Eeey Kukel ja gaat goed!! Wel last van bandenpijn maar we hoeven niet lang meer leuk dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend!!! Ben benieuwd naar een foto!! Ik vroeg me af woont er iemand in de buurt van hilversum het lijkt me leuk om mensen uit de buurt te leren kennen
Dankjulliewel voor de felicitaties! Ben zeker goed verwend.. Mooie cadeaus maar van manlief mocht ik gaan shoppen dus dat hebben we gedaan.. Weliswaar voor ons meisje maar daar word ik op dor moment alleen gelukkiger van! Heel lief setje van Z8 geshopt. Leuk @Kukel! Ben benieuwd hoe het er uit ziet! Veel plezier met in elkaar zetten. @Cygnet2 Zo 2 uur per dag zwemmen voor een 5 jarige is best veel! Knap hoor, doet hij trainen voor wedstrijden? @SuusD Welcome back! Helaas woon in Zeeland dus niet echt naast de deur!
Babykamer is zo goed als af. Nog niet helemaal natuurlijk, hier een klein voorproefje. Door de ipad staan de foto's op zijn kop.
@Xbloempje, mooi kamertje! Leuke kleurtjes! Heb de laptop ff gedraaid haha! Hier is het kamertje ook zo goed als klaar. Show het binnenkort wel ff!
Ach heb je een foto van het pakje? Ben benieuuwd Bloempje heeeel mooi kamertje! Kaatje ben benieuwd naar jou kamertje! Hier ook bijna het kamertje af!! Heb veel last van maagzuur wat doen jullie ertegen het is vooral in de nacht Verder vraagje gaan jullie zo'n slaapzakje kopen voor in de maxi cosi? Aangezien onze kindjes in de kou worden geboren.
Zal eens kijken voor plaatje vandaag! Maagzuur wel last van maar zorg voor rennies in m'n tas of iets waar ik op kan zuigen.. Heb nog niks gekocht voor in de maxi cosi maar heel veel gaat hij niet gebruikt worden denk ik.. Heb ook geen adapters gekocht.. Denk dat ik voor een doek ga ofzo..
Goedemorgrn. Zo mn werk bellen dat ik vandaag niet kom. Slaap zo slecht de laatste twee weken en mn rug is op,even bijslapen vandaag! Zie daar alleen altijd enorm tegenop om te moeten bellen!
@ACH... nee, net is zwemles voor A diploma. Een soort bootcamp.... hij vindt het geweldig... wil zo graag leren zwemmen. @xBLOMEPJEx, wat een lief kamertje... ik ben dol op Nijntje of eigenlijk is mijn zoon dol op Nijntje.... en hij is al 5 Wel een tip: een mobiel is een flinke prikkel voor een baby en meestal wil je graag dat zij slaapt in haar bedje. Een mobiel kan je betermin de box hangen. Dat is een plek om wakker te zijn. @SuusD... wij nemen wel een voetenzak in de maxicosi. Een deken is naar mijn idee niet afdoende. De maxicosi gebruik je zeker met de auto vaak en even lopen naar de winkel of naar een huis, is al heel snel heel koud voor een pasgeborene. Ook auto's zijn niet gelijk warm. Zo, wij gaan weer naar het zwembad... en mama gaat weer wachten.... ik zal blij zijn als school volgende week weer gewoon begint en alles weer een normaal ritme heeft en ik echt twee dagen het huis voor mezelf heb
Goedemorgen!! Suusd, welkom terug! Cygnet, kan me voorstellen dat t straks weer erg lekker is, even t huis voor jezelf!! T is hier nog precies andersom..hihi! Nog 3 weken vrij en dan komen de kids weer! Al vraag ik me af hoe ik dat vol ga houden!!! Ga nu echt wel merken dat ik dingen rustiger aan moet gaan doen. En nu heb ik daar alle tijd voor, dat is straks weer anders! Bloem, leuke kleuren!! Gaaf!! Souries, balen, hoop dat ze goed reageren op je werk! Maar goed dat je voor jezelf kiest!!!
O, vergeet ik nog te melden: Zondag een afspraak voor een pretecho!!! Beetje rare dag, maar een van de verloskundigen doet het erbij als hobby en plant t in als ze dienst heeft, dan is ze er toch, vandaar! Voor manlief superfijn, hoeft ie op zn werk niet te schuiven!
Ik zal het kamertje ook ff showen! Er komen nog grijze gordijnen te hangen en er moeten nog wat accessoires bij komen, is her en der nl nog een beetje kaal.
@souries Hé vervelend! Ben je inmiddels bijgeslapen? Ik ben druk aan het aftellen hoor! Nog 9 weken werken.. @rosa1981 Heerlijk hoor, nog 3 weken! Hier zitten de kindjes weer op school. Fiets iedere ochtend langs een basisschool. Zo leuk om te zien! @Cygnet2 Zou zo'n wikkeldeken niet genoeg zijn? Het lijkt mij dat je van zo'n deken meer profijt hebt ook voor andere momenten. Moet mij er nog eens in verdiepen.. Hier vanmorgen weer de uren na het verlof aangekaart. Toen ik zei dat het nog maar 9 weken was, reageerde hij erg bod en zei dat ik daarna niet van de wereld was. Maar vind toch echt wel dat ik met een gerust gevoel mijn verlof in moet kunnen gaan. Vind het ook niet eerlijk dat ik mijn wens wel al 2 maanden geleden moest aangeven. Grr.
@Souries heb hetzelfde slaap je al met een kussen onder je buik en en tussen je benen daardoor slaap ik iets beter. @Cygnet ja dat dacht ik dus ook ga er dan toch maar eentje kopen maar ze zijn wel duur zeg! kun je je kleintje wel zien zwemmen of is dat in een andere ruimte? @Rosa leuk en snel!!! pret echo aftel tijd!! @Kaatje super mooie kamer!!! @ACH mensen kunnen zo bod zijn he maar op het moment dat zij in dezelfde situatie zitten moet je er begrip voor hebben @hier heb eindelijk mezelf gedwongen mijn kast eens op te ruimen ik heb bij mijn voeteneinde in de slaapkamer een kastje staan met kleding die er niet meer in kon (wat eerst wel mogelijk was....) verder vamiddag maar even slapen Ik heb 1 kale plek op de muur in de babykamer en ik wil daar iets hangen of doen dus daar ga ik ook maar even overnadenken
@rosa @ach thanks! Natuurlijk niet meer in slaap kunnen vallen nadar ik gebeld had :s maar net een half uurtje op bank nog geslapen tot de deurbel ging. Zo maar even van gebruik maken dat ik thuis ben en de bovenboel soppen en verschonen,scheelt dat donderdag weer als ik vrij ben. M'n hoofd zit gewoon zo vol! Mindfulness zou hier goed van pas komen
@suus hey welkom terug ja ik slaap met een voedingskussen maar ik ven een enorme buikslaper en lig nu dus hele nachten te draaien..
Hier ook een buikslaper vreselijk he als je dat niet meer kan ik mis het zo!! gelukkig nog maar 3 maanden en dan lig ik weer lekker op mijn buikje hoor!!
Hey suus welkom terug Hier gistereen leuke dag in de efteling gehad Vl was jarig Hadden een super dag gekozen Want het langste wachten was maar een klein half uurtje En maar 1 klein buitje regen gehad die nog geen 5 min duurde Wel een rolstoer geleend op het park en dit was maar goed ook Want na een rondje sprookjes bos wagelen kon ik niet meer Wel nog in de droomvlucht geweest en carnevval fesival en dat sort dingen Vl en me pazij wel inwat achtbanen geweest had niet eens een jaloers gevoel vond het eigenlijk wel best Vandaag 2 jaar samen en gaan lekker uit eten Was een verasing voor mij waar maar weet het nu toch Hij wilde dan wel nog iets vertelen Zou die me dan toch nog gaan vragen ????? Verder vanmorge bij de dietiste geweesten dieet mee gekregen Niet eens zo afwijkend als wat ik al deed Moet aleen meer met tussen poze eten Elke 2 uur iets Donderdag naar diabetes verpleegkundigeen krijgdan me prik aperaatje Ben benieuwd