moeten doen omdat in et begin mijn suiker te laag was.. Maar je hoort de uitslag pas na een paar dagen van je verloskundige.. Was bij mij wel zo elk geval.. Het is wel even vervelend haha drankje is ook niet echt lekker.. Neem lekker een boek mee ofzo had ik ook gedaan.. Maar dan als nog duurt het best lang dat wachten.. Succes morgen!!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 16 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk)riantje1987 ( suikertest) 9: Souries (vk) 12: xBLOEMPJE (VK) 19: riantje1987 (vk) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo)
@ diortje ja doe ik ook wel En in het zh is er hier gratis wifi dus neem ook gewoon de tablet mee en een boekje Zo dat ik iedergeval wat te doen heb
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 16 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk)riantje1987 ( suikertest) 9: Souries (vk) 12: xBLOEMPJE (VK) 19: riantje1987 (vk) 20: Juis (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo)
goed dat je hem gevonden hebt riantje! Ik wilde hem ook zo gaan zoeken want ik was mijn afspraak van de VK helemaal vergeten en dacht dan staat hij hier ook niet in het lijstje.
Joehoe nog 100 dagen te gaan! @Riantje, succes morgenochtend! Zolang stilzitten is ook niets voor mij!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 16 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk)riantje1987 ( suikertest) 9: Souries (vk) 12: xBLOEMPJE (VK) 13: Stefjuh (VK) 19: riantje1987 (vk) 20: Juis (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 27: Cygnet2 (30 weken echo)