Ik wil het ook het liefst al tegen iedereen zeggen en mijn vriend pas na 12 weken. We zijn nu 'overeengekomen' dat de ouders het in week 8 weten en de rest in week 12. Daar kan ik mee leven haha
Gefeliciteerd met jullie mooie echo tog een opluchting als je een ♥ ziet kloppen Ja we komen wel op 1 lijn maar is gewoon moeilijk Ook om dat je met haar rekening wil houden maar dat kan gewoon niet Ik ben zwanger en daar verandert niks aan En of ik het nu of over 6 weken vertel die klap komt daar toch wel aan En dat met die zwangerschaps hoormonen maakt het niet makelijker
Ja ik snap sommigen hoor dat ze willen wachten echt waar en ja idd de klap komt zowieso hard aan ik heb een vriendin die 3 weken geleden is bevallen en haar baby lag al 3 dagen dood in haar er zat een knoop in de navelstreng ik vond en vind het nog steeds kei kei erg voor haar als ik er aan denk dan moet ik weer huilen , niemand verdient zoiets en ik was aan het twijfelen om het op fb te plaatsen voor haar maar idd ze zal me ook ooit zien rondlopen met een dik buikje dus zal ze het ook zo weten, en weet je de mensen ervoor afschermen helpt toch niet het leven gaat hoe hard het ook is gewoon door maar dat wilt niet zeggen dat je niet 1 seconde denkt aan wat hun nu doormaken maar je mag zelf wel blij zijn over je eigen zwangerschap anders is het ook voor niemand leuk en de baby voelt liever een vrolijke mama dan een verdrietige mama
Yay, wat een goed nieuws. Weer twee goede echo's! Vind het nu zelf ook wel erg spannend worden, morgen is het zo ver, hoop op een zelfde mooi bericht als jullie...
Ik las gister over de preggie pops, ivm me misselijkheid maar gelijk besteld en ze zijn zojuist op me deurmat geland. Gelijk maar 1 in me mond gestopt hmmmm mandarijn Nu maar afwachten of het gaat werken! Ik weet niet meer wie het geschreven had, maar bedankt voor de tip.
Haha dat was ik en graag gedaan hoor! ik kan het niet bestellen vanuit Belgie maarja ik moet nu op bed blijven liggen ijsjes eten chocolade en cola drinken .. Maar momenteel helpt alleen Paprika chips voor de rest anders niks maar goed ik kijk het aan tot maandag is het dan niet beter dan ga ik binnen
@lovely30 en @souries Wat super ben blij voor jullie! Het is jullie gegunt! Hier voel ik me even heel egoïstisch onzeker.. Zoveel mooie echo's.. Moet toch een keer fout zijn. Vooral omdat ik nergens last van heb.. Grr. Wat duren 6 dagen dan toch lang. Voor de rest sorry als ik niet reageer.. Maar vandaag druk aan het werk. Nog zoiets vervelends het zomerrooster. Sta mega veel ingepland en weet niet of ik dat wel trek. Dus ga mij daar maar eens in verdiepen vanmiddag. Fijne middag allemaal!
oooh meis weet je nog dat ik niks meer voelde en ik ongerust was? kijk nu als het niet betert moet ik binnen , dus voor mij mag het gerust een beetje minder zijn de enige zekerheid die je hebt is tijdens een echo en het komt wel goed hoor meis!!!
@ACH, je hoeft geen last te hebben van kwaaltjes om zwanger te zijn. Ik ben alleen maar moe en heb verder ook nergens last van. 6 dagen lijkt nu lang, maar voor je het weet mag jij ook hier mooie echo komen showen! @Lovely, wat naar wat jouw vriendin heeft meegemaakt. Hopelijk mag ze weer snel zwanger zijn en een gezonde baby krijgen. @ riantje, lastig als jullie niet op dezelfde lijn zitten met vertellen. Hier wil manlief het het liefste ook al aan iedereen vertellen. Bij ons weten alleen ouders en broers, zussen het. De rest mag nog even wachten tot een week of 10-11.
Chocolade ja Lovely?? Gister nog een paaseitje gehad (heeeerlijk) maar halverwege maar in de prullenbak gedaan moet niet aan chocolade denken! Smaakt me totaal niet meer :s
Vertellen, ik heb het 3 vriendinnen verteld... (Hun partners weten het ook maar zijn goeie vrienden van mijn vriend) Verder nog niemand. Ik wil de ouders binnenkort in lichten en de rest echt pas na 12 weken aangezien t in februari met eind week 11 (12wk echo) mis was terwijl we t hartje hadden zien kloppen ed. Is die dit keer goed dan vertellen we t iedereen!
Thanks ladies! Ga vanavond even op mijn gemak terug lezen en reageren hoor, maar moet echt even proberen wat werk te verzetten want ik heb een waardeloze concentratie al twee weken
@Ach ik heb ook niet echt last van noemenswaardige dingen en daar ben ik nu heel blij mee, hoop dat dat nog heel lang duurt! Wanneer heb je je echo? Komt goed moppie
Boh! Wat ben ik moe zeg! Ik leef op Anta Flu m'n keel doet pijn hoest m'n longen uit m'n lijf... Echt grrr Echt een rot dagje vandaag! Ben bang dat alles wat ik doe niet goed is voor de kleine:s Moet nog 2uur werken vandaag maar val bijna in slaap aan m'n bureau! Kost allemaal veel moeite vandaag! Help!!!! Tips!!!!!
Ja vaders en moeders weten het hier ook al Zelfs mijn opa en oma en een paar goede vriende weten het Mijn zus weet het ook Aleen mijn 3 schoonzusjes met aan hang weet het nog niet Mijn schoon moeder heeft eeen goed kontact met haar dochter En die vraagt maar waneer we het gaan vertelen Maar dat willen we niet onder druk doen maar gewoon als wij het willen Maar snap ook wel dat ze bang is om zig te verspreken Juist om dat ze zoon goede band met haar dochter heeft Nou ja ga het er nog wel met vl over hebben
Haha ja Juis heel veel chocolade zelfs maarja niks helpt behalve die Paprika chips anders zit ik er een hele dag mee vanaf ik mn ogen opendoe tot ik s'avonds in slaap val kan je verzekeren is ook geen pretje heb dat met mijn 3 andere kindjes niet gehad achjaaa zal wel allemaal goed komen denk dat ik zowieso maandag binnen zal gaan , wil eens een dagje of 2 dagjes me lekker kunnen voelen , heb toch geen schrik van naalden of van ziekenhuizen en slaap daar nog heel lekker ook
van tips kan ik niet veel helpen , vind zelf niks en werk niet eens ik heb voorlopig bedrust gekregen van mijn gyn en meer niet dus voor mij is het afwachten, als ik moe ben kan ik gewoon slapen wanneer ik niet misselijk ben , dus is niet veel dus in het begin kon ik bijna heel de dag door slapen wat ik nu niet meer kan