16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Volgens mij plaats reactie, in plaats van snel reageren en dan staan er boven in extra icoontjes. Gaat inderdaad niet met alle telefoons!

Aaaaaaah ben wel nieuwsgierig!

2. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Ydee: Naast snel reageren staat: "meer opties" en daar kan hè je bericht typen en om een foto erbij te doen moet je op de paperclip drukken en foto uploaden van je telf en als het goed is moet hij hier dan terecht komen wanneer je dan je bericht verzend... Succes!

3. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah!!! Steeds als ik druk op bladeren doet ie nix!! en zonet eerst wel.. toen kon ik in mn galerij van de telefoon bladeren maar nu steeds niet meer.. :( ik probeer gewoon door hoor.. wil um er vanavond nog op hebben!! haha

4. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah!! ik geef de moed op hoor!! helaas heb ik de fotos niet op de laptop.. en de deken is al bij de ‘klant‘ maar ik blijf het proberen hoor de komende dagen.. :) ik ga slapen.. morgen weer aan het werk.. lekker slapen iedereen..

5. ACH

ACH Niet meer actief

Lekker slapen @ydee!

Welterusten alvast! Morgen lekker vrij!
    Lekker genieten aangezien ik vorig weekend flik ziek was..

6. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMG1037.jpg ik hoop dat het goed is gegaan.. :) alst goed is ist toch nog gelukt!!

7. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm bij mij staat ie nog niet in mn scherm :(

8. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa ik zie um!! haha nou hoe moeilijk kan het zijn he? :):)

9. ACH

ACH Niet meer actief

Jaaaaa mooi @ydee

10. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @ydee heel leuk gedaan zeg :)

Wij zijn vanavond saampjes ff lekker naar de baby dump geweest en we hebben onze 1e en voorlopig enige aankoop gedaan voor onze 2 ukkies vond ze zo schattig:D
    20130405_221601.jpg

11. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ydee heeeeel mooi, ben helemaal fan!

@Vlinder schattig hoor, heel lief voor een tweeling

Hier weer lekker vroeg wakker (dan heb je nog wat aan je dag zullen we maar zeggen). Mijn moeder het hele weekend te logeren, zij helpt met het huishouden zodat ik me kan concentreren op afstuderen voor november. Toch wel erg prettig, met m'n vermoeidheid kan ik het anders echt niet opbrengen...

12. ACH

ACH Niet meer actief

Leuk @Vlinder1309
    Woezel en pip is erg schattig!

@ydee
    Inderdaad positief bekijken!

Hier nog lekker in bed maar er snel uit want mijn ouders komen zo de hond brengen!
    Nog 4 nachtjes tot de echo! Heerlijk komt eindelijk beetje dichterbij!

13. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Ik vroeg me af of we iets af kunnen spreken Dat we geen sorry meer zeggen voor ego berichten? Lijkt mij dat dat voor iedereen prettig is als je even hier wat neer kan gooien zonder met alles en iedereen bezig te zijn. We ( de meesten) zijn niet zo fit of druk met werk/gezin en het zou zonde zijn als er mensen niet meer reageren omdat ze bang zijn te ego over te komen.

Ydee: dat was de moeite waard van al het gegoochel met uploaden. Echt heel mooi!!
    Dyson: wat een prachtige echo, wat lijkt "het" al groot! Ik zou er waarschijnlijk uren naar kijken.

Eten: pff zit ik hier hapje voor hapje mijn verantwoorde ontbijt naar binnen te krijgen lees ik van alles over taart en friet ;) geen handige combi.

:x Ik moet aan de 75 I of J cup :$ Rotdingen en gewoon om even mijn hart te luchten, ik snap werkelijk niet dat er vrouwen zijn die van die grote, zware krengen willen ;) die van mij zijn gratis over te nemen hoor ;)

Fijne dag allemaal!

14. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Mamemi, goed plan!!!
    Iedereen moet ook zn hart even kunnen luchten hier toch? Dat is juist zo fijn aan een groep als deze!
    En cup I, jeetje zeg! Ben zelf een aantal jaar terug een flink stuk zwaarder geweest,had toen 85e,vond dat al zoveel!!respect voor je!!!

Ydee,wat mooi!!!

15. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, hele drukke vermoeiende week gehad. Sorry niet alles terug gelezen. Maar sluit me vanaf hier weer aan, haha.

@ ydee: leuk leuk dat dekentje

@ vlinder: een tweeling!!! Dat bericht had ik dus ook gemist, wat leuk! Spannend ook. Moet je aan het idee wennen of valt het mee?

@ hier: veel misselijk en af en toe overgeven. Gisteren alle beste vrienden verteld. De rest komt ook wel deze week. Op mijn werk kon ik het niet meer stil houden vanwege onze werkzaamheden en als 1 van de 60 collega's zo suf is om iets op Facebook te zetten dan vind ik het niet leuk als we het zelf nog niet tegen vrienden hebben gezegd.
    Vandaag boodschappen, poetsen en vanavond wéér een verjaardag...

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ mamemi: ok, geen sorry meer, hihi
    Wow, kan me voorstellen dat zon maat niet prettig meer is. Heb je ook veel last van je rug? Ik praat over een B die naar C gaat, dus moet zeggen dat ik daar wel blij van wordt.

17. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Goedemorgen! Ik ben even wat afwezig geweest, wel alles bijgelezen.

@Vlindertje, wauw een tweeling gefeliciteerd!
    @ goede echo's : ook gefeliciteerd, super moet dat voelen, geniet ervan!

Wij hebben inmiddels toch ook aan mijn de schoonouders verteld omdat mijn vriend dat graag wilde. Ik ben nog steeds erg onzeker hoor. Soms wel gevoelige borsten soms helemaal niet. Soms wel buikkrampen soms niet. Wel verschrikkelijk vermoeid dat is echt lastig met school en werk, en last van obstipatie .

Nog 4 nachtjes tot de echo, extreem spannend. Ik droom steeds over een goede echo en hoop dan dat het geen droom was haha.

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@Ydee... erg mooi gemaakt. Is het voor de maxicosi? Je moet je wel bedenken dat dit waarschijnlijk een beetje te koud is voor November maar ik vind het heel prachtig.

@Mamemi... heel goed idee.. geen excuses, gewoon hier alles kunnen zeggen
    J-cup? Wow, ik ga van een kleine D naar een volle E denk ik (hoop ik) maar dat vind ik inderdaad ook al meer dat zat. En je zei dat je er al een keer iets aan had laten doen? Poehee

@Vlindertje. Woezel & Pip vind ik zelf helemaal niets maar dit is natuurlijk wel te schattig voor je tweeling! Leuk, alles twee!

@Gezond eten.. mwoah dat lukt hier ook niet erg goed. Overdag gaat dat best (dan is de misselijkheid het ergst) en dan wil ik eigenlijk alleen maar water en fruit en crackers/beschuit maar 's avonds heb ik zin in zout en vet... ojee... Ach, mijn ervaring leert dat dat wel weer bijtrekt. Nog niets aangekomen dus geen zorgen.

Vertellen... ik kan eigenlijk niet wachten om het aan de kindjes te vertellen. Ze snappen het ook niet zo goed op het moment.. Mama gaat best vaak even slapen en van papa mogen ze ook niet meer op me klimmen (van mij wel) maar goed, het duurt allemaal al zo lang voor je straks... we wachten even tot we op vakantie gaan (9 mei)

Nog leuke plannen dit weekend? Het is "Kom in de kas" en "museumweekend"... wij gaan morgen zwemmen met de kids in het De Mirandabad in Amsterdam. Dochter wil zooooo graag zwemmen ... nou vooruit. Mama neemt haar badjas mee.. krijg het zo snel koud nu.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Lovely.. hoe is het bij jou vandaag?

20. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Wauw ik ben iets van 5 dagen hier niet geweest en moet iets van +/- 60 pagina's lezen, ik ga er maar goed voor zitten.
    Over 2 dagen heb ik mijn echo oh wat is dat spannend.

Deel Deze Pagina