Jeej heli!! Weer een mooie echo! Super. Was het kindje al aan het bewegen op de echo?? Kan met 9 weken toch? Ik maak me klaar voor het laatste dagje! Moeeee!!! Ik moest mezelf uit bed sleuren! Kijk nu al uit Nasr uitslapen morgen! Liefs
Goedemorgen dames! Vandaag een dagje vrij, ik ga in de ochtend lekker sporten (bodypump) en in de middag moet ik even mijn laptop die gerepareerd is ophalen. Verder wordt het een dagje poetsten en een beetje bijkomen wat wel een beetje nodig is
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 11: Souries (vk+echo), Heli (echo) 12: Rodiana (echo) 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK) 24: Deurmat Gyn, informatie med indic + echo 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 12-04 om 8:08 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen? Hier heerlijk lang in bed gelegen. Gisteren voelde ik me echt niet goed maar nu een stuk beter. @Werk... ik werk niet want ik ben vorig jaar met ontslag gegaan met een zak geld. En sindsdien heb ik wel gezocht maar er is zo weinig. Voorlopig heb ik nog ww dus hier geen zorgen. Ik geniet lekker van een werkloze zwangeerschap. @Vandaag.... wassen (positiekleding em zomergoed) en vanmiddag met neef (11) naar de film en daarna sushi met hem en zijn moeder (zus) en vertellen natuurlijk. Iedereen een heel fijne dag @Lovely...ik hoop dat je een goeie dag hebt vandaag!
Goedemorgen! Wat was gisteravond geweldig zeg. Sister Act is amazing! Echt heel erg genoten. Wel een drama om thuis te komen maar lag uiteindelijk om half 2 in bed. Haha. Werd vannacht wel wakker van een gigantische kramp in mijn buik. Maar gelukkig even rustig adem blijven halen en zakte het af. Nu nergens last meer van. Poeh, schrok er wel van!
@vinisa: hier hetzelfde verhaal wat betreft ziekmelden en werk... Ik heb me dus ook ziekgemeld, naar krijg een officiële waarschuwing op papier =S ... Maar mijn contract loopt al af op 20/05 dus ik ben blij dat ik daar weg ga! En ben ook zeker niet van plan om mijn zwangerschap te melden... Ik ben even helemaal klaar met dat bedrijf! Grrr... Nou Ladies een fijn weekend allemaal en ik hoop dat het wat lekkerder weer wordt... Misschien pept het ons allen wat op!!
Firsttime Ja sister act is echt een avond swingen Ik was lekker vroeg thuis Woon een goed half uur rijden van scheveningen Wel een voordeel maar ja wij zijn zo lang onderweg als we naar amsterdam willen Hier schoot het gister avond in ene in me rug Warme kruik er tegen aan en een nachtje goed slapen en nu gaat het wel Gelukig maar Ben de regen aan het weg kijken ik wil zon Gelukkig hoef ik daar als het goed is niet lang meer op te wachten Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend
Ja, was fantastisch! Ik moest met de tram naar Den Haag Centraal, overstappen in Leiden, de bus op Schiphol. Nou ja, kleine wereldreis maar maakte niet uit na zo'n leuke avond. Nu voel ik hem wel haha luister de hele ochtend al de cd van de musical. Heerlijk!
Hahaha ja dat je hem voelt zitten had ik ook Hoe leuk ik het ook vond zat tijdens de voorsteling te gapen Maar warom ben je niet met de tram naar denhaag holandspor gegaan en daar de trein naar amsterdam lijkt me sneler ? Of reden er daar weer is geen treinen Cd was toen nog niet uit En twijfel een beetje of ik hem ga kopen Nou ja ik ben nu zo moe dat ik niet eens me bed uit kom maar ja moet toch Hondje moet immers dalijk weer naar buiten En weer even een wasje doen En dan is kijken wat we van het weekend gaan doen
Ik woon in West dus Schiphol is voor mij makkelijker Dus moest via DH CS en dan via Leiden maar het is helemaal gelukt haha. Vandaag lekker rustig aan doen. Ik luister de cd via Spotify. Echt heel erg gezellig en leuk!
Hoi Dames, Zo zo intussen veel gebeurt hier , kan het allemaal niet zo trg lezen nu maar Heli feliiii meis!!!!!! Hier heb ik goed nieuws!!! Gisteren een kotsvrije dagje gehad , had zelf gevraagd om via infuus geen vitaminen meer te krijgen en had ook iets voor mn keel gevraagd en ik had Gaviscon gekregen ( goed spul ) dus heb gisteren niet meer gekotst Net ook echo gehad oooooooh ik kon wel huilen ik zei ervoor tegen de gyn hopelijk dat alles goed is en hij zei als je zo misselijk bent dan zal dat wel haha en opeens zag ik daar onze Aapiej de dokter hoefde niet te tonen waar het hartje was ik zag het meteen zal zo echo's erop zetten staat ook op een harde schijf maar weet dat progje niet om een 4dv mee te openen maar goed alles is goed met Aapiej en mijn banner klopt vorige week stond ik op donderdag op 7 weken en 6 dagen en vandaag sta ik op 8 weken en 2 dagen oooooooh ikke blij is al het kotsen waard geweest!!!! hihi
Leuk @firsttime! Vanaf Zeeland zijn dat soort dingen helemaal niet te doen om savonds naar een musical of theater te gaan. Moet dan echt in het weekend is wel jammer! Hier 'druk' aan het werk.. Stiekem tel ik gewoon al af tot de volgende echo. Hier ook regen, nja als het zonnetje Zondag maar schijnt dan ben ik gelukkig!
Wat fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat lovely!!! Hopelijk zet het zo door en ga je een fijne tijd tegemoet.. ben echt heel blij voor je dat de echo zo goed was.. hopelijk kun je nu ook snel naar huis? of ben je al thuis? ik woon helemaal boven in friesland dus scheveningen is voor ons ook een halve wereldreis!! haha.. we zijn een keer naar tarzan de musical geweest.. was echt helemaal geweldig!!! we zijn stiekum fan van zulke disneyfilms.. en dat was de reis absoluut waard.. we hadden ook heel graag de lion king willen zien maar daar zijn we helaas niet heen gegaan.. hopelijk komt er binnenkort nog weer eens zon soort klassieker..
Ja dat is ergens wel een voordeel van in de randstad wonen Lovely fijn dat het weer wat beter gaat nou hopen dat het zo blijft Als het goed is staat me echo foto van 3 april nu in me foto album Hij is erg donker maar daar kon de gyn niks aan doen De echo van komende maandag zal ik hier dan ook in plaatsen blijft het wat overzichtelijk
Pff wat een slecht weer hier! Zo rustig op het werk.. Mezelf helemaal vol gegeten met dropjes.. Hmm. Stom vraagje misschien, hebben jullie ook last van afscheiding?
Dankjewellie iedereen ik ben nog in het ziekenhuis als ik vandaag niet kots dan mag ik morgen naar huis Hier zijn mn echo's van ons Aapiej <3