@Kukel Ja heerlijk! Gelukkig knapte het weer daarna ook op dus lekker de schuur opgeruimd! @souries Snap je gevoel wel hoor deels. Merk van mezelf dat ik echt naar een echo toeleef.. opzich heel zonde. Maarja aan het eind gaat het toch om wat deze zwangerschap oplevert en lief klein en hopelijk gezond babytje. Maar kom op! Positief denken, het is prachtig weer en er is zoveel moois op de wereld!
De onzekerheid is voor mij ook heel herkenbaar. Als ik moe ben ga ik ook altijd twijfelen en dan doemen er allerlei negatieve scenario's op in mijn gedachten. Heel slecht. Als ik na de echo weet dat het goed zit, dan zal het wel beter gaan. Souries: voel je dus niet schuldig.
Heel herkenbaar! Gisteren voelde ik me ook echte kl***. Kreeg opeens kramp in mijn buik en lag heeeeeel zielig verkouden op de bank. Maar vandaag heel vrolijk en heb net zelfs nog in de tuin gewerkt! Ik ben blij als die eerste 12 weken voorbij zijn, dan komt de betere tijd. Maar ik zie wel heel erg op tegen de laatste 10 weken, die waren bij mijn zoontje erg zwaar en dat waren er maar 4 uiteindelijk! (Hij is met 34 weken geboren). Ook omdat ik bang ben voor weer een vroeggeboorte, al zegt de gyn en vk dat dat echt niet hoeft.
Rustig hier.. Voor alle meiden die zich niet fit voelen.. Sterkte en hopelijk gaat het snel beter Ik voel me al tijden behoorlijk beroerd en opeens vannacht niet misselijk wakker geworden. Sowieso is de misselijkheid minder vandaag. En de vermoeidheid ook, terwijl we een drukke dag hebben gehad (naar de dierentuin gegaan met onze dochter). Dus.. Nu maak ik me weer zorgen dat het een slecht teken is. Frustrerend vind ik mezelf. Eerst klagen over alle klachten en dan wanneer ik ze niet heb zeuren dat het me onzeker maakt. Gelukkig morgen de echo (was eerst aankomende donderdag, maar maandag kwam beter uit ivm mijn dochter meenemen). Nou ja, ik vind het dus vreselijk spannend en ben zo bang dat het nu opeens toch mis is. Nog meer meiden morgen een echo?
Leuk dat jullie al buikjes krijgen. Ik merk niet veel omdat ik van mezelf te dik ben. Dus best jammer. Mijn broeken zijn iets strakker gaan zitten, maar misschien ben ik van mezelf dikker geworden haha. Gaan jullie ook hier buikfoto's plaatsen? Altijd leuk om te zien
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 11: Souries (vk+echo), Heli (echo) 12: Rodiana (echo) 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 14-04 om 21:42 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Zouden jullie de aanwijzingen voor de lijst in kleur kunnen zetten? Moest ff 10 pagina's lezen.. Kleurtjes vallen iig op Is voor de anderen die de lijst kopiëren wel net zo handig
oke,voel me nu nog slechter..had net weer bruinverlies bij t afvegen...wel wat meer als vorige keer...geen kramp ofzo...hoop dat vl snel thuis is..kan ik effe uithuilen
Nou, het eerste overgeven is een feit. Mijn vriend moest net de auto aan de kant zetten. Ik ook altijd met mijn praatjes dat ik nergens last van heb haha. Dan komt het juist he
Ik heb ook bruinverlies gehad! In week 5 en week 7. Maar hield vanzelf ook weer op. Hoop voor jou ook!
@ souries: knuffel!! Buikfotos: ja vind ik wel leuk om te plaatsten. Maar moet eerst even een goede foto plaatsten. Krijg al wel veel reacties dat mensen wat zien: ben normaal ook plat dus dan zie je al snel wat! Ik duik lekker m'n bedje weer in!! Echo meiden morgen succes!! Liefs
hij bedoelt t vast goed,maar met 'je moet je niet zo druk maken,het is toch oud bloed en je hebt geen pijn. ga slapen,je moet er vroeg uit' kan ik geen reet...snappen mannen niet dat je dan een knuffel nodig hebt en meer niet? ga idd proberen te slapen
Sourie: nee mannen snappe dat gewoon niet, dikke knuf van my en hopelijk kan je een beetje slapen. Ik had vorige week ook bruin bloedverlies, had de VK gebeld en mog eerder voor een echo komen. Dus als je je morgen nou nogsteeds zorgen maakt, bel dan ff je VK. Braken: nou hier is het al bijna 2 weken feest, elke dag een keer of 5. Man man had me nog nooit zien braken in heel onze relatie, dus nu haal ik alles in. Tip: geen kiwis of boterhammen met appelstroop eten als je veel kotst dat is zoooooo goor als dat uit je neus komt Khoop niet dat de meiden die dit lezen aan hun ontbijt zitten haha ander mijn excuus voor de gore praat. Kheb een lekkere drukke dienst vannacht dus ik zal (hopelijk) straks als ik me bed in mag als een roosje slapen. ( misschien gemeen maar altijd een heerlijke gedachte dat als ik ga slapen de rest allemaal aan het werk moet hihi)
Truste Lis1989! En dank voor de vieze praatjes Heb gelijk beeld bij een kiwi die uit je neus komt... Good morning. Zojuist lekker wakker geworden van m'n wekker, vergeten uit te zetten voor de vakantie, oeps. Nu lekker wakker worden en straks lekker richting Blijdorp voor een dagje dieren kijken (en een Olli scoren).
Welterusten @lis1989 maar ik ben nog lekker een dagje vrij! @Dyson fijne dag vandaag! Ah Olli, ben gek op olifanten vind hem zo schattig! Hier straks bloedprikken.. Hmm kan me niet herinneren wanneer dat voor de het laatst was. @souries Beetje kunnen slapen?
goedemorgen @ach nee echt voor geen meter! wilde vroeg beginnen op kantoor vandaag maar lig nog op bed werkse allemaal weer!
Goedemorgen! Heb een tijdje niets geplaatst maar lees wel altijd mee hoor! Vandaag mn eerste echo, ik moet Nog een half uurtje geduld hebben... Super spannend!