Ik ben eruit en ga toch maar kaartjes voor Anouk kopen. Mijn vriend zei ook dat ik het maar gewoon moest doen omdat het me altijd zo goed doet. Het is half oktober en ben eind november uitgerekend. Ik ga voor zitplekken en als het niet goed gaat tegen die tijd, kan ik er vast iemand anders blij mee maken
@ACH wauww jij ook gefeliciteerd super nieuws!! @souries haha jep het genieten mag beginnen, fijn! jij hebt ook een mooie echo foto!
Wouwiee!!!! 3 goede berichten!!! Super dames.. Ik ben helemaal blij voor jullie! Heerlijk.. Wat wordt het echt dan hè?? Ik had het eerste kaartje in de bus: ook lief... Het woord verspreid zich snel!! Nu aan de kook: frietjes met sla en een gehaktbal!! En ik heb honger! Hebben jullie daar ook last van: de hele dag een rammelende maag? Liefs
@lise zekers, ik ontbijt, dan heb ik in de auto alweer trek, dan neem ik op kantoor 2 liga's dan lunch en vanmiddag heb ik alweer 2 sultana's en nog twee liga's op én nog een witte kitkat chunky...slecht eigenlijk... in het begin had ik helemaal geen honger :s Ga morgen wel weer op mijn eten letten M'n collega's zeiden het wel: goh, jij eet ook de hele dag door :S
Haha.. Ja ik moet dat ook echt doen anders word ik helemaal beroerd!! Wel lastig want ik heb maar 2 pauzes op een dag. Vandaag dus maar even aan m'n klas medegedeeld dat ik even een tussendoortje moet nemen en zij dat ook mogen doen als ze d'r zin in hebben!
Gefeliciteeeeeerd meid!! fijn gevoel he?! ik vond het ook erg byzonder.. helaas is mijn echo foto lang zo duidelijk niet.. maar het hartje klopt en dat is het belangrijkste.! geniet ervan.. ik ben vanmiddag meteen te bloedprikken geweest.. maar nu belden ze net of ik morgen nog een keer langs kon komen dus ik was meteen gestresst!! maar die mevr zei gelukkig dat ik me niet druk hoefde te maken ofzo maar dat het gewoon was om de bloedgroep goed vast te stellen ofzo.. ik schrok wel even hoor!!
Hey jij ook gefeliciteerd he!! bij mij voelt het nu allemaal veel echter.. ik was in de stad en wilde zo graag een eerste aankoop doen.. maar kon nix leuks vinden helaas!! haha..
Dankjewel voor alle felicitaties! Eerst zijn we naar oma gegaan met gebak en rompertje.. Oma geloofde het niet! Dat ik dit nog mag mee maken bleef ze zeggen en ze moest huilen, zo lief! Daarna naar mijn ouders vanwege verjaardagen en huwelijksjubileum hadden we nog een envelopje en kaart gegeven. Dit hoefde al niet.. Nee wacht maar af. Ik was ontzettend bang voor de reacties maar weer vol ongeloof. Papa barste in tranen uit, zooo ontzettend bijzonder. Mama is helemaal op een roze wolk.. Heerlijk om dit te kunnen delen! Zou het wel kunnen uitschreeuwen! Ik mag 6 mei weer, be dan 11 weken en 4 dagen. Mocht al iets eerder maar moest dan helaas werken. Daarna eindelijk vriendinnen en collega's vertellen! Ik moet nog even de foto op de laptop zetten. Maar het kindje was nu 1,5 cm groot en we hebben het hartje even gehoord! @ydee Ik ga maandag bloedprikken! Zag dat de uitslag ook werd doorgestuurd naar de huisarts. Ik heb geen contact met hem opgenomen over de zwangerschap. Ik weet niet of dat hoort? @borstvoeding De verloskundige begon er natuurlijk over.. Maar nu weet ik het niet meer. Lastig hoor! Zou het dan echt voor de eerste maanden doen. Moet mijzelf er nog eens goed in verdiepen! Hebben jullie ook allemaal informatie meegekregen? Hier een koffer en een zwitsal tas vol leesvoer. Zo leuk! Was ook een hele lieve verloskundige. Helaas gaat ze van de zomer zelf met verlof. @eten Is op het moment echt drama. Maar komt wel weer goed.. Wat heerlijk dat jullie zo lekker kunnen eten!
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 11: Souries (vk+echo), Heli (echo) 12: Rodiana (echo) 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) 17: Firsttime (vk) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 10-04 om 18:17 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Hoi allemaal wat goed om te lezen dat er weer zulke mooie echos bij gekomen zijn, ik mag morgen voor de eerstenecho, ik ben heeeeeel zenuwachtig Ik heb sinds een paar dagen voor het eerst last van misselijkheid dus hoop dat dat een goed teken is
@Ydee, fijn meis! Ja echt bijzonder he! @Deurmat, Aaah je kleine frummel, leuk om te zien he! @ACH, Super! Lekker genieten!