Hallo allemaal, Vandaag naar drs Papa geweest voor de pretecho maar helaas... Tres lag er niet lekker voor en we hebben dus 35 minuten lang vooral veel 2D gezien en heel veel uitleg. Volgende week mogen we terugkomen. De oma's en opa vonden het in ieder geval al leuk en gaan volgende week ook weer mee. @Angelasm.. hou je er rekening mee dat je ww 16 weken stil ligt en dat je hiervoor in de plaats zwangerschaps- en bevallingsverlof moet aanvragen? Ik ben ook werkloos. Mijn WW loopt (inclusief zwangerschaps/bevallingsverlof) door tot 1 november 2014... gelukkig... @Morgen mag ik voor de suikertest... bleh daar zie ik tegen op. Vooral omdat ik bang ben dat ze dan toch iets vinden waardoor het allemaal weer gedoe wordt terwijl het allemaal zo lekker loopt. @Kamertje.. gordijnen uitgezocht maar nog niet besteld) we waren één dag te laat voor de 20% korting.. nou dan wacht ik wel even tot een nieuwe actie.. toch een boel geld.
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een verrassing! -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! 16 (1) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een jongen! 17 (1) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing! 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje! 19 (7) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een jongen! -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een jongen! -Madi, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -Souries, 30 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 21 (1) -mcm78, 35 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 22 (3) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis, verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verrassing! -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje! xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, FV, thuis en het is een meisje! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e & 2e kindje, FV, ziekenhuis en het zijn een jongen en een meisje! -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje! -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een jongen! -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! 25 (3) -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een jongen! -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen! -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje! 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! -Mirna1984, 29 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje! 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een jongen! 30 (1) -Firsttime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een jongen! 2 december (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een verrassing! 34 zwangeren! 14 jongens 16 meisjes 6 verrassingen 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: augustus 6: Cygnet2 (pretecho 3/4D), Kaatje87 (controle vk)riantje1987 ( suikertest) 9: Souries (vk) 12: xBLOEMPJE (VK) 13: Stefjuh (VK) 14: Cygnet2 (vk) 15: Cygnet2 (pretecho 2e kans) 19: riantje1987 (vk) 20: Juis (VK) 22: JackieSt (pretecho 3/4D) 26: Mopje (VK) 29: Firsttime (pretecho 3/4D echo) September 2: Kaatje87 (controle vk en 30 weken echo) 27: Cygnet2 (30 weken echo)
@Cygnet zo, dat viel ons ook tegen de prijs van de gordijnen! Gelukkig hadden wij wel de korting, maar dan nog!
Wij hebben verduisterend rolgordijn ook met korting, was wel nodig als je naar sommige prijzen kijkt. Het raam loopt helemaal over een muur. Dus lekker groot.
Wij hebben vorige week voor het hele huis boven rolluiken besteld, geen leuke rekening! Ik heb ook nog hele leuke gordijntjes gezien, die zijn dan echt voor de sier. Ga ik nog wel een keer bestellen @cygnet: jammer dat de 3d niet lukte, volgende week weer een kans! En succes met het suikerdrankje morgen! @bloempje: pittig hoor nu aan de studie met de kleine dadelijk. Hopelijk gaat het goed met je stageplek. Ik heb het vast al eens gevraagd, maar wat studeer je? Ik moet in mijn verlof al aan een verplichte cursus voor mijn werk beginnen, niet leuk, maar als ik die haal krijg ik een vast contract!
Ik ga brood en banket doen.. Een zwaar en staand beroep maar ik ben wat gewend vanuit de horeca. Het zal inderdaad pittig zijn. Met name het begin maar ik wen snel aan situaties. Al is het wel zo dat als ik een kantoorbaan neem iets makkelijker weg kom qua gesjouw. Maar ik kan de eerste tijd altijd vragen of iemand wat voor me wilt pakken etc. Het zal ff zwaar zijn maar ik doe wel wat ik leuk vind.
Breekt weer even in me goed nieuws ik ben weer zwanger en al twee keer een mooi kloppend hartje mogen zien hopelijk gaat t met jullie ook allemaal voorspoedig!! Liefs beebielove
Goed nieuws beebielove! Geniet ervan! @bloempje: leuk, bakker dus Wel pittig lichamelijk. Maar als je het echt leuk vindt, lijkt me het een geweldig vak. Morgenochtend toch even urine naar de ha brengen. Ik heb nu echt te veel harde buiken en een heel gespannen gevoel in mijn buik. Zonet de vk gebeld en zij vermoedt blaasontsteking. Ik hoop het zelf eigenlijk ook, dan weet ik waar het van komt!
Banketbakker denk ik zelf eerder aan maar ik kan nog kiezen welke kant ga beide kanten nu dus doen. Vriend wilt nog heel graag op Aruba een zaak openen maar dan moeten we daarheen verhuizen. @blaasontsteking. Waarschijnlijk als ze niks kunnen vinden bij de HA wordt er nog een kweekje gemaakt omdat het bij zwangere moeilijk vast te stellen is. Ik heb ondertussen 4 kweekjes gehad en niks. Ik heb gewoon last van dat ik te veel gedaan heb. VK dacht namelijk ook aan een blaasontsteking bij mij.
Hallo... Ja ik zit in lastige sector namelijk de kinderopvang. ,, Ik reageer op fabriekswerk schoonmaak werk en werken in een winkel,, Andwoorden zijn , fabriek - risico vanwege zwangerschap ben je niet voor alles inzetbaar, Winkel. Geen diploma en te oud,, Tss ik ben 24 ,, Dus ik reageer heeeeeel breed ,, Over de ww met zwangerschap erbij gerekend loopt mijn ww nog maar tot ongeveer 8 weken na mijn zwangerschap verlof,,
Balen van de harde buiken en het gespannen gevoel. Dat heb ik dus ook. Toevallig ook getest op blaasontsteking, maar mijn urine was schoon (goed dus haha). Sterkte!
Ik ben er van overtuigd dat als je echt wilt er echt wat op je pad komt het is alleen zo lastig vertouwen te houden! Spreek helaas iets te veel uit ervaring met manlief welke al geen vaste baan meer heeft sinds 2008. Iedere keer half jaar/jaar en dan houd het op. Vanavond weer eens gezwommen was geen Zwanger Totaal dus een welkome afwisseling. Nu alleen erg last van maagzuur dus lekker naar bed. Weer een werkweekje tegemoet van 4 dagen!