@JJ: Fijn! mooie echo oohhh ik kan niet wachten tot volgende week dan zien we tuurlijk veel meer als op de echo bij 7w4d! Dan is het al wat meer een echt mensje ) @firsttime: nee heb het niet gedaan.. ben dan 36 weken en dat lijkt me gewoon niet alles! Maar vind het wel een beetje jammer hoor, lijkt me geweldig.
Hmm, jullie hebben veel gekletst! Hoop dat ik het allemaal volg en sorry als ik iets vergeet! @jj1308 Wat fijn, zo zie ik toch alweer verschil met mijn echo van afgelopen woensdag qua grootte! @firstime Wat vervelend dat je nu toch misselijk bent, maar misschien ook wel een stukje bevestiging? @Cygnet2 Ah vind dat juist heerlijk die vrolijke vogeltjes! @riantje1987 Wat fijn, dan is je huisje weer helemaal op orde toch? @Juis Heel veel succes denk aan je! @Lidl Hier was vrij weinig en vond het een beetje tegenvallen. Heb even met de leggings gestaan maar gaan toch maar even winkelen binnenkort! Fijn dat je wel geslaagd bent @ydee @Nena85 Leuk dat iedereen zo positief reageert, probeer het hier echt vol te houden tot na de termijnecho. Ik weet zeker dat het gaat lukken. Kuch kuch. Hier vanmorgen bloedgeprikt. Dood eng gelukkig ging manlief mee. 3 buisjes. Had eigenlijk meer verwacht.. Daarna op boodschappen en dat is pas echt een verschrikking! Ik kan niks verzinnen waar is ik zin in heb of iets gezonds op fruit en komkommer na. Dus dat was het ook zo beetje. Net een kaasbroodje op en nu aan de haribo kersen. Eet het normaal allebei niet maarja.. Vanmiddag eindelijk de nieuwe bank.. Was ik wel aan toe. Zitten op de tuinset is het nu niet helemaal namelijk.
Ja, je loopt twee weken voor op me natuurlijk! Ik heb zitplekken genomen en zie het wel. Kan altijd iemand anders blij maken met de kaartjes maar hoop natuurlijk dat ik zelf kan
@ACH de bevestiging is het zeker! Dat is dan toch wel fijn. Wil zo graag mijn echo... eerst de intake woensdag! Ben volgens mij de enige die nog helemaal geen echo heeft gehad haha
@Ach: je maakt me lekker met Haribo Kersen...heerlijk. Normaal gruwel ik van zoet snoepgoed, maar nu vind ik het echt heerlijk. Ik vind die blauw/witte dolfijnen nu ook zo lekker.
Ah die zijn helemaal erg, ik ga de kast maar op slot doen en de sleutel verstoppen want dit komt niet goed. Haha.
Nee hoor, ik ook nog niet. Ik heb 1 mei de intake bij de verloskundige en de termijnecho. Ik ben dan precies 10 weken.
@firsttime Ik heb vandaag de eerste. Maja we lopen gelijk, zonde dat je nog moet wachten maar deste mooiere baby zie je straks Hebben jullie allemaal ook zoon last van de ontlasting. Ik had vorige week ineens veel drang en voor mij ook veel ontlasting en nu t weekend door extreme drang maar hele vaste ontlasting (tot bloesems toe:s) Vraag t straks bij de gyn ook ff na of ik er iets tegen kan doen amders dan veel drinken. Pff ik tel de uren af... Ik denk telkens het is OF niet goed OF het zijn er 2... En dat roep ik nu al 3 weken ofzo in m'n hoofd. Ik hoop op t laatste
@Juis... ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent toch gaat het meestal goed. Heel veel success en ik kijk uit naar je positieve berichtje straks! Obstipatie: - veel drinken (water, thee) 2 liter per dag - veel vezels (bruin brood, veel fruit, groenten) # druiven # pruimen Er bestaat ook zoiets als Roosvicee Laxo. Dat is sap van pruimen. Mijn dochter krijgt dit 1 x per dag ivm harde ontlastging en dat werkt heel goed. Ik zelf ga heen en weer met de ontlasting: soms te makkelijk (diarree) en anders weer vast. Lastig. Oja, en neem je tijd op de wc.. vooral niet teveel haast hebben. Krijg je aambeien van en dan ben je verder van huis.
Juis, er wordt aan je gedacht en ik (wij) begrijpen je zenuwen heel goed, succes vanmiddag! Riantje jij ook succes! Ik mag volgende week ook weer voor de 2e echo. Ik had zo gehoopt dat het zien van een kloppend hartje voldoende zou zijn voor de roze wolk maar nu merk ik dat ik er voorlopig nog niet gerust op ben. Waarschijnlijk ook omdat ik nu weinig werk en hier bijna niemand ken. Daar word je wel een beetje alleenig van, ah zielig (maar daar bedoel ik mee dat ik afleiding mis en teveel tijd heb om na te denken) JJ; prachtige echo!! Gefeliciteerd! Lidl, heb het zwarte shirt en de zwarte huis/stretch/sport/hier woon ik voorlopig in broek gekocht. Een legging is met mijn charmante stalpoten echt geen gezicht dus daar heb ik niet eens naar gekeken. Wc- gedoe: ik dwing mezelf om af en toe roggebrood extra te nemen. Gek genoeg heb ik nog niet veel andere trek (gelukkig), alleen koffie en cola zo goed als geschrapt (vanwege maagzuur) hoewel een kopje koffie per dag gewoon goed gaat. Vorig jaar had ik steeds trek in appelsap dus daar heb ik pakken van ingeslagen maar nu ik steeds een zurige smaak in mijn mond heb is dat nu geen favoriet. Wel wat snoep in huis gehaald vanwege die zurige smaak, dan sabbel ik een half uur op één zo'n snoepje Ik heb het maar druk
haha succes! Het is zo moeilijk... Ik moest ook wel hoor anders hadden de vermoedens sowieso al wel gerezen.. me boobs zijn namelijk alweer aardig de pan uit aan het groeien en dat was bij mijn eerste ook. Dat weten ze maar al te goed haha
@Zoetigheid: toevallig net een zak van die kikkertjes, abrikoosjes & cola flesjes gekocht yum!! Haha .. Zo af en toe mag dat best! Daar in tegen ook lekker vers fruit ingeslagen!! mineola's... Pink lady's yum!! @echo: zag weer een mooi echo voorbij komen! Voor de Ladies die vandaag nog voor de echo moeten, succes!! @moodswings: oeps Souries Hihi... Ik merk het zelf ook naar VL toe haha ach die arme mannen... Ze hebben wat te verduren!! "Papa boek" waar blijf je Hihi!!
Ik zie mensen hier allemaal heerlijk eten maar ik kan niets binnenkrijgen :'( snik snik haha. Ik heb al enkele weken dat ik niets kan eten, wat ik ook eet geef ik meteen over. Ik heb totaal geen eetlust en als ik zo een hongergevoel krijg aan het einde van de dag kan ik bijna niets eten wat binnenblijft. Op de een of andere manier blijft pizza wel enigszins in mijn buik dus dat is wat ik eet in de avond. Ik maak me enorm zorgen want ik kan ook niets drinken. Heb totaal geen smaak, en ruik ook niets :S Iemand die dit ook herkent?