Hoi dames! @cygnet, bij mij mag bij geslacht 'verassing' komen te staan. Willen hef niet weten Zijn er meer die zo mega honger hebben maar tegelijkertijd beroerd zijn? Vandaag zwangerschapsbijbel en 9 maandenboek van Pauline oud gekocht. Mijn man koos voor boekje van kluun en ligt helemaal dubbel.
Hej meiden!! Ik moet toch weer even bijlezen!! Drukke dag gehad, maar dat vind ik wel prettig.. Gaat de tijd wat sneller!! Weer nieuwe dames!!! Gefeliciteerd!! Yeahhh gezelligheid! Hier: nog geen winkeldrang.. Daarvoor wil ik eerst een mooie echo hebben en dan wil ik wel spulletjes kopen! Wij zitten qua woning nog een beetje in onzekerheid hoe het gaat. We huren nu.. Op een hele mooie plek.. Alleen ons huis word verbouwd dus dan moeten we er tijdelijk even uit! Wanneer dat is weten we niet: ik hoop niet in november :s! Spannend!
Hoi dames! Mag ik me ook hier melden? Net vanmorgen positief getest! volgens internet berekening uitgerekend op 21 november. Ben er nogal ondersteboven van. We hebben door omstandigheden (Internationale verhuizing, buitenlandse reizen voor werk naar malaria gebieden) anderhalf jaar moeten wachten met proberen, en nou is het in ronde 1 raak! Voor de statistieken : 34 jaar, tweede kindje.
Oh zie dat ik nog wat andere statistieken vergeet: bv, ziekenhuis (is hier in canada het gebruikelijkst) en of het een jongetje of een meisje wordt houden wel waarschijnlijk weer lekker voor onszelf. merk trouwens dat ik het enorm spannend vind, heb voor mijn zoontje een miskraam (bleek bij de termijn echo, niks gemerkt) en curettage gehad en ik heb dus wel een beetje iets vsn:als het maar goed gaat...
Mcm!! Gefeliciteerd! Welkom. Canada?? Wat leuk! Ik heb hetzelfde als jou gehad met de miskraam. Maar nog geen gezond kindje dus vind het ook echt bloedspannend! Maar dat blijft dus nog wel even blijkbaar!
Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis/thuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, ?, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje,?, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, ?, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, ?, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Deurmat,22 jr, 1e kindje, ?, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19: 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, ? jr, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? MCM78, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22: Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis/ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 19 zwangeren! Afspraken: 15 maart Kaatje87 Moeders voor Moeders 19 maart Lise87 Moeders voor Moeders 20 maart Intake- Dyson 25 maart Intake-Eerste echo Kaatje 87 26 maart Intake - Eerste echo 26 maart Kukel 27 maart Echo Riantje87 2 april Intake + echo Lise87 Intake + echo Marjol 3 april intake SuusD 4 april Intake + echo Diortje 22 april Eerste echo SuusD ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 14-3 om 19:16 DAMES; kijk nog even naar de vraagtekens voor de ontbrekende informatie
Hi meiden zo na een dag spugen, diarree en in bed liggen kom ik ook weer even.bijlezen. Men.wat voel ik me verrot zeg gelukkig kwam mijn schoonmoeder mijn zoon halen in de middag. ACH daar heb je gelijk in indd. Kan je man niet tegen die tijd vrij nemen? Dat hij jet ruim van te voren aangeeft van dan en dan bevalt mijn vrouw ongeveer en als het zover is vrij? Zo hadden wij het gedaan de vorige keer. En nieuwe dames, welkom! Ik ga weer liggen
@Nieuwe dames, welkom! @Lilly, het boekje van Kluun, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt heb ik vorige week aan mijn man gegeven. Hij leest steeds stukjes voor het slapen gaan en ligt soms ook helemaal in een deuk! 9maanden dagboek van Pauline Oud heb ik ook! Leuk boek he?! @Nena, Beterschap meis!
Wow, weer veel bij te lezen! Een hoop nieuwe dames leuk en gezellig! En natuurlijk gefeliciteerd!!! Ik heb nog niks gekocht en wacht ook echt tot de echo geweest is, de angst dat het weer mis gaat overheerst. Al blijf ik positief en voel me eerlijk gezegd ook wat anders dan vorige keer. Of ik let er nu gewoon meer op, dat kan ook. Klachten: veel trek, maar tegelijkertijd veel misselijk. Geen last van slapeloosheid, juist moe. En ontzettend rommelende darmen. Ben trouwens nog steeds blij met dat misselijke gevoel, voor mij een teken dat er nog iets leeft binnenin. Vakantie: wij hebben net na de miskraam geboekt, met het idee, dan gaan we nog maar een keer samen genieten. Alleen in september... Mocht de echo hoed zijn, gaan we hem cancelen en in mei of juni een weekje als we dat op het werk nog kunnen regelen. Met 32 weken twee weken in volle zon zie ik toch niet zo zitten...
Leuk boek: krijg nou tieten, van Claudia de breij. Heerlijk hard en droge humor, gewoon zoals het is. hou ik wel van...
@Kukel, haha zal eens ff op bol.com kijken @Vakantie, wij gaan eind juli 3 dagen naar Duitsland en aansluitend een weekje naar Limburg!
Zo blij om vandaag via de clear blue weken indicator te horen gekregen te hebben dat ik zwanger ben. Eerste ronde 1e kindje raak dus helemaal trots en vol ongeloof. Qua symptomen was het vandaag nog duidelijker. Afgelopen weken ook wel symptomen gehad, maar die wuifde ik soms weg zovan kan ook daar of daar van zijn. Nu weet ik het zeker haha. Veel vermoeidheid en ik slaap slecht sinds 2 weken wordt ik ineens 2x in de nacht wakker wat ik daarvoor nooit had. Een keer om 1 uur en een keer rond half 5 zo vreemd. Daarna rond 6 uur klaarwakker. Af en toe voel ik het in mijn buik maar neem ik voor lief gelukkig geen misselijkheid *klopt af* hoe is dat bij jullie?
@ vakantie: wij hebben niks gepland tot nu toe. We gaan vant zomer vast nog wel een paar weekjes weg! Nog geen concrete plannen..dat wacht ik lekker nog even af!
Wij hebben nog geen vakantie geboekt. Ik studeer half juni af aan mijn hbo opleiding en het idee was eerst om dan een heerlijke rondreis amerika te boeken maar toen we met onze kinderwens kwamen hadden we al zoiets van dat gaat dan niet. Als ik afgestudeert ben hoop ik in de vakantie vollop te kunnen werken bij mijn horeca baantje maar ook in de zorg waarvoor ik geleerd heb. Daarna zal er minder werk voor mij zijn namelijk en zwanger solliciteren (en in augustus zal het al een flinke buik zijn denk ik) is geen optie. Gelukkig heeft vriendlief een goede baan, en hebben we spaargeld. Hebben jullie al nagedacht over hoe en wanneer jullie het aan wie gaan vertellen?
Hihi... Ik heb stiekem nog een testje gedaan om te kijken of de testen donker zouden worden! Nou ja hoor! Na 1 minuut dit resultaat!!! En de teststreep stond er meteen met het doorlopen!!
Mooie test! Wij wilden eigenlijk in september vliegen naar de zon, maar had het gevoel dat ik moest wachten met boeken. Als de eerste echo straks goed is, boeken we dezelfde vakantie maar dan mid juni. Ik blijf maar vertrouwen houden dat het nu goed gaat.
@Lise, Dat is een mooie knaltest!! Morgen moet ik weer een test doen! Haha! Komt mvm langs! @Deurmat, mijn ouders/schoonouders en op mn werk weten ze het al! Ik weet t heb het vroeg verteld.. Stel dat het misgaat vind ik het fijn dat mensen het weten en ons kunnen steunen!
Wij wachten met vertellen nog even tot we de echo hebben gehad.. Aan de andere kant wil ik ook wel iemand erbij om lekker mee te kletsen! Dus misschien vertel ik het toch nog stiekem iemand wel!