Hè gefeliciteerd weer een jongen,, Ik heb nog steeds geen uitnodiging gehad een doos,, en hoe vaak komt van WIJ blad want die krijg ik ook nog niet ,
Ik heb het 'wij' blad ook pas vandaag gekregen, dus misschien komt hij nog? Nu ff kijken wat voor gratis ' dozen' er allemaal te krijgen zijn...
Sorry... had even een GRATIS bui.... Gratis Neutral samples Order samples | Neutral Voor de mamas met een heel klein budget Home | Stichting Babyspullen Gratis Kruidvat cadeautas Kruidvat - Jouw Baby Mama voordeel Gratis Kiekeboebox bij Super (geboortekaartje meenemen) PLUS - kiekeboebox Felicitatiedienst premiumpakket (zuidoost brabant) en waardebonnen voor de rest van nederland http://www.felicitatiedienst.eu/index.php/gratis-geboortepakket C1000 cadeaupakketje (geboortekaartje meenemen)
Ik ben helemaal op een ROZE wolk, ons wondertje is 95% prinsesje! Voor zo ver ze kon zien waren alle punten van een 20 weken echo ook in orde! Jaaaaaaaaaaaaa!
@Diortje: leuk een baby boyy!! @Ach: en een prinsesje komt ook bij ons op de lijst!! Leuk!! & mooi dat ze al zagen dat het goed ging met je prinsesje!!
Mooi nieuws ach!! Elke keer bij een jongen denk ik: jah, leuk!! En dan hoor ik dat iemand een meisje krijgt en id het opnieuw: wow leuk!! Heb dus echt nog geen voorkeur!
Nieuws vanavond! Diortje een jongen, en ACH een meisje, allebei gefeliciteerd! Nu wil ik het ook weten!!! Ik zag nog een heel leuk baby pakje voorbij komen en schattige draakjes... Lief allemaal. Ik mag van mezelf het eerste pakje gaan kopen als we het geslacht weten...
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 15 (1) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (1) -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (5) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje? 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (1) -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (1) -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2 December (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 37 zwangeren! 4 jongens 3 meisjes 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: Juni 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling), lis1989 (vk), JackieSt (Geslachtsbepaling) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) Stefjuh (geslachtsbepaling), vinisa (pretecho/geslachtsbepaling) 11: Stefjuh (VK), Deurmat(pretecho geslachtsbepaling) 12: Diortje (vk), Deurmat (echo controle gynaecoloog) 18: Juis (vk), Lise87 (20 weken echo), xBloempje (vk) 20: Dyson (20 weken echo), Firsttime (vk) 21: riantje1987 (vk) 22: Leinos83 (pretecho) 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) Rodaina (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 26: Mopje (vk) 28: Leinos83 (VK) Juli 1: JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo), Maike79 (vk),Diortje (20 weken echo) 4 Rodaina (20 weken echo) 3: riantje1987 (20 weken echo) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike79 (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) 16: Firsttime (20 weken echo) augustus 6: Cygnet2 (pretecho) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 5 juni 22:09 Grappig toch al die geslachtsbepalingen... men wordt duidelijk minder geduldig. In 2008 en 2010 was er werkelijk niemand die een geslachtsbepaling liet doen vóór de 20 weken echo Pretecho erbij gezet en ACH aangepast.