16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Hoop dat het beetje binnen de perken blijft en het geheim kan houden tot 12 weken op het werk!

Maarja buik is hier geloof ik wel het eerste wat hier sneller dik wordt..
    Vlak voor trouwen ook wel eens de opmerking gehad straks pas je niet meer in je trouwjurk en bedankt!

2. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben heel slank en merk dat m'n darmen opgezet zijn. Lijkt alsof je al een beetje een buikje hebt.. Maar het zijn alleen maar m'n darmen.
    Mijn moeder ging toen ze zwanger was met zw schaps verlof en toen hadden de mensen net door dat ze zwanger was..;) en ze is echt super dun. Dan werkt wel mee dat in de jaren 80 de mensen allemaal tenten aan hadden! ;)

3. Diortje

Diortje Actief lid

7 mrt 2013
    197
    0
    0
    Rotterdam
    Wow! Wat een mooie echo's! Nou kan ik helemaal niet wachten tot donderdag!!!

@ydee ik heb van dr vogel nuvo vomica gehaald zijn druppeltjes tegen de misselijkheid., die helpen bij mij wel goed.. Ben er vorige week mee begonnen.. Misschien helpt het bij jou ook wel..

4. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben heel veel afgevallen maar heb nog steeds een buikje. Ben dus heel benieuwd hoe ik ga 'groeien'. Draag wel veel wijdere bloesjes en tops dus moet goedkomen :) maar voor mezelf wil ik wel graag een buikje haha. Lijkt me zo bijzonder!

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Super!!! :) En wat een mooie duidelijke echo-foto!

6. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus, wat een mooie echo! Fijn dat het hartje klopt. Wanneer krijg je nu weer een echo?

@Buikje, bij mijn eerste ben ik vanaf een week of 18-19 zwangerschapsbroeken gaan dragen, puur omdat dit beter zat. Pas na de 20 weken begon ik een buikje. Is inderdaad heel afhankelijk van je figuur.

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was even op het forum rondneuzen en zie dat er wel heel veel novembertopics zijn, haha. Zitten jullie alleen hier of ook in andere topics? :) Ben bang dat ik dan de namen helemaal niet meer kan bijhouden!

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Hier ook een goede echo gehad. Termijn kwam ong. overeen en hartje klopte. Over 3 weken (25 april) mag ik terugkomen voor een termijn echo en dan heb ik op 29 april de officiele intake.

9. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Marjol!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Fijn Marjol

11. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    He dames, pfoe hier vooral veel vermoeidheid en zo ontzettend veel honger de hele dag, heel frustrerend. Mijn broek knelt al maar ben bang dat het gewoon van het vele eten is. Ik ben mager gebouwd dus voor mijn doen vind ik me zelf al voller.

Gefeliciteerd met de mooie echo's dames!. Ik mag over 8 dagen naar de gyn, echt aftellen.
    Met de moodswings gaat het minder, die zijn heel heftig, ik kan soms in eens zo boos of verdrietig worden als ik thuis ben, blegh. Vermoeidheid is ook erg lastig nu met het afstuderen, het lukt allemaal wel maar kost meer moeite. Sporten zit er voor vanavond niet meer in helaas.

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Suus en Marjol! Fijn dat jullie allebei een goede echo hebben gehad!

13. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Hoi meiden

Welkom nieuwe meiden.
    Wat super die mooie echo's

Hoe gaat het verder met jullie, met gaat het goed, ik heb sinds vandaag enorme pijn in mij onderrug iemand ervaring.?

Met de paasdagen was het wel lastig om mijn mond te houden, stonden steeds dingen op tafel die ik niet mag, hoop dat niemand het in de gaten heeft gehad

14. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Super! :)

15. ACH

ACH Niet meer actief

Wat fijn!!!

16. ACH

ACH Niet meer actief

@firsttime
    Ik ga bewust niet naar een ander topic.
    Ben hier al vanaf het begin en voel me hier "thuis" en vind het ook prettig jullie nu te "kennen"..

Oooooooh, ik denk zomaar dat ik last heb van mijn hormonen. Iemand viel manlief aan op facebook over een advertentie en wow ik had mijzelf niet meer. Voelde me net weer de puber van 13 die iemand helemaal de grond in wilde stampen met woorden. Heb ze maar wijs verwijderd na 1 goede opmerking.

17. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha die hormonen heb ik ook al last van. Ben behoorlijk snel emotioneel, boos of intens gelukkig!

Lig nu op de bank en val bijna in slaap. Zoooo moe!

18. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus en marjol wat fijn die goede echo's!

Hopen dat we allemaal zo'n mooi hartje te zien krijgen.

19. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Stelletje ouwehoeren!! Kan jullie niet bij houden hoor!!
    Zag weer nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom!

Ik zag ook mooie echo's voorbij komen 😃😃 daar worden we blij van! Gefeliciteerd!!

Hier weer veel misselijk. Vandaag alleen 's ochtends over moeten geven... Heb niet heel veel reserves dus ben blij met alles wat erin blijft.

Spullen: ik ben niet super modebewust, maar wel erg van kwaliteit en dus ook vaak dure kleding en spullen. Ook voor ons kindje wil ik natuurlijk het beste, maar er zijn grenzen. Het kost allemaal zo veel. Ik hoef niet van alles het duurste van het duurste. Vooral die babykleertjes waar ze zo uitgroeien. Bij de hema kun je erg hoed en leuk baby shoppen

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hormonen je moet maar zo denken, na 12 weken stabiliseert dat weer een beetje om rond de bevalling weer de kop op te steken, voor zover ik net heb begrepen op internet ;) Dat zei ik net ook tegen vl en hij zei: nou, ik vind het nog behoorlijk meevallen...hou ik het toch goed verborgen!

Nog even half uurtje werken thuis en dan ontspannen, misschien een beetje yoga'en en mediteren, wordt je ook lekker rustig van.

Deel Deze Pagina