16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, er wordt veel gekletst hè..
    Ik zat net te denken. Ik ben vandaag precies zo ver als vorige keer toen het mis ging. Dit voelt toch wel heel anders en beter. Daar loop ik graag een extra keer voor naar de wc pot ;)

Het is zaterdag, dus vast weer een hoop meiden die de stad in gaan om wat spulletjes te scoren... Ben weer benieuwd

2. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ah, de sushi was gisteren heerlijk! Inderdaad nog genoeg keuze voor zwangere vrouwen ;)

3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!
    Ben ook even afwezig geweest qua tekst maar ik lees alles wel mee.. Heb soms gewoon geen zin of info om te delen!

Vanavond ons grote vertellen dat we zwanger zijn moment! Heb er zin in!
    Eerst nog even het huis aan kant maken en volleyballen!

Fijn weekend verder dames! Liefs

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Succes vanavond Lise. Geniet van het moment!

@kukel, zo is het. Als alles goed blijft gaan heb ik daar ook wel wat innige omhelzingen met de toiletpot voor over. Alleen is het bij mij vooral de auto die het te verduren heeft gehad ;)

5. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @ydee: ohhh wat schattig!! Leuk hoor... Lekker crea Bea!! @Vlinder: lief zijn ze! @Hier: veel moe en eetlust is verdwenen terwijl ik normaal een grote eter was... Zo af en toe misselijk maar nog niet overgegeven! Een fijn weekend Ladies!!

6. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet meer wie het vroeg maar ja die krengen zijn zwaar :x Heb altijd last van nek schouders (striemen) en zo'n rode band onder mijn borsten.
    Na de operatie destijds had ik 70C man was ik daar blij mee, binnen 3 maanden had ik alweer 70E :x. Dus niet lang plezier van gehad :(
    :D Ik had zelf geregeld dat ik geen sorry meer hoef te zeggen maar ik ben het lekker even kwijt :D

Koud.... dat heb ik dus ook! Elke avond sowieso en vaak ook overdag.

7. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Even een vraagje aan alle dames die nog geen echo hebben gehad, dus alleen via zwangerschapstests en symptomen weten dat ze zwanger zijn.

Ik heb woensdag de echo en ik merk dat ik het heel spannend vind. Ervaren jullie die onzekerheid ook? Ja klinkt ook wel normaal om onzeker te zijn maar ik ben soms echt bang dat het niet goed zou zijn. Hebben jullie ook zo'n onderbuik gevoel dat het wel goed zit?

Ik droomde vannacht meerdere malen dat ik bij de gyn was en een mooie echo zag. Later droomde ik weer dat ik naar de gyn ging maar te laat kwam omdat ik de juiste route in het ziekenhuis niet wist haha.

Soms voel ik minder symptomen als anders en dit maakt me heel onzeker, herkennen jullie dit?
    Ik heb het gevoel dat de meerderheid hier al een echo hebben gehad, heel fijn hoor voor jullie maar ik ben benieuwd of die onzekerheid herkend wordt.

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb hetzelfde! Had twee weken terug positieve test en dat is eigenlijk het 'enige' dat het bevestigt. Ik ben moe, kan moeilijk naar het toilet maar dat is het wel. En laat ik die klachten nu vaker hebben... Ik moet dus maar van het streepje en de uitblijvende menstruatie uitgaan en nog een aantal weken wachten tot de echo. Heel onwerkelijk allemaal.

9. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben pas op pagina 213.
    Wat een mooie echo foto;s!

@babykamer, ik wil wit en een muur limegroen. VL gaat er maar lekker in mee, hij zei zelf al babykamer is jou domein qua inrichting,

@namen, ja jongensnamen hebben we al maar meisjesnamen pfoe wat een klus.

Ik ga weer verder lezen hoor. Moet wel een beetje bij blijven.

10. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit was een kadootje voor een kennis en die gebruikt um nu al.. in november ist inderdaad wel veel kouder.. maar het is fleece.. en een vriendin van me heeft een kindje gekregen in december die heeft um wel de hele tijd gebruikt.. het kindje zelf heeft natuurlijk ook veel warmere kleren aan in die maanden..

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Ydee.. Oh is het fleece? Dan is het wel warm genoeg hoor! Ik dacht dat het gewoon katoen was. Ik vind 'm erg mooi.. .en erg knap.. ik kan helemaal niets (nou ja, nog net een knoop aanzetten!)

@xBloempjex... hihi.. leuk dat je zo reageert.. echt life

@Mamemi.. tjeetje... alweer zo snel naar zo'n grote cup. Hoe kan dat nou? Het lijkt me ook vervelend. Je torst toch een boel gewicht mee en de zwaartekracht wint het op een zeker moment natuurlijk wel. Ik was vroeger heel blij met mijn dikke B maar ben nu gewend aan mijn D-the
    Hopelijk blijft het daarbij

@Deurmat22... onzeker... valt wel mee.. maar het scheelt natuurlijk dat ik al twee kinderen heb. Dinsdag ben ik heel zenuwachtig als ik daar eenmaal ben maar daarvoor eigenlijk niet. Ik heb wel geleerd dat je er toch niets aan kunt doen. Maar ik begrijp je helemaal. Je wilt toch bevestiging. Ik probeer die maar te halen uit het feit dat ik ALLES ruik, NIET slaap en toch wel een erg kort lontje heb.... hihihi

12. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Lise: spannend vanavond, maar wel heel leuk!! Veel plezier!

@ dyson: ahh, dat is iets minder als elke keer de auto onder zit. Ook als je zelf achter het stuur zit of vooral last als je mee rijdt? Daar merk ik wel verschil in.

@ mamemi: dat was ik die dat vroeg. Jeetje, wel vervelend inderdaad

@ bloempje: haha veel te lezen hè! Wij zijn ook druk bezig met de namen, zitten gelukkig wel op 1 lijn

@ firsttime: mmmm lekker sushi gegeten. Ik kan nu ook juist meer genieten van die kleine hapjes dan 1 volle maaltijd. Lekker blijven genieten!!

Moet nu eigenlijk toch eens aan de poets...

13. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hehe, ik ben bij gelezen met de hoog nodige pauzes er tussen.

Ik ben heel raar misselijk nu, voel me zeeziek. En heb al sinds 1 april trek in kip uit de oven.

14. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Deurmat: ik herken je gevoel idd... Ik heb me 1e echo pas op 1 mei ... Dan ben ik 11+1... Vind het ook erg spannend... En voel precies wat jij allemaal omschrijft!

15. ACH

ACH Niet meer actief

Zo dames vandaag een beetje afwezig..
    Zijn bij de babydump en babypark in Roosendaal geweest!
    Vond de babydump nu niet echt super qua winkel maar de babypark was erg mooi! Niks gekocht hoor! Maar twijfel nu wel over de tweedehands bugaboo waar we zo gaan kijken..
    We hebben lekker alles geprobeerd en vonden de bugaboo t mooist!
    Wel super dat je zelf gewoon lekker rond kunt kijken.

@echo
    Snap jullie goed hoor ben blij als er weer een dag voorbij is en als ik wakker word denk: nog maar... dagen

Verder reageer ik vanavond op de rest!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@ACH.... dat vond ik in 2008 nou ook... Babydump vond ik precies wat het zegt: dump... hihi.. Ik zit ook te denken aan een 2e hands Bugaboo... of tijdelijk ruilen met een vriendin. Kan zij de Bee gebruiken en wij haar Bugaboo Cameleon (is het het geloof ik). Die van haar is zwart, vind ik prima.

@Koud... hebben jullie het af en toe ook zo koud. Bij mij lopen de koude rillingen soms over mijn rug of ik lig in bed ('s middags.. mmm) en dan opeens heb ik het IJSkoud. Bah

@Man... is jullie partner ook zo lief? Ik ben helemaal onder de indruk van mijn lieve man. Hij is superlief voor me en helemaal 'in charge'. LOVE!

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@xBLoempjex... je hebt die kip toch inmiddels wel gegeten hoop ik? Ik krijg er nu ook trek in.. hopelijk heeft manlief kip mee genomen mmmmh!

En vrijdag weer sushi... ook zo'n zin in EN natuurlijk vertellen aan zus en neefje (als de echo dinsdag goed is)

18. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel herkenbare verhalen weer!

Ik heb komende woensdag mijn eerste afspraak en ben ook nerveus aan het worden. Ondanks dat ik nu meer klachten heb dan bij de vorige (wat een rotwoord mislukte) zwangerschappen ben ik er pas gerust op als ik wat zie en hopelijk hoor. Mijn gevoel zegt dat het goed is maar mijn verstand is een flinke duivel :x Gelukkig nog maar een paar dagen! (en dan zal er ongetwijfeld wel een nieuw duiveltje verschijnen :()

Babydump Roosendaal, daar was ik 2 dagen geleden!! Joh gewoon lekker gratis agenda en cadeaupakket (via online aanvraag) scoren, lief lachen en wegwezen. Daarna waren we bij de Gamma t.o. Babypark maar toen was ik al zo gammel dat we Babypark nog even hebben overgeslagen. Toch vlakbij, eerst even online kijken of daar ook iets gratis te scoren is :) alles wat we niet gebruiken gaat naar het goede doel dus er is altijd wel iemand blij mee te maken.

19. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @ach en @mamemi ik en vl waren gisteravond bij babydump in roosendaal :D wat toevallig......wonen jullie in de buurt van roosendaal?

@eten tja ik heb allemaal zin in lekkere ongezonde dingen errug slecht haha maar zometeen toch echt even aan het fruit hoor....

20. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehoeee!!! mn eetlust komt terug!! beschuitjes met pindakaas gaan er gewoon in.. en straks een snackje!! ooh lekker zeg.. heb gemist om te genieten van eten :):):)

Deel Deze Pagina