16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Heerlijk dat je zo lekker kunt slapen! @firsttime

Hier heerlijk op het terras bij mijn ouders in de tuin!
    Zo lekker dat zonnetje!

2. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning :) nou ja voor de meesten zal het al wel middag zijn maar wij hadden een knuffelochtend :D en dat kost tijd hè ;)
    Vannacht heel misselijk wakker geworden, nou dacht ik daar komt het dan. Maar er gebeurde niks en na anderhalf uur weer in slaap gevallen. Nachten wel kort zo.
    Lovely, heel veel sterkte! Rust goed uit en hopelijk slaat de medicatie snel aan.

Vlinder ik woon nog geen 10 km van Roosendaal af. Ben 2x verhuisd, woon hier nog geen 2 jaar en ken buiten mijn vriend en zijn familie nog weinig mensen hier. (Voordat je gaat vragen ken je die of die)

:) Ik ruik de lente, jippie!! :)

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wij gaan even naar baby dump vandaag. Gewoon gezellig rondkijken en inspiratie opdoen :)

4. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook dicht bij Roosendaal: dus misschien volgende week een kijkje nemen. Wij hebben besloten dit weekend gewoon iedereen in te lichten. Heb nog een hoop foto taartjes bij de hema besteld en zijn alle vrienden langs gegaan. Woon in een klein dorp en wil niet dat vrienden het bij de bakker bijv horen.
    Het geeft ook wel een heerlijk rust gevoel. Mag nu ook ongegeneerd de plaatselijke baby winkels bezoeken, hihi.

Hoe staat het bij jullie intussen met het sex leven? Hier wel op een erg laag pitje moet ik zeggen. 'S avonds moe en 's ochtends misselijk... Vl klaagt niet hoor, maar hoop toch dat ik me ook hiervoor snel weer beter voel.

5. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Lovely: sterkte meid!! @andere Ladies: een fijne zondag toegewenst! @hier: vandaag een rustdagje en ook ik kon me niet bedwingen om het niet tegen me beste vriendin te vertellen! Ze vond het onwijs gaaf =D

6. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Veel Brabanders trouwens hier? Of zijn er meerdere baby dump winkels?

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Volgens mij zitten ze door heel Nederland. Hier in Groningen hebben ze ook een filiaal.

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook op een laag pitje. Ik doe mijn best maar de zin is ver te zoeken ;)

9. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Door het hele land! Was zelf bij roelofarendsveen net maar ook almere en beverwijk is dichtbij voor ons :)

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb zo'n drukkend gevoel bij mijn baarmoeder vandaag. Niet pijnlijk maar wel een zeurderig gevoel..

11. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooeeeff die lucht indd.. gadver! Azijn of iets?? Ik ben nu alweer ruim 1,5 week bezig met MvM.

12. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo heb weer aardig wat pagina's gemist haha wat een kippehok maar wel gezellig natuurlijk.

Zag een mooie echo voorbij komen, super Dyson!

Hier alweer over de 8 weken heen, joepie! Nog steeds last van misselijkheid en rare trek, geen zin om te koken, moe en gewoon weinig energie. Daarnaast zijn mijn borsten ondertussen weer veranderd in twee bonken. Noem het zo omdat het gewoon zo aanvoelt, letterlijk en figuurlijk.

Ik ga nu weer even lekker online shoppen naar leuke positiekleding.
    Fijne zondag allemaal!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

MvM....ik vinf het naar rotte zuivel ruiken...echt te smerig. Morgen voor de 2 x wisselen

@Lovely...heel veel sterkte...wat vreselijk. Ik vind het knsp hoe vrolijk je klinkt

Hier vanochtend lekker gezwommen met kids en ml. Erg gezellig

14. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @lovely meis heel veel sterkte en idd het is voor een goed doel maar hoop dat je je toch snel weer beter voelt hoor...

@brabanders tja ik woon ook in de buurt van roosendaal dus ook brabander haha

Strakkies lekker kaiserbroodjes eten met sambal gehakt en heerlijke zelfgemaakte eiersalade van vl :D mmmmm

15. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ nena: lekker je man laten koken, haha. Al leuke positiekleding tegen gekomen? Of leuke sites gevonden?

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Positiekleding is een drama....te lelijk meestal. Ik heb nu twee winkels gevonden waa ik wel graag kom maar duuuuuuur :(

Gelukkig heb ik nog wel wat en met wat basics van H&M kom ik een eind

17. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Jeetje ff weekend (bewust) niet online geweest! Lekker weekendje in Gendt bij vrienden geweest:)

Nu goed en wel thuis en veeeel terug lezen hahaha!

Lovely! Rust goed uit in het zh! Daar lig je beter dan waar dan ook!

First time! Ik ook! Voel me er beetje onzeker bij met m'n verleden maar heb toen nooit iets gevoeld dus eigeijk stel ik me aan (maak ik mezelf wijs)

Overige namen ben ik kwijt sorry!
    Ik zag een super leuke vouwdoek (zo heten ze toch) waaauw! Die wil ik ook wel een!

Pindakaas met beschuit... Ooh mijn god! Als ik al geen daar word ik al misselijk van als ik er aan denk hahaha:p heb nog nooit van die combinatie gehoord:p maar volgens mij heeft iedereen wel een aparte eet voorkeur :p

Brabant... Haha ik woon in ZuidOost.. Geen idee waar de winkels hier in de buurt zitten wacht bewust tot na de 12 weken vor ik ga neuzen:p

De romantische momenten zijn hier anders dan knuffelen ook ver te zoeken. Ben bang dat ik iet stimuleer wat niet mag(??? Slaat nergens op i know) of dat je een bloedvaatje laat springen ik m'n paniek helemaal groot word... Ff paar weken zonder dan maar.

Verder kon ik t niet meer onthouden :p

Hier... Vandaag rot dagje heb 2 goeie vriendinnen (weten dat ik zwanger ben) en hebben me vandaag tot 3x zo in de stress gekregen. Voel me nu super snel aangevallen en neem mezelf meteen alles kwalijk :s zat net gewoon te trillen van de stress :( weet niet wat ik er mee moet ff!
    Verder heb ik een eerlijk rustig weekend gehad gelukkig! Maar komt weer een drukke volle week aan dus kon wel even bijtanken.

18. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik doe graag met jullie mee. Ik heb 20 maart een positieve test gedaan (Kruidvat) en daarna nog drie positieve tests (waarvan 1 van Moeders voor Moeders). Ik ben op 26 november uitgerekend van ons eerste kindje en heb 19 april de eerste intake en echo bij de verloskundige. Ik vind dat wel spannend.

Even snel wat info over mij: Ik ben 29 jaar, op 14 december 2012 getrouwd met mijn lieve man en ik woon in Roosendaal.

19. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man.en koken... dan krijg ik denk elke dag ei hamburger of knakworsten ;)

Ja ben goed geslaagd bij de H&M, gave positie tregging met luipaardprint, grijs met zwart. En nog een mooie donkere positie spijkerbroek.
    En nog wat shirtjes, basic. Maar heb ook nog wel wat van mijn vorige zwangerschap.
    Jij al een beetje rond gekeken?

20. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik vind het wel lekker.. er moet wel wat boter onder de pindakaas anders ist mij te droog maar ik heb het geregeld.. :):)

Deel Deze Pagina