16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    pfoe verschrikkelijk wil er niet over na denken :( ik heb 24 april de volgende echo, dan heeft er 2 weken tussen gezeten, maar proberen te vertrouwen :)

2. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Dankjewellie allemaal :D

en ons Aapiej is 1.78cm :D

pfff is moeilijk om mijn misselijkheid vandaag tegen te houden heb alleen maar die Gaviscon meer die ik 3x daags mag gebruiken

maar ik doe mn best :D

hebben jullie soms ook nog zo'n pijn en zware onderbuik? :$

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Net toch nog iets mogen bij vragen :(
    voelde me echt niet lekkr dus hebben ze nog iets bij gegeven , hopelijk ben ik morgen inorde anders mag ik toch nog blijven :(

en mis mijne gekkie de kindjes en de hondjes zo erg :(

4. ACH

ACH Niet meer actief

@lovely30
    Ah wat vervelend! Probeer vannacht goed te rusten mag je snel weer naar je liefjes toe!

Hier lekker slapen nu! Welterusten..

5. ACH

ACH Niet meer actief

Ohja net op de weegschaal gestaan en daar werd ik diep ongelukkig van..
    Voor volgende week een beetje een eetplan opstellen en vaker nog kleinere porties dan maar..

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier nu 2 kilo aangekomen !!! Kon ook veen kwaad moet ik zeggen hoor!
    En lovely ... Ja hier ook af en toe n zwaar gevoel in onderbuik... Vanmiddag had ik weekend boodschappen gedaan grote kar volgestouwd dus ... Had daarna gewoon n gevoelige buik... Van t duwen en de kar de hoek om draaien ... Schrok best!
    Verder hier moe moe moe en moe ... Las al dat ik niet de enige ben!
    En m'n darmen zijn t spoor bijster... Verstopping en krampjes en ( schaam) winderighei d ....

Fijn weekend allemaal !!!
    Lovely ... Lekker slapen en morgen misschien naar huis!!!!!!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier nog niets aangekomen..., gelukkig maar want ik ben te zwaar

@Lovely... fijn dat het vandaag wat beter gaat. Mooie echo

@Hier 14 mm: 7 wk 4 dagen. Bij een 10-11 weken echo je zie veel meer een kindje en dat beweegt ook in de baarmoeder.

@Vanavond film (Croods) en sushi... heerlijk!

En dan ga ik nu snel slaap lekker zeggen. Druk weekend voor de boeg!

8. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi kom weer even om het hoekje spieken. Zag wat mooie echo's voorbij komen, helemaal top meiden!!
    Ik kan niet wachten tot de volgende echo.. nog 12 daagjes.

Morgen alweer 9 weken joehoeee
    Druk en gezellig weekend voor de boeg dus ik kan helaas niet veel reageren maar probeer uiteraard wel een beetje mee te lezen!

Truste allemaal xxxx

9. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Fijn, vakantie, ben de hele week nog niet zo vroeg wakker geweest als nu.

@Nena, ik ook 9 weken vandaag, yay!
    @Anna hier ook last van winderigheid en boer er ook aardig op los ;)

10. ACH

ACH Niet meer actief

Geniet ervan @Dyson!

11. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Lovely: hopen dat je vandaag naar huis mag

Fijne vakantie!

Dyson: jeetje inderdaad vroeg wakker!

Pffff dit was een zware nacht werken, gelukkig nog maar 2 nachten en dan tot na me zwangerschap geen nachten meer. Jammer van de onregelmatigheids toeslag maar wel beter voor de beeb.

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Als ik gegeten heb blijf ik trek hebben maar ik kan het echt niet meer eten. Komt dit bekend voor?

Ik heb volgens mij een schimmelinfectie, het jeukt (sorry) alleen als er wat witte vloed op mijn binnenste schaamlippen zit. Anders jeukt het niet. Volgens mijn dokter (heb het al een eerder gehad) hoef ik niet eerst naar haar toe als ik denk dat het een schimmelinfectie is ik mag dan gelijk die kuur halen. Maar hoe zit dat als zwangere vrouw?

13. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen!
    Proficiat met de mooie echo's.
    Hier eindelijk uitgeslapen... Was er aan toe!
    Ben druk, maar lees alles mee hoor!!! Nog maar 6 dagen tot de volgende echo, spannend. Nog steeds misselijk en vannacht 2 uur thuis was toch iets te laat. Vanavond weer een feestje pfff... Vandaag maar grote boodschappen en schoonmaak, als ik er puf voor heb. Maar merk wel dat ik fitter blijf door veel in beweging te zijn.

14. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Goedemorgen dames! Vervelend die verhalen over misselijkheid enzo
    @Lovely hopelijk mag je snel weer naar huis :) lekker bij je andere geliefden!

Hier niet echt misselijkheid alleen wanneer ik honger heb, dat is vooral in de ochtend en voor het slapen gaan, alleen mijn smaak is wel veranderd waardoor ik in sommig eten geen zin meer heb en ander eten weer juist wel. Mijn standaard ontbijt was altijd yoghurt met fruit en daar moet ik al 2 dagen niet aan denken, heb steeds zin in scrambled eggs haha dus dat ontbijt ik al 2 dagen met een broodje erbij hihi.

15. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Dat herken ik wel Deurmat... Dat je eetlust in sommige dingen veranderd... Raar eigenlijk... Zo zijn de dingen die je eerst lekker vond nu ineens niet meer lekker...

16. ACH

ACH Niet meer actief

Hier ook herkenning! Zelfs een andere snack bij mijn friet..
    Vind dit misschien wel het vervelendste kwaaltje!
    Weet ook echt niks om te eten..

17. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Allereerst allemaal fijn weekend! Begin echt medelijden te krijgen met de werkende onder jullie. Ikzelf heb alles op een laag pitje gezet en kan nog amper dingen gedaan krijgen. Vanavond 8 mensen te eten die ons met verhuizen geholpen hebben... en ik ben zoooooo moe :( maar goed wel heel gezellig natuurlijk.
    Dyson; hele fijne vakantie!!
    Ik heb weer mooie echo's voorbij zien komen, mooi!
    Zelf ben ik de 24e weer aan de beurt, spannend. Zou iemand voor mij de lijst willen aanpassen??
    Ga gauw weer aan de slag voor straks, misschien kan ik dan tussendoor nog even gaan liggen....

:cool: Ik heb voor iedereen zon besteld voor morgen, hoop dat ie op tijd bezorgd wordt :p

18. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, herkenbaar van dat eten!

Gisteravond uit eten geweest en heeft me de hele nacht hoog gezeten. Ook niet zo lekker geslapen. De nacht daarvoor natuurlijk zo laat in bed vanwege Sister Act dus nu echt kapot. Vriendlief is lekker een weekend weg en ik ben home alone. Blijf lekker hele dag in mijn pyjama, haha.

19. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gezellig hier! Ik merk dat ik met werken en een dreumes van 15 maanden nauwelijks tijd en puf heb om te reageren :( Maar ik blijf wel lezen hoor! En nu lig ik ook nog eens met een flinke verkoudheid in bed... Gelukkig is manlief druk met de kleine en het huishouden:p

@lovely, mag je naar huis vandaag? Dat zou echt fijn zijn.
    @eten: als ik maar kleine beetjes blijf eten blijft de misselijkheid onder controle. Wel heel veel meer zin in ongezond hartig, McDonald's en kroketten zeg maar:D Nog niet aangekomen gelukkig!
    @buikpijn: ik heb al een paar dagen een zwaar gevoel in mijn baarmoeder, zal wel druk aan het groeien zijn?

20. ACH

ACH Niet meer actief

@MaMeMi
    Dankjewel, voel mijzelf ook heel zielig dat ik moete werken.. Nee hoor. Maar het is gewoon lastig om me tot iets te zetten!

Hoop dat je goed besteld hebt inderdaad want dat zonnetje kan ik wel gebruiken..

@firsttime
    Klinkt h e e r l i j k pyama aan en bankhangen!

@buik
    Rechts heb ik een soort van steekje/knikje als ik loop of opsta.. Als ik pijn in mijn rug heb is dat ook rechts. Herkennen jullie dat gevoel als je opstaat/loopt?

Deel Deze Pagina