16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    gefeliciteerd met je goede echo

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat klopt... tot de placenta die functie overneemt (ik geloof met een week of 10, als het kind een foetus is geworden)

3. ACH

ACH Niet meer actief

Jaja ik maak er er nog vrij weinig van!
    Op het plaatje in je banner en echo is dan alweer zo'n verschil!

4. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Als het goed is zie je over 2 weken ook weer veel meer!! Heb er nu al zin in!

5. ACH

ACH Niet meer actief

Ja niet negatief hoor maar in gedachte maak ik blijkbaar een totaal verkeerde voorstelling! Jaa kan mij voorstellen, wel super dat je zo snel weer mag!

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @lise87: Super dat alles er goed uit zag!!! :)

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Nee haha ik snap het!! Ik was alleen maar blij met het hartje!! Daar was ik zo op gefocust dat de vorm me niet interesseerde! ;)

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil oooooook. Haha!

9. ACH

ACH Niet meer actief

+1 !

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ach @heli thanks meiden... Er is nu al even niks te zien, dus misschien toch door de seks gisteren :D Zolang ik geen buikpijn krijg of echt rood bloedverlies ga ik me proberen geen zorgen te maken.

@spullen Jemig, wat praten jullie allemaal al enthousiast over spullen kopen en uitzoeken. Ik ben daar echt nog helemaal niet mee bezig, vandaar dat ik niet zoveel reageer hierop. Ik moet gewoon eerst zeker weten of het goed zit, voor ik me daar aan durf te wagen. Ik weet iig wel dat het géén v&r wordt. Naast dat ik hem te duur vind, vind ik hem eigenlijk ook niet eens mooi, haha! ieder zijn smaak...

@lise mooie echo meid!

11. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lise87 mooie echo
    Ben benieuwd naar de andere echo,s
    Ik wil ook weer :D
    Gelukig nog maar 1 nachtje slapen :)

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    De V&R Bugaboo vind ik ook niet mooi terwijl ik ook wel van de design dingen ben. Doe mij dan maar de Joolz Day Fab. :) Maar denk dat wij gewoon voor de Earth edition gaan.

13. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super lise!! Mooie echo

Ohhh wordt nu wel beetje zenuwachtig voor morgen.hihi

14. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ok. Belangrijkste is dat het hartje klopt!

Ik ga maar eens de was strijken, dat is zo niet mijn hobby, maar moet toch wel gebeuren. Straks als de kleine smurf weer wakker, lekker naar buiten. Heerlijk die zon!

15. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb me voort eerst in jaren ziek gemeld op mn werk.. ik was er maar ik was zo misselijk!! niet leuk!! ik kan daar zo slecht tegen.. ik hoop zo dat ik het nu niet elke dag heb!! Maar ja we weten waar we het voor doen he,. Nemen jullie ook iets tegen de misselijkheid? ik werk veel alleen dus kan ook niet even achter gaan zitten als het ineens opkomt.. ik had zo gehoopt dat ik er geen last van zou krijgen.. :(:(

16. ACH

ACH Niet meer actief

Vervelend @ydee!
    Hier probeer ik het echt te vermijden. Werk in een klein bedrijf en het wordt hier echt niet gewaardeerd. Hij zou bij wijze van spreke langs komen om te kijken of het wel zo is..

Maar je hebt je van je goede kant laten zien en niet lekker is niet lekker toch?

17. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    @Ydee ah wat naar zeg :( ben benieuwd of en wanneer de misselijkheid hier begint. Hoop dat ik gespaard blijf maar ben bang dat het pas rond week 6/7 kan gebeuren en ik er aan moet geloven...

18. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ydee, sterkte ermee! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Toch maar even op m'n werk bij zitten lezen, wilde zo graag weten of er al mooie echo's te zien waren geweest. Heb even lekker zitten huilen in een hoekje, helemaal blij voor je Lise! Dat we allemaal maar zulk mooi nieuws mogen krijgen.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Ydee.. tips:
    - de wekker een kwartiertje eerder zetten
    - cracker eten in bed en een beetje lauw water
    - blijf lekker in ieder geval dat kwartier liggen
    - kom heel rustig op gang

Bij de apotheek zijn wel middelen te krijgen die helpen bij de misselijkheid en die je ook mag hebben als je zwanger bent maar helaas werken ze niet altijd. Maar rustig aan en vooral IETS eten helpt soms wel.

heel veel sterkte, het is rot om zo misselijk te voelen

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Dyson.. wat lief van jou!! Schatje

Deel Deze Pagina