@vinisa ja ik weet t ook niet. Hij zei dat tussen de schouderbladen wel kon. Lagerxwilde hij niks doen :s zo onweer voorbij, ik kan gaan slapen
Goedemorgen allemaal, Vroeg wakker vandaag en ik heb nog wel vakantie... Ik zit niet veel achter de computer maar lees wel mee op m'n telefoon. Reageert alleen zo lastig dus het is wat stilletjes van mijn kant. Druk weekend gehad, neefjes van 5 en 7 waren te logeren. Zondag waren ze om 6.00 uur al wakker dus we hebben al even kunnen wennen aan de korte nachten. Gisteren is de babykamer bezorgd. We zijn de hele middag bezig geweest met het in elkaar zetten maar het resultaat mag er zijn. Als het wat meer aangekleed is zal ik wat foto's plaatsen. Vandaag even op jacht naar wat leuke accessoires. Fijne dag allemaal!
Werk: Nee terug komen zit er (nog) niet in. Hij wilde me wanneer het weer wat aan trok met de nieuwbouw woningen wel terug vragen maar dat is de vraag wanneer dat gaat zijn en of ik dan nog niets nieuws dichter bij huis heb (zit nu zoon 40 km van huis af te werken) Kilo's: Ik zit nu op +6 maar schommel nog wel een beetje (naar beneden) en daarbij ontzettend slecht gegeten met dat warme weer... Teveel voor makkelijk gekozen Voorgevoel bevalling: Ikzelf nog niet. Hoop op een week of 2 te vroeg zodat ik mn favo band kan zien optreden een week na mn uitgerekende datum. Maar hoorde van mn vaders beste vriend dat ik voor 99,9% zeker een meisje krijg en dat "ze" op 7 december wordt geboren... Hahaha ik wacht af! Kraken: Ik wordt al vanaf het begin van mijn zwangerschap gekraakt. Eerst mijn volledige rug maar nu tot net onder mn schouderbladen (nu fysio om de 3 weken voorheen iedere week) Box: Wij hebben hem nog niet besteld of iets... Denk dat hij half oktober ergens in de woonkamer komt te staan. Hij komt op de plek te staan waar nu de hond zn "plaats" is. Die mag straks lekker langs ons naast de bank liggen. Kamertje: vanavond gaat mn vriend de plinten op de kamer monteren. Donderdag ga ik op de muur de schildering tekenen en in de loop van de volgende week begin ik met schilderen van de figuren. Hond: Mijn hond is ook niet bij me weg te slaan! Ligt vrijwel altijd dicht bij me in de buurt of ook met zn kop op mn buik (grotere hond mag niet op de bank ed.) Is een stuk waakser ten op zichte van vreemde/de deurbel.
Goedemorgen! Nou zo moe als vanmorgen ben ik nog niet wakker geworden. Had er beter om vijf uur uit kunnen gaan! Maak er een kort dagje van als baas t goed vind. Vanmorgen ook weer meer last daaronder maar dat komt denk ik meer omdat ml het gezellig maakte tijdens t onweer hahaha! werkse vandaag!
Goede morgen dames Daar zit je dan in de wacht kamer van het zh Wat is dat suikerdrankje vies bah maar heb hem helemaal op gedronken Tip voor de dames die nog moeten Drink hem achter elkaar weg zonder tussen pozen dat werkt wel Begon er na wel nog te kokhalze maar hielt het binnen Klein slokje water gehad om na te spoelen (wel na dat ik er zelf om gevraagt had) En nu gaat die wel ondanks beetje licht in me hoofd Nog een goed uur te gaan Vanacht heerlijk geslapen met die omweer Ook al lag die kleine wel lekker op me bekke te dieuwen Tog goed geslapen (tot 6 uur) om7 uur liet vl zijn mob onder het bed vallen vraag me nie hoe die dat voor elkaar gekregen heeft En was net in gedomeld Dus ook weer klaar wakker om 7.30 ging de wekker Om 8.15 de deur uit en om 8.30 geprikt Zo maar alvast wat halen in het winkeltje zo dat ik zo gelijk kan eten Gelukig komt me pa me halen en hoef ik nie lopend naar huis Woon op klein kwartiertje wandelen van het zh maar toch
Goedemorgen! Ons zoontje is uit logeren bij opa en oma, dus wij kunnen uitslapen Heerlijk zeg! Ik zit nu nog te ontbijten met de tv aan Vandaag verder met opruimen en de zolder leegmaken voor de verhuizing!
@Riantje Goed bezig! Moet je diabetes ook extra in de gaten houden als je oma diabetes had of is dat anders omdat het ouderdomsdiabetes is? Vroeg dat me ineens af. Heb helemaal niks gemeld bij vk daarover namelijk.
Ja werd bij mij gevraagt of er dingen in de fam voor komen En zo wel me pa als me ma hebben diabetes En ook de pa ma van me ma Al de pa en ma van me pa hadden diabetes Ook dit was een indicartie voor de suikertest En daar bij me te hoog bmi was ook indicatie voor suikertest Maar had ik dat niet gehad was die waarschijnlijk wel gedaan Maar inprencipe hebben ze allemaal ouderdoms suiker En haden zo wel me ma al oma geen zwanerschaps suiker En had vanmorge nuchter gwprikt thuis Met dank aan me pa zijn glucose meter En daar was die nuchter 4.6 Netjes lijkt me Nou ja uitslag word ik aleen over gebeld als me waardes te hoog zijn En anders als het goed is hoor ik het bij me volgende controle bij de vk
Vriendlief maakte me vroeg wakker die moet vanmiddag weer werken. Morgen kunnen we de babykamer gaan monteren. Dus vandaag ff een niks doe dag, wat ben ik moe zeg. Slapen lukt niet meer.
@riantje: als het goed is ben je nu klaar! Goed gedaan Ik moet over 3 weken... @souries: als alleen je oma het heeft is wel ver weg. Bij mij had mijn moeder zwangerschapsdiabetes (en nu ouderdomsdiabetes, die kans is dan ook groot), dat is wel een extra risico. Wel gek dat ik bij de eerste alleen niet nuchter geprikt ben... Wat een druktemaker in mijn buik vanochtend!
Hallo allemaal jeetje wat kletsen jullie veel.. Suikertest heb ik vorige week donderdag gehad. Was zelf aardig misselijk maar dat heb ik al snel al ik in de ochtend niet gelijk eet . Ik was blij toen de twee uur voorbij waren . Toen snel broodje op en ging het al gouw beter.. Verlof . Nou zou ik maar vertellen dat ik sinds eind april al geen baan meer heb. Mijn pech was ook nog dat ik al snel buikje had dus al snel zagen mensen dat ik zwanger was. Ik heb dus ook nog steeds niks gevonden . Al begint de stress toch echt steeds meer te komen. Want na mijn zwangerschap verlof heb ik nog maar paar weken ww uitkering . Dus ben heel benieuwd wat er daarna gaat gebeuren en hoe het dan moet .
Jeetje wat een vervelende situatie wat betreft werk! Wel super dat je blijft solliciteren en gewoon blijven doen! Heb je een makkelijke sector waar je werk in zoekt of niet? Succes iedergeval! Zucht.. Wil ook liever niet aan werk denken. Het is nog steeds niet geregeld en er gebeuren iedere keer dingen die niet in mijn voordeel uitpakken. Maandag jarig en dat vergeten ze vast weer.. Dus dan kunnen ze het mooi goed maken met eindelijk wat duidelijkheid over het rooster. (klinkt als heel kinderachtig over mijn verjaardag maar we vieren altijd verjaardagen op het werk en die van mij is toch al zo'n 3/4 keer vergeten evenals mijn jubileum)
Hier idd weer lekker thuis Ook mijn maag is goed van slag van die troep En blijf maar moe en licht in me kop 2 uur duren idd wel lang Maar dank zij jullie aflijding waren ze zo voorbij Gelijk na de 2 uur broodje gehaald en gegeten Maar maag blijft wat gevoelig Vriedintje vroeg of ik dalijk langs kom haar ma komt langs en die heb ik al in geen jaren meer gezien Dus nog ff op bed en dan ga ik dalijk met de bus naar haar toe En vl komt me na zijn werk op halen zo dat ik niet hoef te fietsen Die schat Kleintje is hier ook lekker druk Zit vast in het weer
Vanaf 3 september begin ik weer met mijn opleiding. Ik had bij het aanmelden al aangegeven dat ik zwanger was. Was geen probleem zolang ik alle zaken met opvang enz. geregeld had. Nou opvang is geen probleem want moeders kan schuiven met werktijden en vriendlief is overdag gewoon thuis. Nu heb ik donderdag een stage gesprek maar als hij niet ziet dat ik zwanger ben moet ik het natuurlijk wel melden. Hier zie ik tegenop want hij kan daarom wel weigeren. Ik moet als ik op school zit ook nog even met mijn mentor overleggen wanneer ik er tussenuit ga met mijn verlof. Ik ga tot halverwege oktober door als alles mee zit natuurlijk en ben vanaf de herfstvakantie er even niet meer. januari ergens begin ik weer en ondertussen indien mogelijk ga ik verder met theorie. Ik vind het moeilijk om tot februari niks te gaan zitten doen en ik weet dat ik dan niet verder de moeite ga doen om naar school te gaan. Ik kan al moeilijk stil zitten en ik wil nog zo graag verder leren.
@Angelasm wij hebben net iemand aangenomen die in haar verlof zit. ze begint in september en komt tijdens haar verlof een paar ochtendjes in werken, dus geef de hoop niet op!!
@souries dat vind ik wel goed geregeld en netjes van het bedrijf. Genoeg die je weigeren omdat je in je verlof zit of omdat je bijna in je verlof zit.
@Riantje, fijn dat het achter de rug is meid! Leuk dat je afgesproken hebt met een vriendin die je al een tijdje niet hebt gesproken. @Xbloempje, vind het echt knap hoor dat je straks weer gaat studeren! @Hier, vanochtend naar de vk geweest en alles was goed! Ook weer het hartje gehoord! Altijd leuk! Ons kindje is wel een dwarsligger momenteel hoofd links en beentjes rechts Volgende controle krijg ik ook meteen de 30 weken echo! Ben ik op dinsdag en vrijdags vrij kan ik het niet plannen op mijn vrije dagen want de verloskundige die de liggingsecho van de placenta maakt is er alleen op maandag! Pff zal m'n werkgever leuk vinden! Ik moet het op mijn vrije dagen plannen van hem, aan de ene kant ook logisch, maar kan hier nou eenmaal ook niets aan doen. Gelukkig voor hem heb ik het aan het einde van de dag gepland, hoef dan ook maar een halfuurtje eerder weg!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 16 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk)riantje1987 ( suikertest) 9: Souries (vk) 12: xBLOEMPJE (VK) 13: Stefjuh (VK) 19: riantje1987 (vk) 20: Juis (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 26: Mopje (VK) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 27: Cygnet2 (30 weken echo)
Gaaaap mag ik alweer naar bed? In mijn buik wordt ik er ook op geattendeerd dat ik ook aan mezelf moet denken, haha! die zit een partij te aaien en te kriebelen vandaag. Jammer dat ie dat altijd op mijn werk doet en rustig is als Ml erbij is. @kaatje dat idee heb ik ook van die dwarsligger. Heb soms zo'n pijn in allebei mijn zijkanten en dan voel ik echt aan twee kanten iets hards, haha!