Ik wil hem best bij houden hoor! Hoop dat mij dat lukt, haha. Maar idd met nog 1 of 2 mensen. Waarschijnlijk is het nu even druk, maar na deze maand vast al minder veel nieuwe mensen. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! En welkom natuurlijk. Zal vanavond thuis even bijwerken.
Ik wil wel helpen met de lijst... ben toch werkloos Ik laat toch de meest smerige winden.. het is gewoon echt genant!!! Ik stel hier nog een keer de vraag: Wie weet een leuk (eenvoudig) zwangerschapsdagboek? (Geen Pauline Oud ed)
Onze bevallingslijst!!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en is een meisje/jongen! Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, ?, ziekenhuis / thuis en is een meisje/jongen! 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en is een meisje/jongen! Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (ivm med. indicatie), ziekenhuis / thuis en is een meisje/jongen! Heli, 27 jr, 2e kindje, ?, ziekenhuis / thuis en het is een meisje/jongen! Dyson, 26 jr, 1e kindje,?, ziekenhuis / thuis en is een meisje/jongen! Nena85, 27 jr, 2e kindje, ?, ziekenhuis / thuis en is een meisje/jongen! 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/ thuis en het is een meisje/jongen! 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, ?, ziekenhuis / thuis en het is een meisje/jongen! 19: 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen! 22: Cynet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis/ziekenhuis en het is een meisje/jongen! Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen! Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Afspraken: 19 maart Lise87 Moeders voor Moeders 20 maart Intake- Dyson 25 maart Intake-Eerste echo Kaatje 87 26 maart Intake - Eerste echo 26 maart Kukel 2 april Intake + echo lise87 Intake + echo Marjol 3 april intake SuusD 22 april Eerste echo SuusD ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) ---------------------------------------------------------------------------------- Zo lijst even bijgewerkt. Dit is dan de lijst van 13-3 om 17:30 Even de teksten gelijk getrokken, dat leest wel zo fijn
Dan heb jij iets meer tijd dan ik ervoor denk ik komt goed. Sorry, weet geen zwangerschapsdagboek. Staan er meerdere op bol.com, maar welke leuk of goed is, geen idee
@Ach, wij zijn afgelopen September getrouwd. @Lilly, ik werk 24 uur per week als tandartsassistente/orthodontieassistente Wij willen trouwens graag weten wat het is. Ik ben nogal nieuwsgierig! @Namen, heb al wel een aantal namen opgeschreven, maar ben er nog niet heel erg mee bezig! Eerst maar eens een kloppend hartje zien @Dootje, Riantje en Nena, Welkom! En gefeliciteerd! @Lijstje bijhouden, Lise, Kukel en Cygnet?? Ik wil evt wel bijspringen hoor! Maar dat hoor ik wel, als het nodig is.
Kaatje, dankjewel! En jij natuurlijk ook van.harte met je zwangerschap. Ik zie dat ik een aantal detail voor de lijst ben vergeten: Ik wil borstvoeding geven (als dit lukt natuurlijk) en in principe thuis bevallen als de situatie dat toelaat (ben bij de eerste ingeleid) Verder willen we ook dit keer niet weten wat het wordt. Die verassing is geweldig! Fijne avond moekes
@Nena, thanks! Vrijdag komt er een vrouw van Moeders voor Moeders! Ze belde net, heb een heel leuk telefoongesprek met haar gehad! Mijn info op de lijst klopt ook niet helemaal.. Ik wil borstvoeding geven als dat lukt en het liefst thuis bevallen als dat kan!
Fijn dat jullie de lijst bijhouden.. Leuk om de antwoorden te lezen op de vragen, zo kom je toch wat meer te weten over elkaar! Hier niet veel te melden, behalve dat ik zit weg te zwijmelen op sites op zoek naar alles wat moeten worden aangeschaft.. Zo leuk. Doen jullie dit stiekem ook? Of voor de moeders onder ons hebben jullie al veel in huis?
Ohja en qua agenda.. Zou ik het ook niet durven zeggen. Ik heb de 'gratis agenda' besteld en heb gezocht in oude topics en las ook lovende berichten over de Anne Geddes agenda maar kon die niet zo snel vinden. Maar zelf een schrift bij houden is ook ontzettend leuk, misschien ook een idee?
Goooooedenavond even mijn tranen gedroogd na Welcome Home Ik had bij mijn vorige zwangerschap een 9 maandendagboek. Weet zo uit mijn hoofd even niet van.welk merk/schrijfster maar het in ieder geval een heel leuk boek. Had hem de vorige van vriendinnen gekregen. Zou hem nu wel weer willen! Mijn zoontje is 1,5 dus zit nog aardig in de luiers etc we hebben al heel veel spullen. Wat we nu juist moeten doen is een nieuwe kamer inrichten voor onze oudste kanjer hihi.
@Nena85 Heb expres niet gekeken, haha gelukkig ben ik niet de enige! Ah leuk hoor dat is een mooi leeftijdsverschil dan zo tussen die kleintjes! Kamertje opnieuw voor jullie oudste inrichten is ook geen straf toch? Ik ga maar eens dromen, morgen weer een dagje werken
Haha ja echt erg ik ben sowieso al best emo en nu helemaal.. Ja zeker leuk leeftijdsverschil! We vinden het leuk als ze niet zoveel schelen. Ik heb inderdaad veel zin om de grote kamer in te richten. Helemaal leuk! Weltruste alvast!
Wat een hoop berichtjes om bij te lezen. Reageer morgen wel even. Ga nu lekker slapen. Enne, welkom nieuwe dames!
Goh van welke kwaal zou ik nu last hebben?? Zie het tijdstip van dit bericht. Dit is al de 3e ochtend op rij en kan gewoon echt niet meer slapen. Zo irritant, maar het is voor een goed doel en zal met een paar dagen/weken wel over zijn.
Fijn he Marjol, ik word iedere nacht om 3 uur wakker en probeer dan toch weer verder te slapen, maar later dan 6 uur wordt het niet...
Hihi dames. Zooo herkenbaar! Heb de hele nacht liggen draaien. Nou ja vanmiddag even tijd nemen voor een bankslaapje
Oh grappig om jullie berichtjes te lezen ik was ook wakker rond een uur of 4 dus toen liggen whatsappen met manlief normaal nooit last van slaap altijd door.. Dat beloofd wat de komende maanden
Haha.. Ik heb er ook last van.. Werd om half 3 klaar wakker! Gelukkig weer even in slaap gevallen en toen werd het 7 uur.. Ja ACH, ik zit stiekem ook al voor kamertjes te kijken enzo..al word het me door mn familie nog afgeraden.. Maar tis zo leuk!