16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een kat.. maar mijn kat is altijd best wel aanhankelijk maar voor mn gevoel wel meer de laatste weken.. ik heb wel gehoord dat ze het merken inderdaad.. vreemd idee he?!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @heli ik heb een hond en die trekt altijd naar mijn vriend toe maar de laatste dagen zodra ik naar bed ga gaat dat beest onder aan de trap liggen en wil ze bij mij in de slaapkamer komen liggen. Heel apart.

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke

is normaal hoor meis ik heb er hier 3 die vechten om bij mijn buik te kunnen liggen..
    zelfs onze stafford teef doet heel erg lelijk tegen onze stafford reu
    en dat allemaal omdat ik zwanger ben
    loop ik naar het toilet dat ik moet kotsen lopen ze met mij mee :D

4. ACH

ACH Niet meer actief

Ons hondje is zowiezo niet bij ons weg te slaan dus daar kan ik het helaas niet aan merken. Lijkt me wel bijzonder.

5. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke

Bij mij zijn ze anders ook niet weg te slaan , maar je zal het echt wel merken hoor
    ipv tegen je benen of tegen je buik gaan ze hun koppiej op je buik leggen :D

6. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo weer even bijgelezen.. @vlinder een tweeeling!!!!!! Super zeg!! lijkt me heel byzonder.. hoop niet dat je er extra kwaaltjes door krijgt..

gefeliciteerd voor de andere meiden ook die een echo hadden gehad!! super zeg!! zoo fijn al die positieve verhalen.. :):):)

ik probeer wel goed te eten.. melk drinken gaat gelukkig goed.. dus drink elke dag melk maar eten staat me erg tegen.. kale crackers en beschuitjes gaan er wel in gelukkig.. maar daar heb ik natuurlijk niet genoeg aan.. ben gelukkig niet meer zo misselijk maar de eetlust is gewoon helemaal weg.. heb erg weinig energie en dat is natuurlijk ook niet vreemd als ik weinig eet.. ik hoop dat dit een tijdelijk iets is.. kan in ieder geval niet wachten tot woensdag totdat we voor de echo mogen!! ik wil ook zo‘n kloppend hartje!! ik hoop zooo dat alles oke is daarbinnen..

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wauw gefeliciteerd!

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb bij de H&M twee zwangerschapsbroeken gekocht haha. Kon het niet laten en zit inderdaad een stuk lekkerder :D

En zo goed nieuws allemaal! Hoop dat we allemaal mooie echo's krijgen en er geen 1 keer slecht nieuws tussen gaat zitten!

9. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    zalig he een zwangerschapsbroek!!!!!!! :D
    haha ik heb er 1 maar ik mag ook niet uit bed dus is voor hele dringende afspraken hihi ..
    denk als ik beter ben dat ik ook meerdere zal kopen :D
    heb wel al een shirt van Boy or Girl in het lichtblauw :D

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop toch wel zo lang mogelijk in mijn eigen kleding te passen, op de broeken na dan. Heb even gekeken naar het aanbod bij H&M en aangezien ik érg kieskeurig ben, worden tops enzo echt drama haha

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Vlinder... geweldig een tweeling!

@Lovely... wat vervelend dat je zo misselijk bent... geef je veel over? En je mag je bed niet uit? Dat heeft toch niets met je misselijkheid te maken? En geef je over van je vitamines?

@echo's.... gaaf al die kloppende hartjes! Super mooi

@Film... life of pi is het niet geworden. Ik ben in de ochtend zo misselijk dat 3D me toch niet erg handig leek. Silverlining playbook is het geworden. Erg bijzonder
    Heerlijk om even lekker de stad in te gaan. Nog even kleertjes gekeken maar zie niets wat ik mooi vind.

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    @Cygnet: ik ben zo benieuwd naar jouw style en smaak haha. Wat vind jij leuk voor baby's? Ik zie namelijk alleen maar leuke dingen!

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun gekocht. Ik lees even de intro en ga nu al stuk, haha. Wat is Kluun toch altijd leuk! Ik denk dat ik hem eerst ga lezen voordat ik hem aan mijn vriend geef :p

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik hou van heel puur voor hele jonge babies (wit, zonder frutsels of heel zachte pastels maar dan moet ik het geslacht weten) en retro achtig.Als er een figuurtjes op staat dan haak ik meestal al snel af.

Ik was bij mijn eerst en tweede en stuk enthousiaster over de kleding in de winkel... misschien omdat dit de laatste keer is?

@Kluun... te leuk he? Claudia de Brei: Krijg nou tieten! is ook erg leuk om te lezen

15. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke

Hoi meis
    ja als ik de misselijkheid niet tegenwerk dan moet ik veel overgeven ja
    en ja heeft met mijn misselijkheid te maken ik kan niet eens mn bed uit of ik moet kotsen :( is echt heel lastig , maar moet zeggen dat nu de cola zonder gas het wel beter maakt!! :D weet niet voor hoelang maar momenteel heb ik al een uur of 3 geen kotsneiging meer gehad , anders is het heel de dag door en dat is echt niet leuk :(

kleertjes voor de baby bedoel je?
    haha mn moeder was deze ochtend naar de markt geweest en toen ze ons trg kwam ophalen van het ziekenhuis had ze van die mooie sokjes bij waarop stond i love my daddy :D oooh zo kei mooi :D
    mn Gekkie was totaal in de wolken :D

wat vinden jullie van een geboortelijst??

16. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ze hadden bij Prenatal, Zara en H&M wel hele witte pakjes zonder poespas!

O, thanks voor de tip. Die ook nog even kijken :D

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Lovely.. jeetje super rot zeg. Veel sterkte. Ik ben ook veel misselijker dan bij de eerste twee maar gelukkig nog maar één keer overgegeven.

Ik moet zeggen... paprikachips werkt hier ook goed :)

@Wat is een geboortelijst? Net zoiets als een huwelijkslijst?

@Firsttime... bij Prantal staat er een vogeltje op... niets helemaal wits gezien (wel lief gebreid spul roze en blauwe versie) H&M nog niet geweest en ook bij Zara zag ik niets wits... Ik denk dat ik bij Imps & Elfs, Ralph Lauren of iets vergelijkbaars. Te duur maar zo lief voor een eerste pakje.
    Oja ik raad trouwens iedereen aan om het mooiste pakje te bewaren voor dag 2. Babies zijn vies als ze geboren worden en worden meestal niet gewassen voordat ze kleertjes aankrijgen... Dat hebben ze dus max 1/2 tot 1 dagje aan

18. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Dankje meis!
    ja niet alle zwangerschappen zijn blijkbaar hetzelfde , ik dacht dat het mijn zoon het ergste was haha blijkbaar was ik verkeerd :D

ja Paprika chips neemt al het water op die in je mond zit he
    ik zit constant met water in mn mond dat maakt de misselijkheid he en daarvan moet ik kotsen als ik mn mond vol water voel stromen laat ik het maar zo zeggen dan weet ik hoe laat het is :(

ja zoiets als de spulletjes die je kan gebruiken dan kunnen vrienden en familieleden daar iets uit kiezen voor kraamcadeau
    vond ik altijd een beetje te maar omdat mijn gekkie zijn familie allemaal in Nederland woont en niet iedereen over kan komen naar Belgie is een lijstje dan wel handig vind ik

19. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    typ eens een stukje uit dat boek van Kluun dat kennen wij hier in Belgie niet haha ben wel eens benieuwd :D

20. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Paprikachips tegen misselijkheid? Cool. Heb ik een excuus als het zover is. Haha!

Deel Deze Pagina