Als morgen m'n test weer iets duidelijker is wil ik toegevoegd worden aan de lijst! Blijf voorzichtig haha O en wij willen heel graag weten wat t wordt ! Wist het bij ons zoontje bij 15 weken al! Gericht shoppen is wel zo fijn! Qua kwalen; Al ruim n week heel zere tepels Soort trekkerig gevoel in buik/liezen Als ik nies of Hoest n soort spierpijn onderin buik Weinig eetlust Koud! Ga weer even teruglezen!
@ ach: fijn hè, die automatische woorden op de telefoon! Zit je man vaak in de nacht? Hier ook af en toe alleen 's nachts... Slaap altijd wel hoed, maar niet leuk om hem 's avonds uit te zwaaien en dan alleen in bed te stappen. Wij willen niet weten wat het wordt. Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar vind het niet leuk om al te weten. De naam is dan ook al definitief en dan blijft er weinig verassends meer over. Maar gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen mening erover haha. Weten jullie al namen? Of zijn jullie er überhaupt al mee bezig? Wij zitten wat namen betreft gelukkig wel op 1 lijn, maar nog niet echt iets in ons hoofd.
@Kinkel Nee dit is echt voor het eerst en voorlopig permanent, heb er zelf niet zo'n probleem mee en zie hem eigenlijk meer! Naam vind ik zo ontzettend lastig, voor ons hondje heeft het al lang geduurd dus voor zo'n wonder wordt het nog lastiger. Al het eerste punt mijn man heeft 2 voorletters en dus twee namen maar de eerste naam is ook zijn roepnaam. Ik heb ook twee voorletter (AC) vandaar mijn nickname maar een andere roepnaam snap je het nog? Wij weten wel dat we een naam willen die bij ons past en in de tijd van nu.. Misschien heel ernstig maar top 20 naam is mogelijk! Ben benieuwd hoe jullie erover denken! Trouwens nog even nieuwsgierig, zijn jullie getrouwd samenwonend of geregistreerd als partners? Wij zijn afgelopen zomer getrouwd!
Namen dat word echt moeilijk haha gelukkig hebben we er nog 8 mnd voor! vind dat zo lastig weet er zelf wel een paar maar dan vind mijn vriend het weer niet leuk.. En andersom ook haha..
Ja namen zijn inderdaad lastig. Vind voor meisje wel makkelijker.. Hier getrouwd eind april 2012. Sindsdien gestopt met pil. Zijn jullie allemaal werkenden of zijn er ook thuisblijf mama's in deze groep?
Ik zag weer een paar nieuwe namen voorbij komen, gefeliciteerd en welkom bij de club! Wij willen ook weten wat het wordt. De vorige keer met 16 weken een pretecho gehad. We vertellen het ook aan iedereen. Ben wel van het praktische en verwacht zoiets niet voor mij te kunnen houden. Namen, we hebben al een meisjesnaam alleen een jongensnaam vind ik zo moeilijk. Maar nog tijd genoeg om erover na te denken en misschien is het wel niet nodig.
Ik geloof dat man graag zounwillen weten wat het is... zelf weet ik het nog niet. We gaam volledig prenataal onderzoek dus er is vrij snel een mogelijkheid om het met 100% zekerheid te weten te komen. Meisjenaam weten we... jongensnaam waarschijnlijk ook.
Hej meiden!! Gezellig geklets hier! Wij zijn nu met namen nog niet bezig, hebben nog wel een lijstje met wat we leuk vinden maar het kan ook zo totaal iets anders worden! Ik ga weer aant werk! Gedachten verzetten! Last van m'n darmen vooral. Verder niet zoveel klachten.. Gelukkig maar want die hormonen lopen nog op tot week 10!!!
Leuk he? Geslachtsbepaling lijkt helemaal zo ver van ons bed show! Nja hier eerste kindje werk normaal in 4 weken rooster 4, 4, 4, 3 maar nu vanwege verlof collega 5, 4, 5, 4
Uh... week 16 hoor... De meeste klachten nemen meestal af na 16 weken en daarom wordt ook het tweede trimester wel het hemelse trimester genoemd
@Lilly... wij lopen gelijk he? Leuk... ik vind het wel lastig met zo'n vroege positieve test... duurt allemaal zo lang. Ik bel pas volgende week donderdag de vk en MVM Doet iedereen mee met MvM?
Ik heb ook wel last van gevoelige borsten en wat buikkrampjes.. En die vond ik wel eng! Haha dacht echt ongesteld te worden.. Maar begin er nu echt in te geloven dat dat niet meer gaat gebeuren.. Ik werk nu 30 uur.. Verdeeld over 3 dgn en blijf straks 3dgn werken of 2 dgn.. Dat hangt er vanaf of we voor 3dgn oppas hebben.. In mijn hart zou ik het liefst helemaal niet meer werken als de kleine er is... Maar we hebben het nodig..
Wij hebben ook al namen bedacht. Ik wil graag weten wat het gaat worden, maar mijn man niet. Grote kans dat ik als hormonenmonster de strijd ga winnen Bij de eerste wisten we het overigens niet, maar ik heb nu een heel sterk gevoel dat ik het wel wil weten.
Voor moeder voor moeders moet je je voor de 11de week inschrijven toch? Heb van de week mijzelf er even in verdiept.. Alleen las dat je de flessen buiten moest zetten en dat deze dan opgehaald worden? Maar in buitengebieden moet je ze naar een punt brengen.. Ik denk zomaar dat ik onder een 'buitengebied' val. Absoluut geen excuus maar ga er even over nadenken. Jullie wel? Eens even een stomme vraag! Ik denk dat ik maandag de verloskundige praktijk hier om de hoek ga bellen. Maar wat zeg je dan? Enneh, over dat kletsen? Als ik het begin november topic zie hebben wij nog wat in te halen! Gezellig hoor!
Nou meiden vandaag maar even echt alles bijlezen Ben wel even bezig denk ik Wat leuk lilly dat je nu ook in dit groepje zit!!!
Welkom voor alle nieuwe mama's-to-be! Wij willen heel graag weten wat het wordt en dat zal dan ook bekend worden. Ik ben heel slecht in geheimen bewaren dus dat gaat mij toch niet lukken. Heb nu al heel veel moeite om niks te zeggen maar ben toch ook wel erg zenuwachtig of het allemaal wel goed zal gaan... Ik ben fulltime administratief medewerker en studeer daarnaast ook nog. Dat wordt nog lange dagen maken om voor november afgestudeerd te zijn...
Hallo dames! Ik kom mij hier ook lekker aanmelden!!! Uitgerekend op 22 november, 30 jaar, 3e kindje, flesvoeding. Kan iemand mij op de lijst zetten??? Thanks!
Gefeliciteeerd @Dootje24! Welkom! Nog even mijn vraag gekopieerd, ben benieuwd: Eens even een stomme vraag! Ik denk dat ik maandag de verloskundige praktijk hier om de hoek ga bellen. Maar wat zeg je dan?
@ACH... 'hallo, ik ben zwanger!" hahahaha... wat anders? Ze zullen vervolgens aan je vragen wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was, hoe je heet en dan over een week of 4 (!) een afspraak met je maken (meestal in de 8e of 9e week) Hou ook je BSN en polisnummer bij de hand. Hier gaat het goed... ik voel me vandaag vrij goed en niet meer zoveel krampen (dat vind ik toch eng)... morgen weer een kv testje doen. Vrijdag dan eidenlijk NOD @Dootje... hier ook 22 november en derde kind.. ben alleen wel 10 jaar ouder. Ik ben trouwens werkloos maar ben van 'oorsprong' bedrijfsmatig manager in de zorg (ondersteuning) Flink aan het solliciteren wat natuurlijk nu weer heel raar voelt...
Ja we lopen inderdaad gelijk! Ik vind het ook nog erg moeilijk hoor. heb besloten dat ik pas op 1 april de vk ga bellen. MvM ja zit er wel sterk aan te denken. Hier ook werkende hoor. Werk 32 uur.