@ydee die eettips zijn een goeie en ik heb zelf Okugest in mijn la liggen. Homeopatisch en kan echt geen kwaad. Of het helpt is een tweede.. ik heb het tot nu toe nog maar één keer nodig gehad en of het daarna sowieso afzakte of dat het door die okugest kwam dat weet ik niet
Ja afschuwelijk.. voel me er ook gewoon zielig door!! haha.. zo slecht van mij want er zijn onder jullie een boel meiden die het veel slechter hebben getroffen natuurlijk!! met miskramen enzo.. sorry!! maar vanmorgen had ik er niet erg veel last van toen ik uit bed moest.. had wel heeel weinig eetlust en met moeite een schaaltje vla naar binnen gewerkt.. maar toen ik eenmaal op mn werk was ging het mis. heb daarna ook geen hap eten meer gehad. op zich nu niet meer echt misselijk (met vlagen soms nog wel) maar gewoon helemaal nix geen eetlust..lig nu even op bed.. voel me ellendig maar helaas hoort dat er allemaal bij.. nog 8 dagen tot de echo..
Wat een mooie echo!!!! Lees alles mee maar steeds geen tijd om te reageren!! Probeer vanavond even wat tijd te maken ! @ hier... Alles goed! Gister en vandaag wel gevoelige buik .. Misschien van t oprekken ofzo? Morgen tweede echo!!!! Super zenuwachtig weer!!!!!! Xx
Ho ho.. miskramen zijn van een andere orde.. elke zwangere ervaart de zwangerschap anders. De één stikt van de kwaaltjes en hoor je nooit en de ander heeft dezelfde en heeft de behoefte om daar over te praten. Niets mis mee! Probeer vooral iets luchtigs te eten. Vla bevat heel veel suiker en vet.. dat is misschien niet het handigst. Probeer 's ochtends eens een cracker of een beschuit (IN BED! dus niet opstaan)
Oke dankje.. ik zal eens kijken wat ik hier kan krijgen wat geschikt is tijdens zwangerschap.. en anders maar even aan vk vragen volgende week woensdag. in ieder geval fijndat jullie meedenken!
@ydee, vervelend zeg die misselijkheid. Maar ziek is ziek. Je baas heeft er ook niets aan als je op je werk blijft en daar maar half werk verzet. @firsttime, hoop voor je dat je ook gespaard blijft met de misselijkheid. Ik heb er ook geen last van. Bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Hoop dat het deze keer weer zo is.
Fijn! zou dat ook helpen voor de rest van de dag dan? probeer ik morgen meteen.. moet nu echt niet aan eten denken. eerst maar eens een beetje slapen dan voel ik me vast beter..
Het helpt zeker niet altijd hoor maar je hormoonbalans moet even bij kunnen komen als je opstaat en dat gaat beter als je iets in je maag hebt zitten (wat bij voorkeur niet vloeibaar is)
Is ook zo @Cygnet2 Denk dat ik kwaaltjes niet ervaar.. Vanmorgen licht misselijk en last van onderrug. Maar o wat zou ik graag keer boven het toilet hangen! Iedereen is daarin ook weer anders! Dankjewel trouwens voor je nuchtere kijk op de uitzet lijst, ga die zeker nog een keer goed doorspitten!
Lief!!! *knuffel!!* Hier net een broodje bapao achter de kiezen!! Raar moment maar ik had het even nodig! @ uitzet: ben ik totaal nog niet mee bezig. Komt ook doordat ons huis nog verbouwd word en we misschien nog moeten verhuizen: dus hoe meer spullen hoe lastiger!
Nog 2 weken en een dag tot de intake en daarna hoor ik pas wanneer de echo is. Haha. Spannend hoor. Word zo blij van al die vrolijke foto's
Nou kleintjes hartje klopt en alles zag er mooi uit!! ben zo blij!!! ik kan niet stoppen met lachen voor mijn vriend is het nu ook werkelijker
Super Suus! (ga ik weer met mn waterlanders, maar goed dat ik alleen op kantoor zit) Edit: @Ydee, bij mij helpt pepermunt of iets anders met muntsmaak ook goed tegen misselijkheid, wellicht ook het proberen waard?
Zie je bij jullie trouwens al een buikje? Of voor de meiden die eerder zwanger waren: wanneer begon je het bij je te zien? Hier nog helemaal niks maar is natuurlijk ook pas week 6. Ben benieuwd vanaf wanneer je die spurt gaat maken
Hangt enorm van je postuur ed af. Ik kon vanaf 13 weken bij mijn eerste geen gewone broeken meer aan... en je kon het vanaf een week of 14-15 echt goed zien maar dat kwam ook omdat ik al een beethe vet op de buik had en dat werd naar voren geduwd. Vriendin S is nu 28 weken zwanger (superslank en fit) en daar zie je nog steeds bijna niets (past haar kleren ook niet meer maar zou het gemakkelijk kunnen verbergen) Andere vriendin die ook heel slank was kreeg enorme buiken vanaf een week of 16
@Dyson bij mij krijg ik juist alleen maar oprispingen van pepermunt zat namelijk net wat smintjes weg te werken en wordt nu gek van de lucht die eruit moet blijkbaar. Nou vandaag bijna weer overleeft, af en toe nog wel wat krampjes of steekjes in mijn buik, maar ik probeer er niet op te letten. mn broek zit ook veel te strak dus dat helpt ook niet mee. Ik doe nog wat schietgebedjes vanavond en dan hoop ik dat ik rustig slaap. Vannacht gedroomd over een tornado die net niet boven ons hoofd draaide maar we moesten wel wegwezen voor het geval dat, en de auto kwam ons kind (wat we nog niet hebben) ophalen, maar het was een cabrio en die vent kon toch niet verwachten dat ik ons kind op de voorstoel zette zonder kinderzitje, nou ja en toen schrok ik wakker.. het leek wel een film. Heb wel geleerd dat je dan zelf je droom af moet maken met een happy end anders val je in slaap en droom je weer rot.