16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @MaMeMi, Aaah fijn meis! Ik ben trouwens ook achteruit gezet hoor! Volgens mijn eigen berekeningen zou ik vandaag 9 weken zijn..

@Lis, Super! Lekker genieten meis!

@Bloementuin, fijn meis!

2. ACH

ACH Niet meer actief

@Cygnet2
    Hee, jij bent degene welke een slecht humeur mag hebben!

@souries
    Wij doen het niet alleen de gewone termijnecho. Heeft je vriend redenen waarom hij het wilt?

3. ACH

ACH Niet meer actief

@bloementuin
    Fijn, genieten maar!

@vinisa
    Begrijp je gevoel wel qua werk.. Ik heb juist heel veel vrijheid kan ook lastig zijn zonder motivatie!

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Riantje, bon prix broek wordt als het goed is morgen bezorgd, ik laat je weten hoe die bevalt.

@Souries, wij laten de combinatietest doen maar geen punctie of vlokkentest. Willen bij een hoog risico naar België voor een risicoloze bloedtest.

Ik lig al in bed met buikkramp. Laat gegeten en maag en darmen zijn de weg kwijt. Auw :(

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ lis1989: jammer van de reactie van je oma. Is leuker wanneer mensen enthousiast reageren :(

@ heli: beterschap voor je zoontje!

@ combinatietest: ik twijfel nog. Eigenlijk wil ik die test wel laten doen, maar dat wilde ik bij mijn vorige zwangerschap ook en toen heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Ik moet er nog even over nadenken.

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Net maar een paar crackers gegeten, heb dan zo'n onbestemd gevoel en wil wat eten maar bij alles wat ik bedenk word ik al misselijk van de gedachte :) dus crackers leek me de beste keus :D

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Vinisa... herkenbaar.. ik hou het vaak ook veilig bij fruit en crackers... en jus d'orange.. lekker.

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Kan ik begrijpen, dat lijkt me zeker ook lastig als je jezelf niet helemaal top voelt.

Zo zie je maar weer beide kanten heeft z'n nadeel haha

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha :p

En heeft hij een beter humeur?

Mijn dochter ligt er ook in en hopelijk slaapt ze snel. Nu woelt ze nog zo te zien.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, ik ben zo blij dat ik nu niet hoef te werken... heerlijk maar zonder stok achter de deur ben ik ook wel erg lui...

Ja, manlief heeft duidelijk een beter humeur.. gek hoor.. maar wel fijn. Hij gaat zo zwemmen en ik ga zo naar mijn bed.. voel me de hele dag al bleh. Gelukkig waren de kindjes ontzettend lief vandaag!

11. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha gelukkig dat er herkenning is. Als het maar niet te zwaar valt hè :)

Hoewel jus d'orange lijkt me niets.. Dat zure haha :p brrr alleen de gedachte al. Ik drink bijna de hele dag water. En twee keer Yomild.

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom hoef je nu niet te werken? Of werk je sowieso niet haha dat kan natuurlijk ook.

Fijn dat zijn humeur wat beter is. Hoe jij dat zegt.. Zo beschrijf ik het ook. De hele dag voel ik me al zo en ga ook niet te laat slapen. Maar ik wil castle zien, dus ga nu nog niet.

Op dit moment zou ik het liefst niet werken en mijn baan opzeggen, maar we kunnen niet zonder mijn inkomen helaas. Hoop wel kort na de bevalling 16 uur te kunnen gaan werken maar dat zal bij mijn huidige baas niet kunnen. Dus dan moet ik een andere baan zoeken, maar dat ben ik sowieso van plan :)

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Klinkt vervelend :( hopelijk is dat gevoel snel weg!

14. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik ga even lekker op de bank liggen en castle kijken.

Truste alvast!

15. ACH

ACH Niet meer actief

Oh crackers werken hier ook magisch en fruit en verse jus!
    Maargoed mag ook wel in verhouding tot pizza enzo, haha!

16. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Net even gesport, daarna twee broodjes pindakaas en een glas drinkontbijt naar binnen gewerkt en ik kan slapen...

Dat blehh gevoel herken ik.. Met hongerige darmen! Nog een ochtendje morgen en dan is het weekend!

Slaap lekker lieve dames!

17. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een snel berichtje van mij. Net weer een hele mooie echo gehad. Met de meting komen ze nu uit op 9 weken. Over 1,5 week krijg ik de termijnecho en gaan ze de termijn echt bepalen. Zo bijzonder om weer mee te mogen maken. Ik kruip nu snel mijn bedje in.

Slaap lekker dames!

18. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames! Ik laat ook weer eens iets van me horen. Druk, druk, druk. Fulltime werken en iedere avond al vol. Kijk nu al uit naar maandagavond, mijn eerste moment deze week dat ik niks heb... Iedere avond ook net te laat thuis en naar bed.
    Moet misschien toch een keer een rem op zetten, blijft zo niet goed gaan.

'S ochtends blijft een probleem, zo misselijk. In de loop vd dag gaat het beter. Nu aan de paprika chips zodat m'n maag niet leeg is en dan lekker slapen. Morgen om 6 uur weer de wekker. Slaap lekker allemaal!!!

19. ACH

ACH Niet meer actief

Fijn @Heli!

Wat knap @Kukel, hier echt kapot en ben blij als ik mijn bed zie!

Hier helaas nog vandaag en morgen om te werken!
    Fijne dag!

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ heli: wat fijn van de goede echo!

@ avonden: ik ben te moe om 's avonds nog wat te doen. Mijn sociale leven ligt in de avond nu echt even stil.

Nou vanochtend ben ik nog beroerder dan de dagen hiervoor. Na veel twijfelen toch besloten me ziek te melden. Niet met de zwangerschap als reden, maar een griep. Ze zullen er niet blij mee zijn en het zal me zeker kwalijk genomen worden. Maar werken lukt me vandaag echt niet. Mijn zwangerschap wil ik pas na de 12 weken melden, want stel dat het alsnog mis gaat dan ben ik bang dat mijn werk me toch lastig gaat maken daarna. Nou zoals jullie kunnen lezen heb ik niet echt een goed beeld van mijn werk, maar ze zijn ook echt heel erg wat dat betreft.

Pfff zo misselijk ik word er gek van. De pillen neem ik nog gewoon in, maar het wordt toch steeds erger. Ik hoop dat ik volgende week wat beter ben, want ik moet dan toch weer werken :(

Deel Deze Pagina