Hier weer misselijk wakker geworden. Alsof er een stuk beton op mijn maag ligt. Het klopt dus inderdaad dat dat voornamelijk begint in week 7 of 8 haha. Had de hoop dat de ellende me bespaart bleef. Helaas
JJ succes met je eerste echo! laat je even weten hoe het ging? spannend hoor.. ik hoop dat je er van kan genieten!! Ik vandaag ook weer dagje vrij moet alleen van half 8 tot 6 opassen op mn nichtje van bijna 2,5 .. tis zon schat.. maar toch vermoeiend hoor zon lange dag.. straks in het mooie weer maar even naar de lidl wandelen om bij de positiekleding te kijken.. hopelijk ist wat.. en dan begint vanaf morgen weer een drukke werkweek.. kijk ik niet echt naar uit!!! Word vroeg slapen deze week.. fijne dag iedereen.. oh en wil iemand de lijst voor mij aanpassen? ik heb op 29 april mn termijnecho en moet op 27 mei naar de vk voor controle
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 15-04 om 09:10 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Goedemorgen allemaal! Hier redelijk geslapen. Zoon besloot tot 7:30 door te tukken (waarom hij dat niet in het weekend doet... aaaah).. Ik word elke dag trouwens wakker van heel vrolijke vogeltjes.. ik kan ze wel wat doen! grrrr Zometeen met dochter naar het cb voor de ogentest! En vanmiddag naar de verloskundige. Ben benieuwd. @Spugers... veel sterkte! @echo vandaag: veel plezier @kwalen.. hier vooral nog altijd een weeïg gevoel in mijn buik en vermoeid maar het gaat eigenlijk best goed.
Goede morgen Hier er al weer even op zitten De schilder is bezig met me plafon Kan ik ijndelijk weer thuis dousen En de aanneemer heeft me voordeur tocht vrij gemaakt Wel zo fijn anders zit ik er mee als de kleine uk er is Vanmidag echo Nu al zin in maar duurt nog even Oli ja die vind ik ook leuk Ik hoef hem hier met vl aleen niet in huis te halen (apsolute ajax fan) Andere echo dames veel suc6 vandaag Hier best wel zeenuwachtig Vl was echt heel lief hij zo maak je niet druk komt goed Bel me maar als je wat weet Mijn buikje is ook opgezet Heb van me zelf ook wel al een buikje maar die kon ik altijd wel in houden En dat kan ik niet meer En had echt 2 fat roletjes en heb nu soms al echt een bol buikje Ik weet zijn gewoon me darmen Maar ben er toch wel trots op
Goeiemorgen Iedereen een zonnetje gehad gister?? Hier was tie er wel maar ik heb er zelf niet veel aan gehad :x. s' Ochtends nog naar de rommelmarkt gelopen en daar rondgekeken. Zelfs tussendoor een keertje pauze moeten houden, belachelijk! Een paar weken geleden liepen we rustig nog 4 uur in het bos. De terugweg leek uren te duren en thuis gelijk op de bank. Ergens gemerkt dat vriendlief een kussen onder mijn hoofd deed en mijn schoenen uittrok maar ik werd om half vier wakker Zo jammer mooie weer gemist. s' Avonds om negen uur al naar boven en werd om half negen wakker en ik had eigenlijk al bij de Lidl willen zijn voor die kleding. Nou ja, ik probeer me er maar aan over te geven. Nu er zoveel kwalen en ziektes voorbij komen durf ik pas toe te geven dat ik zelf ook verre van fit ben, voelde me zo'n oude meut. Ben door een ongeval iemand "met beperkingen". Door vele revalidaties kom ik een heel eind maar er hoeft maar iets te gebeuren in mijn leven en mijn lichaam gaat in staking, da's wel eens lastig. Altijd meer willen dan je kunt. Vandaar dus mijn bewuste keuze om het werken nu gewoon los te laten. Deze zwangerschap gaat voor! Veel sterkte voor alle kwakkelaars! Veel plezier en succes voor de echo dames van deze dag!
Hoi meiden! Ik heb ook al en tijdje niks meer geplaatst. Kon even niks opbrengen, heb t idee dat t niet goed is enz enz. Vanavond om half 5 heb ik de echo en zit zo in de zenuwen niet normaal! Ben wel misselijk de hele dag door moet regelmatig eten dan gaat t goed. Hoop dat vanavond positief nieuws is maar betwijfel het. Zit echt helemaal ervan in de stress en moet ik nog zo lang wachten haha da is ook niks.
Goedemorgen Veel succes en hopelijk ook veel plezier bij de echo dames die vandaag mogen Hopen op een mooi knipperlichtje! Officieel ben ik vandaag 9 weken al denk ik iets eerder te zijn omdat bij de echo het een halve week korter leek dus ik voel me nog 8,5 week een beetje haha, bij de termijn echo zal blijken of dit klopt. Fijne maandag allemaal!
Goedemorgen meiden Het is weer maandag.. blehhh aan t werk op kantoor vandaag. Voel me niet al te best dus hoop dat de dag snel voorbij is.. Gister aan de rest van mijn vriendinnen het nieuws verteld en heb weer een 9maanden dagboek gekregen van mijn beste vriendinnen die het al wisten, superleuk!!! En een andere vriendin had een vermoeden (omdat ik allemaal smoezen evrzon dat ik niet naar Anouk kon in oktober..) dus die had ook al een kado (knuffeltje) gehaald haha superleuk zeg. @Juis heel veel succes met de echo vanmiddag, spannend! Ik hoop voor je op een mooi hartje! Andere dames met echo's, jullie ook veel succes en plezier!! Ik mag volgende week weer jesss xxxxx
Hoihoi! De echo en intake hebben we achter de rug! Alles was goed en er was een prachtig knipperlichtje te zien! Wat een fijn gevoel en wat een opluchting is dat zeg!! Mag volgende week vrijdag weer voor een echo, om de termijn goed te kunnen bepalen. Ben ik erg blij mee natuurlijk Dames die de echo nog moeten krijgen: veel succes en hopelijk voor jullie ook goed nieuws!
Hopelijk gaan alle echos vandaag goed.. zou het wel verschrikkelijk vinden als er nu nog een vlindertje moet komen.. ik heb even ingeslagen bij de lidl.. heb twee shirts gehaald (1 met streepjes en een zwarte) en een grijse legging en een relaxbroek.. (die trouwens echt heel lekker zit) voor de meiden die nog gaan halen: het valt volgens mij redelijk groot dus zou niet te groot halen.. vandaag over twee weken alweer termijn echo.. ben stiekum al een beetje aant aftellen weer.. vind het alweer spannend omdat ik weinig voel de laatste tijd.. maar ja daar heeft iedereen hier volgens mij last van.. als je kwaaltjes hebt ben je niet blij omdat je je zo beroerd voelt en als je nix voelt wilde je wel dat je wat voelde!! haha..
Ga je toch niet naar Anouk? Ik heb wel kaartjes besteld haha, kon het niet laten! Zie het tegen die tijd wel
Het idee is vreselijk, als er nog een vlindertje bij komt. Maar we gaan er vanuit dat iedereen nu gewoon een goede echo heeft. We zijn goed op weg. Ik moet woensdag voor de intake en dan hopelijk heel snel die echo. De kleding klinkt goed, ben eigenlijk wel benieuwd
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn ) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 15-04 om 11:14 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Even me afspraak bij de gyn er bij gezet Zo nu eerst wat eten En dan nog even een uurtje onderuit en dan ga ik rond 13.45 is op weg naar de lidl En daarna gelijk door naar de verloskundige zit gelukig dicht bij elkaar Ik hoop aleen wel dat de zon nog even gaat schijnen Was gister juist zo lekker