Dan kan ik lang wachten.. Met beetje geluk 7/8 uur! Maar herken het.. Vervelend! Zit je vriend ook in horeca? Vriendin van mij doet altijd avonddutje voordat haat vriend er is.
Mogge meiden! Heb vandaag weer tijd om even goed bij te lezen! Hier alles goed, ml net uitgezwaaid, die mag weer aan t werk. Heb ik heerlijk de tijd aan mezelf(of klinkt dat heel erg???) Ga zo maar eens aan de sop denk!
Goedemorgen vanuit her laboratorium... Ik ben net geprikt voor de glucose tolerantie test en het drankje gedronken. Nou gelukkig viel me dat alles mee. Nu twee uur wachten... gelukkig bestaat er internet een heb ik leesvoer Ben alleen vergeten de parkeermeter te vullen... nu maar hopen dat dit geen heel duur testje wordt... @Rosa... erg? helemaal niet. Maandag en dinsdag zijn de kids naar de opvang / sschool en ml naar werk... het huis voor mezelf...heerlijk!!
Cygnet suc 6 met zitten en wachten Ook ik was gister heel blij met lees voer en internet je moet immers toch wat Fijn dat jij geen last had van de drank Ik heb echt heel de dag last van me maag gehsd er na En voelde me echt tot een uurtje of 2 knap beroerd Bezoek aan vriedin was echt ff gezelie Haar zie ik wel regelmatig hoor Maar haar ma was er en die had ik al zo een 6 jaar niet gezien Die woon hier verder ook niet in de buurt vandaar
@Cygnet oh jeej, ik hoop dat onze vrienden in blauw, oh nee das geen parkeerbeheer niet langskomen! @rosa haha, nee hoor, dat kan soms best lekker zijn! Nou, hier net lekker vergadering gehad en gelijk m'n rug weer op slot.dat wordt morgen echt helemaal niks doen. Vind het wel echt een stuk lekkerder buiten dan vorige week, ik liep bijna blij naar mijn auto vanmorgen
Tjonge, wat is het saai hier. Saaie wachtkamer en er komen werkelijk alleen maar bejaarden voor de trombosedienst.... Wel grappig.... die oudjes flarden wat af met elkaar hoor. (v "Ik ben al 88"... (m "Nou dat zou je echt nooit zeggen hoor!" Hahaha, kreukelkoppen Ik denk veel aan Maike en Vlinder....
Nou net gebeld door de verloskundige Uitslag van suikertest was niet goed Nuchter wel maar die 2 uur na de suikerdrank niet Niet zo gek dat ik me nog de hele midag beroerd heb gevoelt Nu vanmidag papieren op halen bij de vk En vrijdag afspraak bij de gyn Krijg waarschijnlijk een aangepast dieet
@riantje: balen zeg. Gelukkig weet je het nu en kunnen ze er wat aan doen. @cygnet: nog even volhouden, wel grappig die bejaarden @rosa: lekker toch? Geniet ervan! Ik vind die zeldzame dagen dat ik alleen thuis ben echt heerlijk! Net urine ingeleverd (we werden pas na 9 uur wakker, zo lekker een keer dat mijn jongetje uit logeren is!). Na 2 uur mag ik bellen.
Hé vervelend @riantje1987! Hoop dat ze met een aangepast dieet het kunnen oplossen. Succes met wachten @Cygnet! Bejaarden kunnen soms best gezellig zijn.. Vooral de gesprekken inderdaad!
Ja hij zit ook in de horeca.. dus kan soms lang wachten. Vooral omdat hij een uur moet reizen, overstap niet meegerekend. Vanochtend schoot mijn rug doodleuk vast en ik maar schreeuwen of me vriend me kon halen. Ik was beneden en hij sliep nog. Kon helemaal niks meer.
Weer terug van paar daagjes weg. Lekker, de laatste keer saampjes, wel raar idee hoor. Bloedje heet natuurlijk maar verbaas me over de energie die ik ondanks slaapgebrek en warmte heb. Veel gelopen en héél véél ijs gegeten. Komende dagen maar even braaf doen. Ik krijg ook een suikertest; moet je dan die 2 uur in het ziekenhuis blijven? Mag ik niet even lekker naar buiten Wij wilden de box eigenlijk na de kerst neerzetten. Is dat heel dom? We krijgen dan nogal veel visite en de kerstboom dus.... Leg je een baby al zo vroeg na de geboorte in een box? Ik heb me duidelijk niet ingelezen over dat soort dingen Beebielove; geweldig nieuws, van harte!
@mamemi mn moeder zei dat je daar niet te vroeg mee moest beginnen met in de box leggen,omdat ze t dan ook eerder zat zouden zijn,maar ik weet niet of dat echt zo is....
Nee hoor... hier ligt de baby vanaf dag 1 in de box... dat is de veiligste plek zeker als.er andere kinderen of huisdieren zijn. En zat worden? Een pasgeborene denkt aan slapen, eten, poepen en warmte. Geen bekeuring dus dat hebben we ook weer overleefd
Mamemi Ik moest 2 uur in de wachtkamer blijven zitten mocht ook niet te veel lopen aleen ff naar de wc Dit om dat ze willen zien hoe je lichaam de suiker afbreekt En als je gaat looen verbrand je lichaam het ook en dat is dus niet de bedoeling Teminste dat werd mij verteld En trouwens ik was zo licht in me hoofd na die drank Dat me lopen ook geen goed idee leek
Ik gebruik de box ook meteen! Even na het drinken knuffelen, even in de box, kunnen ze mooi om zich heen kijken en dan weer naar bed. Het is echt een fijne plek voor een baby. Het grappige is dat ze box vroeger pas veel later neerzetten. Dan ging de baby meteen zijn bedje weer in. Ik geloof niet dat ze eerder verveeld zijn in de box! HA assistente belde: had haar collega niet begrepen dat ik zwanger was. Terwijl ik toch duidelijk zei dat ik van de verloskundige langs moest komen en ik harde buiken had! Had ze blijkbaar 2x verpleegkundige verstaan Volgens het stickie wel wat verhoogde witte bloedcellen, nu op kweek en morgen na 11 uur mag ik bellen. Vandaag gaat het wel weer beter gelukkig.
Hè jakkie, 2 uur stilzitten op een plastic stoeltje Zie er op zich niet tegenop maar da's toch minder. Ga me toch maar eens verdiepen in het box verhaal. Je moet wat met dit weer (regent hier)
Leek mij ook, haha! Die van ons komt morgen binnen en we kunnen hem niet echt kwijt dus waarschijnlijk kijken we hoe lang we tegen de dozen aan kunnen kijken en zetten we hem eind september neer. Kan de hond er ook aan wennen dat haar mand op een ander plekje staat.