16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!! deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vinisa, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16

Ik heb idd het idee dat ze steeds onderin ligt, soms ook t idee dat ik haar ruggetje voel daar(alles ligt heel erg voorin volgens de vk)
    Ik voel de schopjes enzo ook meer onderin in de buirt van mn heupbot links

En dat je moet blijven zitten omdat t er anders uitloopt....dat idee heb ik wel, maar is meer mijn idee volgens mij

2. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ze is in ieder geval rustiger als 3 weken terug. Ik heb alleen continue trek in iets wat niet in huis is en maagzuur als ik het niet te eten krijg. Ook moet ik heel vaak plassen. Was een keer zo erg dat ik in de bosjes moest, we waren aan het fietsen en waren bij het kanaal dus geen huizen of iets in de buurt. Mijn blaas was opeens zo vol uit het niets. Snachts ook dan havik 20 x me bed uit. Ben blij als dat over is.

3. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar allemaal. De kleine is hier ook erg druk. Hij schopt nu vooral tegen mijn blaas en darmen. Heel laag dus. Ook als ik wil slapen. Ik vind het nog wel lastig om te onderscheiden waar hij nu precies ligt. Ik voel ook dat hij steeds meer gaat draaien. Heel grappig.

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden,

Ik heb vakantie en zit eigenlijk alleen met m'n mobiel op internet. Niet echt prettig dus om te reageren. Na volgende week klets ik weer volop mee! Vond het alleen wel leuk om even wat van ons kamertje te laten zien. Het is nog niet af maar we zijn wel een heel eind opgeschoten. De naam komt nog in gele letters boven de commode en we twijfelen nog over gordijnen. Ben trouwens wel een beetje onzeker geworden. De vrouw van de winkel reageerde een beetje raar toen ik een blauw dekentje en aankleedkussenhoes kocht en vertelde dat ik een meisje kreeg en een vriendin van m'n zusje zei toen ze een foto zag 'huh, ze krijgen toch een meisje'. ;) Maar ik wilde juist geen roze kamer...

Bijgevoegde bestanden:

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jackie Leuk hoor! Ik vind t helemaal niet raar dat je geen roze hebt. Ons kamertje is nu nog vooral beige. Hebben vandaag alleen een blauw wolkenlampje gekocht bij Ikea :)

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    En nog 2 foto's:

7. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind het juist een leuk kamertje. Je mag de kleur toch lekker zelf bepalen!! Het is niet meer net als vroeger dat blauw automatisch voor een jongetje is en roze voor een meisje ;) Een echte metroman draagt ook roze, hahaha

8. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    OW en @xbloempje bij mij werkt vanillevla echt tegen maagzuur...

9. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Super leuk! Als wij een meisje hadden gekregen, had ze ook een blauw kamertje gehad. Blauw is mijn lievelingskleur :D

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hier is het ook zo! Moet echt veeeel vaker naar het toilet! Tijdens de echo's/controles ligt hij ook altijd laag!

@Jackie, leuk kamertje meis! Laat de mensen maar lekker kletsen!

11. ACH

ACH Niet meer actief

@JackieSt
    Wauw super mooi! Totaal niet te 'jongens' wij hebben ook geen roze in het kamertje. Vind meisje echt super.. Maar al dat roze hoeft van mij niet..

Vanavond verjaardag gevierd en heel de dag gewerkt dus nu wel kapot maar ben er wel vanaf.. Maandag dus lekker met manlief verjaardag vieren..

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bleh...kan niet slapen....:(

@JackieSt...ik vind het kamertje erg mooi. Eerlijk zou ik ook een jongen verwachten maar dat is eigenlijk onzin... het is gewoon mooi!

@Maagzuur...ik slik Rennies en dat helpt prima

13. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen dames

Hier ook veel plasen
    En ook dat de kleine veel onder in licht
    Daar trapt ze ook veel een enkele x dat ze hoog schopt maar eigenlijk altijd laag

Gister avond had ik in een wat is het tog nat op me myama
    Liep er gewoon al voor vocht / melk uit me borst :$
    Het aparte is dat het eigenlijk aleen me rechter borst is en niet me linker

Paar drukke daagjes voor de boeg
    Vandaag
    Ff naar ikea en paar boodschapjes halen dan komt er eind van de midag bezoek
    Komen kijken naar de kinderkamer en voor de verjaardag van vl die is morgen jarig

Morgen dukke dag want dan gaan we naar de efteling :D

Dinsdag ochtend naar de dietist en daarna lekker dagje samen met vl dan zijn we 2 jaar samen dus als het goed is savonds uit eten
    Ben benieuwd waar ik dan beland want vl neemt me mee :D
    Dan woensdag dagje rust en donderdag naar de diabetes verpleegkundige :)

Dus dan is de week alweer bijna voorbij

Nou ga maar is beginnen voor vandaag :)

14. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Nog even snel reageren, we zijn de spullen aan het pakken voor de vakantie, we gaan kamperen, dus er moet zoveel mee!

@jackie: mooie kamer, en niks van aantrekken wat anderen er van vinden!
    @plassen: ik moet ook vaak, bij de gym geleerd dat goed uitplassen belangrijk is, maar je moet geen "druk" zetten zeg maar. Als je veel urine verliest, is het goed om je bekkenbodem spieren te oefenen. Google maar eens hoe dat moet.

Ik kan wel lezen deze week, maar reageren wordt lastig op de telefoon! Tot over een week!

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoon is vandaag vijf jaar geworden!

16. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Cygnet: gefeliciteerd!

Riantje, dat heb ik ook heel erg alleen dan uit me linker hahaha

17. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Zojuist 50cakejes gemaakt voor me neefje die afgelopen vrijdag geboren is :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      6
  18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Cygnet, gefeliciteerd met je zoon!

@Lis, aah wat een leuke cupcakes! :)

19. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zal als het badje enz schoongemaakt is even een foto van de babykamer showen. Je kan hier eigenlijk door het bedje zien dat we een meisje verwachten. Ik kreeg ook commentaar op het groen. Maar laat ze lekker.

Gelijk trek in cupcakes hier

20. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cygnet: gefeliciteerd met je zoon!

@lis: Zien er heelijk uit die cupcakes

Over kleuren: ik vind dat blauw juist super mooi. Laat iedereen maar kletsen.
    Wij hebben gisteren stof gehaald voor het wiegje. De vrouw in de stoffenzaak hoorde dat we een jongen krijgen en dirigeerde ons gelijk naar het blauw. Dat hebben we dus niet gedaan. Ons kleintje krijgt een lichtgrijze wieg met ruitjes.

Deel Deze Pagina