16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL

JAAAA ANOUK!! Ik baal stiekem wel dat ik daar niet heen kan :( ik ben dan 36 weken ik ga dat niet doen. Ik voelde me met 34 weken wel goed alleen werd alles fysiek gewoon zwaarder. Ligt er ook aan hoe groot je buik wordt haha :)
    Ik vind Anouk ook helemaal top heb dr al vaak live gezien.

2. ACH

ACH Niet meer actief

Eens even een vraagje..
    De echo van woensdag is dat inwendig of uitwendig?
    Als het inwendig is, wat kan ik mij daar bij voorstellen?

3. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plurk heel veel stertke!!!

Ach: ik had vorige week de echo bij 7w4d gewoon op mijn buik. Als je een volle blaas hebt heb je helemaal eem.goede kans om de baby goed te kunnen zien.
    Bij mij zwom de baby toevallig lekker dicht bij mijn buikwand dus het was heel duidelijk.

Bij mijn vorige zwangerschap hebben ze het wel inwendig gedaan en dat stelt niet veel voor. Ze gaan gewoon bij je naar binnen met een smalle staaf. Je voelt er niet veel van. Succes woensdag!

4. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @ Plurk, wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte!

Vandaag een drukke dag op school gehad, gaf me erg veel afleiding, zodra ik dan alleen in de bus zit denk ik steeds weer aan de echo van woensdag hoe spannend ik het vind. De hele dag verschrikkelijk gevoelige borsten gehad en veel witte afscheiding. Ook af en toe wat krampjes.

@Anouk concert wat een leuk vooruitzicht, dat wordt gewoon genieten met zijn tweetjes! :) dan komt er vast een Anouk fan uit je buik hihi

5. ACH

ACH Niet meer actief

Ik vind het ook spannend @Deurmat22! Kunnen we samen zenuwachtig zijn! Hoelaat mag jij?

Folder van de Lidl viel net in de bus..
    Ga zeker even kijken zijn toch handige basics!
    Jammer dat de broek wijde pijpen heeft.. Maar misschien wel lekker voor thuis..

6. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    @plurk! Meisje! Veel sterkte met dit verlies!

@deurmat ik heb ook af en toe krampjes/steekjes en veel witte afscheiding! Voel het ook lopen, ben dan helemaal in paniek omdat ik denk dat t bloed is... Maja.

@hier drukke dag vandaag. 8u gewerkt nu eten bij schoonouders en vanavond nog 6 personen knippen. Morgen nog een zelfde dag als vandaag! Pfff moet ze niet te veel hebben vind t heel pittig!

2 Vraagjes:
    Hebben jullie al je zomervakantie gepland? Wij wilden eigenlijk een rondreis door Maleisië maken maar dat doen we toch maar niet meer. Maar weet niet hoe of wat dus dacht vraag hier eens rond.

Hoe is jullie ontlasting? Mijne is altijd heel vast en max 2a3 keer per week... Meestal 1a2 keer per week. Vind t lastig nu bij te houden of het verslechterd ed. Hebben jullie hier iets voor of tips ofzo??

7. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @ACH ja echt heel spannend, ik ben zo'n hypochonder die op internet alles opzoekt over miskraam etc, heel stom al voelt het van binnen nog zo goed, ik vind het zo spannend. Ik mag om 11.00 en jij?
    \
    @juis bij die afscheiding ben ik ook steeds bang dat het bloed is, gelukkig is dit niet :)
    Qua ontlasting heb ik om de dag soms iedere dag maar wel droog, veel minder soepel als voor de zw. schap.

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hoi meiden,

Een tijd terug heb ik me hier afgemeld toen het niet goed leek te gaan. Omdat het termijn nog zo vroeg was (rond de vijf weken) konden ze op basis van een echo niets zeggen. Ja er zat een vruchtzak, maar dat was het. Ik heb toen besloten me hier even afzijdig te houden tot ik meer duidelijkheid zou hebben.

Vandaag dus weer een echo gehad en er was een mooi kleintje te zien en het hartje klopte :) Dus nu gaan we er maar vanuit dat het goed zit :)

Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger, volgens de echo precies zeven weken. Maar goed bij de volgende echo zal het misschien nog iets verschuiven.

Dus mijn naam mag toch nog weg bij de vlindertjes.

Sorry dat ik tussendoor niets heb gemeld, maar het was allemaal erg onzeker de afgelopen weken.

9. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ah wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd!

10. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Twee tegenovergestelde berichten:

@plurk: wat verdrietig meis!! Heel veel sterkte.. Neem de tijd hè! Knuffel!

@vinisia: wouw wat bijzonder: toch mog goed nieuws! Fijn dat je er weer bij bent!

@ach: inwendig stelt niet veel voor. Ik hen inwendig gehad bij 7+4. Was ik wel blij om omdat ik bang was voor gezoek op m'n buik.

Pff ik merk wel dat ik schrik van zo'n berichtje van plurk! Zo ging het bij mij de vorige keer ook... En daar word ik bang van.. Begon net een beetje vertrouwen te krijgen!

@hier: vant weekend Fam. En vrienden verteld. Alle naasten zijn op de hoogte en nu mag het ook wel uitlekken! Gaat toch heel snel!
    Al lieve kadootjes gekregen en iedereen was super enthousiast!

Met de soesjes ging wel erg grappig.. Gelukkig hadden we het ook op het krijtbord geschreven wAnt sommige hadden het niet door en aten zo een soesje op.. Echt grappig!

Ik besef me dat ik niet zo heel actief meer ben op dit forum maar ik heb er domweg niet genoeg tijd voor: druk met het werk en lig steeds vroeg in bed..

Qua kwaaltjes gaat het nu wel goed verder: ik kijk uit naar volgende week dinsdag! Het voelt goed!!

11. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Inderdaad best wel eng. Want dat je geen bloedverlies hebt, betekent natuurlijk niet dat het niet fout kan zitten.

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Vandaag intake en echo gehad ik mag 29 april terug voor termijn echo. Tot nu toe blijft het gewoon 21 november. We zagen het hartje gelukkig kloppen.

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Plurk, aaah nee! Sterkte meis!

@Vinisa, Ooh wat fijn zeg!

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Jeej, wat fijn!

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    XBloempje, Fijn zeg! :)

16. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xbloempje fijn zeg dat je een kloppend hartje hebt gezien!! lijkt me heel byzonder! ik word zo langszamerhand mega zenuwachtig voor woensdag!! ik ben zoo bang dat het een leeg vruchtzakje ofzo is.. aah verschrikkelijk.. morgen gelukkig werken gaat de tijd vast wel snel.. en woensdag zijn we vroeg aan de beurt..

@vinisa wat fijn zeg dat het toch goed met je gaat!! gefeliciteerd.. :):) we hopen met je dat alles goed mag blijven gaan..

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedankt iedereen!

Ik ga proberen af en toe mee te praten. Maar ben nogal snel moe. Druk met gezin, werk en studie. Maar ben allang blij dat het voor een goed doel is die vermoeidheid :)

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ firsttime: ik zag je vraag over dat concert wanneer je 34 weken bent. Het is lastig te voorspellen, de ene vrouw voelt zich dan nog prima en de ander is helemaal op haha. Ik ben met mijn vorige zwangerschap met 36 weken nog naar een show van Guido Weijers gegaan. Ik had wel wat last van mijn rug, maar dat had ik bijna de hele zwangerschap. Gelukkig was het lekker zitten daar. Dus als je zitplaatsen kunt regelen is het al wat beter te doen. Wat voor effect het luide geluid op het kindje heeft weet ik niet (kun je misschien bij de vk vragen). En tja, als jij er zin in hebt zou ik lekker gaan! Als het tegen die tijd toch niet gaat kun je de kaarten nog proberen te verkopen.

19. ACH

ACH Niet meer actief

@deurmat22
    Ik pas om 2 uur, helaas..

@Juis
    Wij hebben bewust geen vakantie gepland. Afgelopen september nog door Amerika gereist dus hebben iets om op te teren, haha! Zou het niet riskeren eerlijk gezegt.

@vinisa
    Wat fijn! Ben blij voor je!

20. ACH

ACH Niet meer actief

Onze bevallingslijst!!
    -------------------------------------------------------------------------------------

15 (2)
    Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen?
    Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

16 (6)
    Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen?
    Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen?

17 (3)
    SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

18 (3)
    Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen?
    Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

19 (2)
    Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

20 (1)
    Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

21 (5)
    ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen?

22 (6)
    Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen?
    Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje
    Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing
    Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!

23 (3)
    Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

24 (1)
    Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

25 (2)
    Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

26 (1)
    Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

27 (1)
    JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

28 (2)
    Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen?
    Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen?

29 (1)
    Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

30 (3)
    Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

44 zwangeren!
    6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80

Afspraken:
    april

9: Cygnet2 (echo), Kaatje87 (echo)
    10: Deurmat22 (gyn), ACH (vk), Ydee (vk+echo), MaMeMi (gyn+echo)
    11: Cygnet2 (vk), Souries (vk+echo), Heli (echo)
    12: Rodiana (echo)
    15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo )
    16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo)
    17: Firsttime (vk)
    19: NoraW (echo)
    22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo)
    23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK)
    25: SuusD (echo), marjol (termijnecho)
    26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo)
    29: Elyn (echo), marjol (intake)

mei
    1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk)
    2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho)
    7: Maike79 (vk)
    15: Dyson (echo)
    16: SuusD (echo)

----------------------------------------------------------------------------------
    Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!!
    ----------------------------------------------------------------------------------

Dit is dan de lijst van 08-04 om 19:50 uur
    DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
    Heb alleen ingevuld wat ik wist, ben hier niet zo goed in.. Maar irriteer mij eraan als niemand het doet (niet vervelend bedoeld hoor) dus nu kunnen jullie hem makkelijker aanpassen of zeggen wat ik erbij moet zetten vind ik ook prima!

Deel Deze Pagina