Vandaag lekker een dagje vrij.. En kan me tog nergens aan toe zetten! Net toch maar even gedoucht.. En wilde dan een beetje opruimen enzo.. Maar nu zit ik toch weer op de bank.. Gewoon geen fut! Ben ook verkouden aant worden dat helpt ook net echt mee,,.. Ook vandaag degene met de echo's veel succes!! Voor mij nog 1dagje.. Alleen jammer dat we morgen pas om 18.15uur de afspraak hebben.. Zit ik de hele dag in zenuwen hahaha.. Maar goed kan niet wachten!
DAT zijn toch kwaaltjes? Kwalen nemen meestal toe vanaf de 7e week maar hoeft niet hoor. Hier alleen moe (maar zoon heeft gespookt vannacht), kort lontje en een beetje bleh gevoel in de baarmoeder. Allemaal heel normaal met twee kinderen thuis hahahaha Zwangerschappen gaan mestal goed hoor dus geen zorgen. Daarbij.... je kunt er niets aan doen. Afbakken dat broodje Ik heb mijn kleding bakken eens doorgespit. Er is nog vrij veel maar er mag nog best iets bij Maar ik zou zo graag echt neutrale dingen willen hebben zonder kleurtjes maar dat is erg lastig te vinden. Iemand nog tips? Mooi weer is het hier, wat ontzettend jammer toch dat het zo koud is!!! bleh
@Cygnet2 Ja meer dat ik het graag wil zien! Haha Hier ook heerlijk weer, lekker naar het bod geweest! In de zon is het héérlijk!
Zo, ik ben even een paar uurtjes weggeweest en heb bijgelezen! @Anna123: gefeliciteerd! Dat moet een lekker gevoel zijn @Nena: succes vandaag! @Deurmat22: dat heb ik dus ook. Heb niet echt veel kwaaltjes maar het voelt echt heel goed, dus hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat... @Juis: ahh ik snap je onzekerheid hoor! Heb ook nog geen last van kwaaltjes (op vermoeidheid na) maar heb het maar van me af gezet dat het fout is. Gewoon proberen te genieten, hoe lastig dat ook is! @Souries: dat hoeft nog helemaal niks te betekenen! Probeer het los te laten. Wanneer moet je naar de vk voor een echo? @Dyson: spannend zeg! Ik duim voor je dat alles goed zit! @Diortje: ah wat fijn dat je morgen al kunt. Spannend... Lijkt mij echt zenuwslopend zo voor de echo...
Hier alles nog steeds prima. Niks te melden eigenlijk haha. Drukke dag vandaag. Nu weer even verder aan het werk en vanavond eten bij vrienden. Vond het net wel lastig om niks te zeggen tegen mijn beste vriend. Maar hij hoort het de 21e... Ben heel benieuwd hoe 'ie reageert haha. Van sommige mensen ben ik zo benieuwd naar de reacties, dat ik echt niet kan wachten om het te zeggen
Ik zou wel zo'n Kruidvattest nog willen halen om te kijken of ik een knalstreep heb haha. Maar durf niet. Straks zie ik niks of is het heel licht... Paniekzaaier, haha.
Hi meiden. Vanmiddag de echo gehad en een mooi hartje gezien! Ze ging proberen de echo gewoon op mijn buik te doen i.p.v. inwendig en de kleine spruit kwam heel snel in beeld en het hartje ook! De baby lag vrij dicht tegen mijn buikwand dus het was echt een mooie echo. Erg opgelucht! De baby is 1,4 cm en de vk kwam nu op 7w4d. Dat klopt dus precies! Over drie weken heb ik nog een echo, de termijnecho. Ik ben blij!!!
thanks meiden, ik heb net de vk gebeld omdat ik weer bruinverlies had en ik mag morgenochtend langskomen. Heb zo hard zitten huilen dat ze me moeilijk konden weigeren. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zou willen dat dit m'n eerste zwangerschap is. stond ik er misschien nog onbevangen in ofzo.... ik laat wel weten wat de vk heeft gezegd morgen
@nieuwe zwangeren feli!! @meiden met echo wauw wat leuk en ontzettend mooi!! @kwaaltjes op 1 april zwaar beginnen overgeven(en nee is geen grap) borsten en tepels die pijn doen en opgezwollen zijn.. heel erg moe sorry dat ik zoveel niet meer zei maar voelde mij opeens niet meer gemakkelijk hier werd telkens overkeken en met de hormonen kan ik niet veel hebben heb wel alle dagen mee gelezen , maar weigerde om te reageren zonder die hormonen heb ik al een kort lontje en nu nog meer.. daarom wilde ik even niet meer reageren maar goed hoe gaat het verder met iedereen hier?
@Lovely30 ahh waarom voelde je je niet gemakkelijk? Het is de bedoeling dat iedereen zich fijn voelt hier en haar zegje kan doen en dingen kan delen! Zie dat je 7 weken bent vandaag! Gaat hard he? De kwaaltjes zijn bij jou dus ook pas laat begonnen? Vond het raar dat ik nog bijna nergens last van had, maar jullie zijn allemaal ruim een week verder dan ik.
Lovely ik snap wat je bedoelt.. ik heb dat gevoel eigenlijk ook regelmatig dat ik overkeken wordt dat is wel jammer maar het is soms ook druk haha doen het vast niet express. Souries wat rot zeg Gelukkig mag je morgenochtend meteen komen. Ik hoop echt voor je dat alles goed is !!
Ja omdat telkens ik iets plaatste over werd gekeken en ik deed mn best om bij iedereen te antwoorden , behalve als ik totaal slecht was maar dan kwam ik ook niet kijken ofzo want kon toen helemaal niet. Ja het gaat idd heel erg hard. Morgen al eerste echo maar kwaaltjes had ik al maar die kwamen op en af maar nu zijn ze niet weg te krijgen ik probeer nu via mijn schoonmoeder van die Preggie Pop lolly's te kunnen krijgen want ik heb geen Ideal in Belgie en volgens dat ik ergens las helpt dat wel heel erg goed tegen de misselijkheid
Vandaag echo gehad En een mooi kloppend hartje gezien Ze denkt dat ik ongeveer 6+1 ben dus minder ver dan ik dacht 15 april echo en intake bij de verloskundige En over 6 weken weer een echo bij de gyn Nu nog even lichen voor ik dalijk naar sister act ga
ja meis dat begrijp ik ook wel maar als dat 1x gebeurt kan ik het nog begrijpen ik ben ook geen superwoman dus jullie waarschijnlijk ook niet dus kan dat het eens overgeslagen word , maar het werd een beetje teveel en dat is voor niemand leuk had al een soort van forum toen ik met ivf bezig was en was net hetzelfde het kliekje die al bestond kon er precies geen nieuwtjes meer tussen dus heb ik dan ook gezegd van daaag bekijk het maar maar hier wil ik het nog eens proberen en kijken hoe het nu verder gaat
Ah het is ook zo druk hier! Wordt ook zo vaak niet op mij gereageerd. Gewoon gezellig mee kletsen haha Is juist leuk om de ervaringen en emoties van anderen te lezen! Over die lolly's heb ik ook gehoord inderdaad. Nog niet nodig, maar zal wel fijn zijn als het helpt!
gefeliciteerd meis en ja die dagen kunnen wat verschillen hangt van de grote af wilt niet zeggen dat je daarom minder ver bent hoor de ene heeft een grote baby en de ander heeft een ietsje kleinere baby maar kunnen even ver zijn