16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

@MaMeMi en @Vlinder1309
    Denk niet dat je bij babypark wat cadeau krijgt..

Nee deze is voor ons het dichtstbij wonen in Zierikzee.

We hebben trouwens vanmiddag niet meer de bugaboo gekocht gaan toch liever voor een nieuwe. Hij zag er keurig uit maar ben echt een muts die ieder dingetje ziet!

@eten
    Vanavond turkse pizza op. Zit ook heel veel groente in toch? Haha morgen ga ik wel braaf aan het fruit bij de wok.

2. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha iedereen is lekker aan het eten. Ik had gister sushi, vanmiddag cheesecake en net roti. Haha. Oeps.

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag trouwens weer bruine afscheiding. Maar ik ga maar gewoon proberen om me er niet druk om te maken. Vorige week ook 2 dagen gehad...

4. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hoi, hier hetzelfde hoor! Twee weken geleden een positieve test en deze week heeft de mevrouw van moeders voor moeders nog een keer een test gedaan....zelfs dat vond ik al spannend!maar gelukkig binnen no time twee dikke strepen. Is toch weer een beetje bevestiging!
    Ik heb over drie weken de eerste afspraak staan, kan echt niet wachten! Heb wel t gevoel dat t goed zit,maar dit is mn eerste zwangerschap,dus ik weet niet of dat gevoel goed is.
    Ik heb ook van die vlagen dat ik denk he,ik ben nu niet misselijk,hoe kan dat???
    Dus ik herken je onzekerheid helemaal!! Mn moeder wil t liefst al vanalles gaan kopen..ik heb toch graag de bevestiging van een goede echo!!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hihi... iedereen lekker voor de tv gekropen of iets leuks gaan doen? Wij hebben Weet ik veel maar aangezet en weer een ongezonde maaltijd naar binnen gewerkt (shoarma) en ik liet al zulke vreselijke winden.... bleh

Symptomen op dit op moment:
    - misselijkheid (niet heel erg maar wel de hele dag,.. morning sickness my ass!)
    - moe moe moe moe moe moe
    - heel sterk reukvermogen (MvM is echt niet fijn... bedorven melk daar ruikt het naar)
    - vol gevoel in de avond
    - af en toe bandenpijn (nu al!!)

Zo... genoeg lijkt me... nog 3 dagen tot echo

Slaap lekker iedereen!

6. ACH

ACH Niet meer actief

Hier lekker slapen! Lange dag en misschien wel nacht want ons buurmeisje viert haar sweet sixteen.. Maar vind ik niet erg voor een keertje! Klinkt hahardstikke gezellig!

Morgen hier ook een dag feest want dan zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd!

Weltrusten dames. Ik ga dromen over al het moois wat ik gezien heb vandaag!

@firsttime
    Goed van je! Rustig blijven en de vorige keer ging het ook vanzelf weg!

7. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Hoi Dames,

Sorry dat ik nu pas reageer,
    maar het is donderdag avond net voor 00u toch een opname geworden..
    ze gaven mij eerst via infuus Primperan en een mix van vitaminen met glucose , maar dat hielp niet echt.. sinds gisteren middag kreeg ik Litican
    en dat hielp wel , ze hebben sinds deze middag beginnen afbouwen naar 1 ampul , en dernet heb ik weer moeten kotsen, en zoveel slijm die er in mn mond zit :( word er gek van , maarja alles voor het goed doel toch
    ik lig al in een kamertje waar je komt te liggen na de bevalling waar er zelfs al een babybedje enzo staat :D
    hoelang ik moet blijven dat weet ik niet , de ene duurt dat 2 dagen bij de andere een week, sommigen moeten keer op keer trg binnen voor aan een infuus te liggen.. Mijn mannetje is net trg naar huis , hier op deze afdeling mag de partner blijven zolang hij zelf wilt :D

intussen van Dyon een mooie echo gezien
    gefeliciteerd meis!!!!!!! :D

aan de rest blijf genieten van jullie zwangerschap
    en hoop niet teveel op braken ( zoals ik gedaan heb haha)

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lovely, he gatsie zeg! Hoop dat het snel beter met je gaat meis!

9. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    @cygnet, inmiddels wel, gelukkig.

Mocht vandaag iets eerder weg van het werk, was nog druk op de zaak dus was mooi mee genomen.

10. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovely,. hey meid wat een situatie!! ik hoop dat je snel weer aan de betere habd bent! en dit al met 7 weken.. nix aan juh..

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    dames,lekker druk hier! hier super druk weekend dus ga nu doodmoe naar bed maar ik wilde even aan @ydee vragen: beschuit met pindakaas???!! ieuw,is dat lekker? haha! ik ben vooral s avonds en s nachts misselijk dus goed slapen dan.lees ik morgen echt even terug. slaap lekker allemaal!

12. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Lovely, sterkte! Hoop dat je snel weer naar huis mag.

En ik loop weer te spoken, dat slapen wil maar niet echt meer normaal lukken...
    Morgen (vandaag) vertellen aan opa's en oma. Ene opa is al 5x overgrootopa, voor de andere opa en oma is het de eerste. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

13. ACH

ACH Niet meer actief

@lovely30
    Jeetje, sterkte meid! Denk aan je! Hoop dat je snel mag opknappen!

@vandaag
    Weer tijd voor een buikfoto probeer het trouw te blijven doen.
    @Dyson wat bijzonder he? Wij gaan het ook 1 oma woensdag gelijk vertellen mits goede echo natuurlijk!
    Wel vervelend dat je niet goed kunt slapen.. Hier vroeg wakker maar als het zulk prachtig weer is en de vogeltjes hoor fluiten wil ik zo graag naar buiten!
    Lijkt me ook heerlijk om met de kinderwagen naar buiten te kunnen!
    Hier droom ik vooral veel.. Dat mensen aan mijn buik zitten en noem maar op niet fijn dus..
    .
    @lise87
    Hoe waren de reacties?

@vertellen
    Willen bij 12 weken aanstaande oom en tante vertellen..
    Zijn zus woont hier niet, die ik ook niet vaak.. Laatste keer was begin februari
    maar wel altijd contact via Facebook, Twitter enz. Misschien via whatsapp gesprek echofoto doorsturen?
    Zijn broer zien we wel regelmatig en als ik op zondag cake bakte deed ik daar altijd slagroom met muisjes op.. Misschien nu allebei de kleuren kijken of dat opvalt?
    Lastig..

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    @lovely: jeetje wat heftig. Take care!

15. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Goedemorgen dames!!!

Heeerlijk geslapen zeg! Normaal min 5keer per nacht wakker,maar daar heb ik helemaal geen last meer van,hihi!

Lovely: wat naar voor je zeg!ik hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen zodat je kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Cygnet2: ik zet de m v m fles onder de afzuigkap en houd de afstand tussen mij en de fles zo groot mogelijk...dat scheelt iets.

Vandaag een redelijk rustige dag,alleen vanmiddag een verjaardag...pfff zit te bedenken hoe ik onder de taart uit ga komen..heb ik echt geen trek in nu!!! Maar normaal ben ik dol op al die zoetigheid,dus valt t wel op als ik nee zeg... Lastig!

Iedereen fijne dag vandaag!!!

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ lovely: bah meis, heel veel beterschap! Hopelijk knap je snel weer op.
    @ Lise: hoe waren de reacties?

Hier lekker uitgeslapen, wel weer misselijk maar raak er bijna aan gewend haha.
    Zo meteen komt m'n schoonzusje met de kindjes een cadeautje brengen voor de baby, ben benieuwd. Verder een heerlijk rustig dagje tegemoet.

17. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovely, wat vervelend meid. Hopelijk gaat het snel beter. Knuffel hoor!

@rest met misselijkheid en slaapproblemen. Jullie ook sterkte!

Vandaag lekker kunnen uitslapen. Manlief heeft onze kleine smurf vanochtend eten gegeven zodat kon blijven liggen. Super fijn.
    Vanavond gaan we met mijn fam uiteten zonder de kids en hebben we een hotelovernachting erbij. Morgen wel gewoon werken, maar dan kan iedereen lekker een wijntje drinken zonder dat er iemand moet bobben. Jammer voor mij, maar is voor een heel mooi iets.

Fijne dag vandaag!

18. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Lovely: Sterkte meid! Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en je snel weer naar huis mag.

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, hier ook toch nog even in slaap gevallen en lekker uitgeslapen!

Geen plannen voor vandaag eigenlijk. Jullie veel plezier met etentjes, verjaardagen en familie!

20. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Oja gisteren aan mijn beste vriendin verteld dat ik zwanger was. Zoooo leuk. Ze reageerde ontzettend lief en enthousiast! Kon me niet meer inhouden haha.

Deel Deze Pagina