Oh sorry Deurmat, helemaal vergeten, jij ook veel succes zometeen. Dat je maar met het positievie scenario thuis mag komen! @Lovely wat vervelend dat het nog steeds niet beter gaat. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de klachten snel afnemen. Iemand tips waar je voor een redelijke prijs positie (spijker)broeken kan kopen in maat 48/50 en met een flinke lengte (ben 1,80m)? Zou op vakantie graag een goed passende spijkerbroek mee willen nemen maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken...
@Lovely30 He wat vervelend, we blijven duimen dat het snel beter mag gaan! @Deurmat22 Ik denk aan je meis! Hier ook behoorlijk zenuwachtig komt ook bijbaan mij terecht vandaag denk ik.. Hoor straks van jullie!
@Echodames: heel veel plezier en succes vandaag! @Lovely: wat naar dat het nog niet beter gaat. Lijkt me echt vreselijk om de hele dag te spugen... Hopelijk verbetert het inderdaad na 12 weken. Heel veel sterkte! Hier verder niet zoveel bijzonders te melden. Vandaag 7 weken, jippie! Ben steeds blij als ik er weer een weekje bij heb. Over 3 weken heb ik de eerste echo, ik ben echt aan het aftellen. Fijne dag allemaal!
Bij Bonprix hebben ze broeken tot maat 56. Lengte zul je zelf even moeten bekijken, ik heb zelf heel korte pootjes
Meiden , ik lees alles nog mee hoor!!! Weinig tijd om te reageren helaas ! Zo weer n echo! Spannend !
Over 5 uur gaan we richting ziekenhuis. Maar mijn slimme vriend heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag afleiding krijg dus da's prettig. Lovely, beterschap!! Hoop dat het nu toch echt snel beter gaat. Alle andere echodames: heel veel succes en plezier. Ik duim héél hard voor jullie!
@Lovely: het klinkt als HG, die zwangerschapsmisselijkheid dat je alleen maar blijft spugen. Vreselijk zeg. Take care!
Ja zo heet dat dus! aan iedereen bedankt voor jullie enorme steun en beterschapswensen.. ben zo benieuwd naar de echo's dames ik zenuw met jullie mee haha
Daar ben ik dan eindelijk!!! en met goed nieuws!! we hebben een kloppend hartje gezien.. zooo byzonder.. echt zon klein wezentje he.. gek idee dat dat in mn buik aan het groeien is.. over twee weken weer een echo.. dan is het ook allemaal wat duidelijker te zien zei ze.. nu eerst wachten op een monteur die onze oven gaat maken, die kan tussen 10 en 2 komen en dan snel naar mn ouders... met gebak!! haha succes andere echo dames!! en geniet ervan, ik hoop voor jullie ook op goed nieuws!! IK WORD MAMMA!!!
@lovely wat vervelend meid dat je nog steeds zo erg moet overgeven!! ik wens je een heleboel sterkte met je situatie en hoop voor je dat het snel beter gaat..
Wat fijn! Hoop het ook.. Nog 3 uurtjes! Ondertussen zit ik nog steeds op mijn stoel te wachten.. Denk dat ik maar mijn nagels ga lakken ofzo..
@Ydee Woehoe!! Wat kan zo'n eerste echo mooi zijn he! @Ach @Deurmatje succes! Ik duim voor jullie! Hier ook een doemdenker dus ik weet hoe jij nu zit te stuiteren deurmatje @lovely ah, daar ben je weer even! vervelend dat het nog steeds niet beter gaat. das wel echt een beetje balen. Had je hier eerder ook al zo'n last van? @hier nog één dagje werken en dan morgen intake bij vk en daarna lekker lunchen met vriendin. denk dat ik vrijdag thuis ook nog wel achter computer zit voor werk want we hebben wat drukke weken op de planning..extra vrije dag komt eigenlijk niet zo heel goed uit, maar ja. JAMMER DAN!
Toen ik zwanger was van mn zoon moest ik ook veel braken en was ik ook misselijk , maar ik had toen mn siroop Primperan en telkens ik me misselijk voelde nam ik een slokje al was dat 10x per dag maakte mij niet uit , maar toen hielp Primperan siroop nu had ik dat ook gehaald maar pfff hielp aan geen kanten opname was dus het beste wat kon gebeuren.. Bij de meisjes heb ik totaal zo'n last niet gehad, moest wel eens braken maar dat bleef binnen de perken
Wauw ydee wat een super nieuws!!! Dat wil ik ook! Gefeliciteerd!! Ik zit nu in de wachtkamer en de gyn loopt minimaal een half uur uit blegh @souries haha ik stuiter alle kanten op van de zenuwen inderdaad blegh haha! *duimt*