Pffff ellendige dag gehad vandaag!! Opeens een bl.oeding!!! Best heftig! Spoed een echo en thank god.. Alles ziet er prima uit en hartje klopte nog mooi! Waar t nou vandaan kwam.... Niks geks te ontdekken vZnbinnen! Nu slapen ... Xxx
O jee! Dat is schrikken. Gelukkig is alles oke. Nu lekker slapen en proberen tot rust te komen. Hier al de hele avond steekjes in mijn buik. Goed bezig daar binnen. Lig ook al hele avond lekker in bed tv te kijken. Welterusten!
Jeetje @anna123 Dat is schrikken, gelukkig is alles goed! Ah wil ook net als jullie heel erg zin hebben in iets! Iedere x als ik iets wil hebben we het niet!
Man wat een verhaal bij babyboom! ik had het programma nog nooit gezien maar wat heftig zeg!! zit hier gewoon te janken op de bank!
Oei anna das inderdaad wel schrikken!! wel fijn dat je zo snel terecht kon! en super fijn dat alles oke was natuurlijk!! Gelukkig maar..
Idd erg hevie bij baby boom pfff Die kwam echt even binnen Zit hier met kipenvel en tranen in me ogen Wat een onmogelijke keus Heb het wel al met vl over gehad wat te doen als het een gehandicapt kindje zou zijn Vl werkt in de gehandicapte zorg en weet dus ook wat het in houd Met dit in ons achterhoofd hebben wij besloten dan precies het zelfde te doen En de zwanerschp af te breken We gaan er niet van uit er komt ook niks in de fam voor maar vind wel dat ik er over na moest denken
echo berichtje van mij: sinds vanavond last van mijn schouderblad ... Verder geen bloedverlies ofzo.. Kan dit duiden op bbz??
Dat is schrikken Anna123. Fijn dat je meteen een echo hebt gekregen! Wat een mooie echo's weer vandaag! Dit moeten we zo blijven volhouden. Vlinder gefeliciteerd met de je tweeling. Mij lijkt dat zo bijzonder om mee te maken. @stefjuh, geen idee of dat met een bbz te maken heeft. Slaap lekker meiden!
@Heli: nou ik las dat via Google dat je bij een bbz last van schouderpijn kan hebben... Maar vroeg me af wat die schouderpijn dan precies inhoudt en op welke plek van de schouder dat zou moeten zijn? Want dat kan ik niet goed vinden...
Helloww zo mega drukke dag gehad en echt teveel pagina's om terug te lezen.sorry! Lig al in me bed.. Zag wel een tweeling voorbij komen! Gaaf zeg gefeliciteerd! Hwb ook babyboom gekeken en het niet droog kunnen houden. Heel heftig zeg. Truste
@Stefjuh, vooral niet googelen! Heeft van mij zo'n stresskip gemaakt dat ik vandaag al naar vk mag voor een echo ipv nog 2 weken wachten. Gelukkig fijne vk die me goed begrijpt. Misschien kun je ze bellen om te vragen wat voor soort schouderpijn het zou moeten zijn? Vk helpt je graag hoor.
@Dyson: bedankt! Ik kijk het nog even aan en anders bel ik idd mijn vk .... Volgens mij kon jij niet zo goed slapen ... Aangezien het tijdstip waarop je je berichtje hebt geplaatst? Of moest je zo vroeg op? Hihi =D
Goedemorgen, ik kan nog wel een nacht doorslapen.. Pff! @Stefjuh Is de pijn nu minder na het slapen? @aftellen; nog 5 nachtjes slapen tot de echo!
@Stefjuh, problemen met slapen? Ik heb het tot half 5 uit weten te houden, dat is geen probleem dat is juist positief Nu aftellen, nog 6 uur tot de echo.... Op m'n werk maar even proberen m'n gedachten te verzetten. Fijne dag allemaal!
Hoi meiden! Jeetje wat heftig wat ik allemaal lees een nieuwe mama in spee, bloedverlies enz! Ik heb gister echt een helse dag gehad! Ben thuis gekomen na m'n werk (vraag me niet hoe) snel hond voor het huis laten plassen en meteen op de bank geploft waar ik niet vanaf ben gekomen tot ik naar bed ging! Vl was zo lief om friet te halen (woow die smaakte gooooeeeed) dus hoefde ik niet te koken. Maar mennn beroerd, misselijk duizelig keelpijn, verhoging... alles zoon beetje.... Durf geen pijnstillers te pakken of iets tegen de keelpijn/hoest. Ben zo bang dat t dan verkeerd gaat ofzo ik kan t niet los laten:s Vannacht gedroomd dat ik weer een miskraam had daarna toch nog goed geslapen en werd als herboren wakker tot ik overeind kwam haha! Voel me wel wat beter maar hoest m'n longen uit m. Lijf en super verkouden. Voel me echt als een vaatdoek haha Maar wel weer "vrolijk" aan het werk... Vandaag tot half 4 gelukkig en dan maar weer even plat. Ga en druk leuk weekend te gemoed! Gaan vanavond naar Gendt waar n vriendin van me woont (die zwanger is van m'n petekindje) waar we tot zondag blijven. Ze weet dat ik zwanger ben dus we kunnen die mannen een weekend helemaal gek maken met onze hormonen
@Stefjuh.. het is waarschijnlijk dat je gewoon last hebt van verweking en dan door liggen of een verkeerde beweging last krijgt van je schouder. Een bbz is uitzonderlijk hoor. Enne.. niet googlen... daar wordt niemand wijzer van (er staat ook een boel onzin op internet) Goedemorgen allemaal, hier weer prima geslapen, het is alleen zo jammer dat ik nooit uitgerust wakker word op het moment.. ik zou gerust nog een uur of 2 door kunnen slapen voor mijn gevoel. Gisteren ook babyboom gekeken maar geen tranen. Wel een dikke glimlach toen ze bleek zwanger te zijn van een meisje. Wat een heerlijke opluchting en wat kun je het mensen toch gunnen. Ik heb wel een kort lontje.. en daar moet ik goed mee oppassen met mijn twee apegatjes hier in huis. Zoon is nogal dwars op het moment en we versterken elkaar nu. Dat is eigenlijk makkelijk te doorbreken maar ja, lastiger nu de hormonen rond gieren. Vanmiddag even goed mijn best doen. Nog 4 dagen tot de echo en vandaag 7 weken precies! Iedereen een heel fijne dag @Juis.. pijn geeft stress hè en daarom is het beter om dan wel een paracetamol te nemen. Het kan geen kwaad zolang je je maar aan de dosering houdt. Veel beterschap
@Cygnet2 Hier ook erg prikkelbaar! Moest vanmorgen wel erg lachen om mezelf ik eet altijd een eierkoek of ontbijtkoek met melk en fruit en ik moest en zou drie boterhammen met hagelslag eten.. Heerlijk hoor!
Net gyn. Aan de lijn! 15 april 1e echo!!! Ben dan in de 7e week! Echt fijn die mogelijkheid te hebben