Hier kun je hem inkijken en wat lezen bol.com | Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt / Herziene editie, Kluun | Boeken...
@firsttime Vond dat ook al bij h&m qua kleding. Van mij mag alles strak ze mogen het dan goed zien ook! Met Koninginnedag denk ik maar eens winkelen in Antwerpen ofzo.
De broeken zijn een aanrader maar voor andere dingen moet ik op zoek naar een andere winkel. Of gewoon normale collectie een maatje groter
Misselijkheid had ik al een tijdje maar in een lichte vorm nu pas sinds maandag 1 April ( op mn mannetje zn verjaardag ) begon het erger te worden met kotsen erbij .. haha heb nu 3 Xl Size van Lays Paprika chips van mn mannetje gekregen hahaha owkeej ff kijken in dat boek hihi dankjewellie
Hej meiden!! Ben even wat afwezig geweest maar nu ben ik er weer!! De boel een beetje bijgelezen en ik hoor alleen maar goed nieuws van de echo's!! En zelfs een tweeling!!! Super meiden, gefeliciteerd!!!! Hier gaat het best goed!! Voel me een stuk beter dan een week geleden.. Het lijkt wel alsof de echo mij van wat naar gevoel af heeft geholpen! Onze beide gezinnen weten het nu bijna. Nu richting de oudste broer van mijn man en zijn gezin! Mijn eigen broertjes zijn super enthousiast.. Echt leuk!! Zaterdag ga ik met vriendinnetjes lunchen dus dan vertel ik hun het goede nieuws... S avonds door middel van een leuke verassing moet de test van de familie/ vrienden er achter komen!! Heb er nu al zin in!! Ik vond het idee met de soesjes met muisjes een leuk idee en schrijf wat leuks op het krijtbord!! Leuk weekend tegemoet dus! Oh en over kleertjes: nog niks gekeken en gekocht!! Ik wacht nog op de tweede echo en dan durf ik het aan! Het gevoel is nu trouwens wel heel goed.. Alleen nog een beetje onwerkelijk soms!! Liefs
@lise87 Leuk hoor, zoveel positieve reacties! Geniet er maar lekker van! Hihi leuk dat je de soesjes gaat doen! Kan ook echt niet wachten om het te vertellen.. Hier een avond alleen in de winkel.. Saaaaaaaaaaiii.
@Firsttime... gelukkig wordt niet iedereen misselijk maar dit soort klachten nemen meestal toe vanaf de 7e week... @ACH... wat voor winkel hebben jullie?
Hoi dames, Ik durf me na vandaag hier ook aan te melden! Na bloedverlies vorige week was ik heel bang voor een vmk, maar dat bleek niet zo. Op de echt zagen we vanmiddag een klein stipje dat zelf leek te kloppen! Het wordt mijn 2e, mijn zoontje is nu 15 maanden en een hele kluif als je misselijk en moe bent Ik ben rond de 26e uitgerekend!
@Lovely, mooie echo meis! Fijn dat alles er goed uit zag! @Souries, fijn meis dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien! Nu lekker gaan genieten! @Vlinder, WOW!! 2 Wondertjes! Super! @Diortje, heb ik nu over jou heen gelezen?? (Sorry daarvoor) Ik zal nog eens ff goed teruglezen! @Firsttime, haha leuk boek he!
Willen jullie eens ook jullie mannetje feliciteren namens mij!! in al onze geluk en zalig en ( misselijkheid haha) vergeten we alweer de mannetjes hihi dus bij deze feliciteer hun maar met de komst van de boeletjes hihi
Hoi meiden!! Hier een dagje aan t werk geweest! Zit even lekker bij te lezen! Moet toch echt een pen en papier pakken om op iedereen te kunnen reageren...ik onthoud echt nikt op t moment(had ik voor de zwangerschap ook al...) Ik doe t even zo: @echo's:gefeliciteerd meiden! Lijkt me echt heel gaaf om die kloppende hartjes te zien! En zelfs een tweeling!dubbel gefeliciteerd!!! @misselijkaprikachips en chocola...hihi!een goed excuus om daar maar aan te beginnen!!! Zelf hang ik er een beetje tegenaan..niet echt misselijk,maar eigenlijk ook geen eetlust. Eet over heel de dag kleine beetjes:liga,rijstewafels,smoothie(zelfgemaakt),anta flu(heb steeds een vieze smaak in mn mond)en als avondeten al een paar dagen soep(wel vers) krijg een normale avondmaaltijd niet weg. @kluun:gaaf boekje he???ik heb m ook kado gedaan aan manlief,echt geweldig!! Ik zal het boekje van vlaudia de brei ook eens opzoeken in de winkel! @buik:ik heb ook met vlagen een soort spierpijnachtig gevoel(weet niet meer wie het schreef) ook heb ik t idee dat er helemaal onderin(net boven mn schaambeen zeg maar) een klein bolletje/heuveltje ontstaat...normaal is dat volgens mij plat,maar kan m ook zelf dik kijken natuurlijk Ook savonds heb ik t idee dat ie meer opgezet is...zit (lees lig) liever onderuit dan rechtop,dat is dan toch fijner! @moeders voor moeders: ik mocht vandaag beginnen met urine opvangen, dus braaf gedaan thuis. Alleen de lucht uit die fles! Pffff heb m net onder de afzuigkap gezet om mn urine over te gieten...dan ruik je een stuk minder! Zijn er al meer van jullie hiermee gestart??? Dat was t geloof ik voor nu even... Lekker even in bad en dan languit voor de tv! Heb babyboom nog nooit gezien,maar ml is naar de voetbal,dus ga m hier ook eens opzoeken en aanzetten!