@ach zullen we elkaar gezelschap houden vanacht? ik denk dat ik niet slaap door die stomme nachtmerrie
@ACH... de volgende echo is de termijn echo (normaal de eerste echo) Morgen bellen met de VU voor de vlokkentest
@ACH, Hopelijk is morgen alles goed en zie je een mooi kloppend hartje! Ik snap je spanning hoor! Had ik de eerste keer toen ik voor de echo moest ook! En zelfs gisteren had ik wel zenuwen voor vandaag!
Lief zijn jullie! @Cygnet2 Lijkt mij wel spannend die extra testen.. Moet je dan ook nog lang wachten op de uitslag?
@ach hihi baby's tellen denk dat ik dan nachtmerries krijg over hondrden baby's in mn huis haha! zo even mn hoofd leeg sporten,kijken na hoeveel minuten ik buiten adem ben ;-
@Cygnet2 Gelukkig maar, aaaaaahh dat is gemeen hoor! Nee hoor gun het jullie! Jullie hebben al een koningskoppel heb je dan stiekem toch voorkeur of maakt het helemaal niks uit?
Zag weer een aantal mooie echo's... Mooi hoor!! Geniet er van Ladies! Hier vandaag geen last van misselijkheid ... Wel vermoeidheid en af en toe steekjes... Ik zeg alvast welterusten! Mijn wekkertje gaat morgen 06:00 Hihi ...
Geen voorkeur! Wel een toffe meisjesnaam gevonden hahaha Heb trouwens vanavond best last van mijn buik (en beetje onderrug)....niet gaaf
Mooi cygnet!! Gefeliciteerd! Hier tijdens trainen vanavond ook last van m'n buik.. Geen kramp maar meer een oppervlakkige spierpijn ofzo. Raar.. Kwam door de inspanning! Zit nu met een beker Brinta op de bank.. Het helpt mij s avonds wat te eten tegen de misselijkheid s ochtends! Niet zo goed voor de lijn maar ach.. Slaap lekker dames! En ach: heel veel plezier mogen/sterkte met de spanning!
Aaaah wat spannend!! straks om half negen ist zover.. ik hoop zo dat we vanmiddag met goed nieuws bij mn ouders voor de deur staan.. nu eerst maar wat eten naar binnen proberen te werken en even doesen.. fijne dag iedereen en jullie horen van mij!!
Dankje @lise87 Nog een uurtje @ydee, ik denk aan je! Hoop zo dat we vandaag er een klein feestje van kunnen maken!
Heel veel succes ACH en ydee! Pfff, wat heb ik ontzettend geen zin vandaag... Wil gewoon lekker bankhangen, dutje doen en nieuwe baby-dump flyer voor de 100e keer doorbladeren. Toch maar energie zien te vinden voor nog 3 dagen werken en dan lekker tijd voor vakantie.
Van mijn kant af even wat stiller.. Heb het erg druk met werk en verjaardagen gehad.. Maar probeer wel alles te lezen! Hihi Wat een super echo's zeg!! En kaatje het lijkt al echt een babytje geweldig!!
Hoi Dames, Lang geleden ik weet het , maar eerst over jullie ik zag dat er weer een vlindertje is , heel veel sterkte meis met dit verlies neem je tijd om te rouwen Wat een supermooie echo's allemaal gefeliciteerd voor de echo's van vandaag mogen jullie allemaal jullie frummeltje zn hartje goed zien kloppen!! leesde ook dat er iemand ook onder controle staat pfff echt vervelend he , ik lig ook nog steeds in het ziekenhuis , ze hebben nu alles gegeven wat ze kunnen geven , maar niks helpt Ik blijf maar kotsen en bakken met slijm vullen pffff Ik moet afwachten want het zal wel vanzelf beteren ik kan het hebben tot mn 12 a 13 weken achja als alles maar goed gaat met ons Aapiej toch! Ik heb wel straks aan de dokter gevraagd (vervanger die van mij is nu in verlof) of wanneer ik naar huis mag nog een extra echo kan krijgen en hij zei ja zeker ik ga zeker nog eens alles goed controleren! dus bij deze verw8 ik binnenkort nog een echo ik hoop dat ons Aapie's hartje nog steeds klopt vol van de liefde die ik hem/haar doorgeef.. mijn borsten? tepels doen pijn de rest niet ,maar wat zien ze eruit zeg pff het enige wat mijn gekkie van zeggen is wat zijn ze groot haha mannen he hoe gaat het verder met jullie? sorry als ik niet veel reageer maar nu had ik ff een momentje dat ik dacht ik moet toch iets laten weten
Succes Ydee (jij hebt het er al opzitten nu denk ik?) en Ach! Ik ben over 1,5 uur om 11.00 aan de beurt en ik ben echt verschrikkelijk zenuwachtig! Ik heb vannacht al gedroomd over alle mogelijke scenario;s bah. Het voelt een beetje als 'moment van de waarheid' ofzo. Of het veranderd mijn leven positief, of er komen ander minder leuke gevolgen. maar morgen zal een andere dag zijn als gisteren. naja klinkt spiritueel haha Al heb ik er wel vertrouwen in hoor maar ik ben een meisje van onzekerheid en allerlei scenario's