@Rodaina met vlagen. Vanmorgen leefde ik tot 12.30 uur op een banaan en die smaakte ook voor geen meter. Nu zit ik weer 100 snoepjes naar binnen te werken, maar das meer omdat ik een verkoudheid op voel komen en het nog drie kwartier moet volhouden...
Even snel via mijn mobiel, ik probeer vanavond bij te lezen en te reageren. Voel me heel erg beroerd en moe. De tweede echo vandaag was goed, hartje klopte nog steeds en het kindje bewoog ook.. Echt leuk! Meting klopte met het aantal weken dat ik hoor te zijn. Over twee weken de termijn echo
@Vinisa fijn zeg! Ah, ik wil ook nog een echo! al is het alleen maar om te zien dat dat bloedverlies uit mijn baarmoederhals komt en niet ergens anders van zo juist weer een beetje, maar ik weet dat er nog wat aan zit te komen, want t was nog niet helemaal schoon van binnen vanmorgen (ieuw sorry, weet niet hoe ik t anders moet omschrijven)
@JJ1308, Wat fijn zeg! Mooie echo! @Juis, aah fijn zeg! leuk dat je het hartje ook gehoord hebt! @Vinisa, Vervelend dat je zo beroerd bent! Maarre heel fijn dat je een goede echo hebt gehad! Leuk he om het kindje te zien bewegen! Had ik vorige week ook @Snoepjes, ooh ik heb donderdag een zakje gomballen gekocht, nou zijn al op Heb wel lekkere snoepjes voorbij zien komen, die dolfijnen en abrikoosjes zijn vet lekker!
Wouw fijn dat alle echo's vandaag goed zijn net ff snel naar de lidl geweest, en ALLES was op :O ik baalde zo erg dat ik lekker allemaal maternity kleding via Ebay heb besteld hahahaha
Ik heb vandaag een blechdag ben de hele dag verschrikkelijk moe.. toen mn nichtje vanmiddag op bed lag heb ik mn ogen op de bank maar even twee uurtjes dichtgedaan.. zou zo de hele dag wel kunnen slapen er komt me ook nix uit mn handen en zit letterlijk bij het raam te wachten op manlief jaaa daar is ie!! ooh nog nooit zo blij geweest om zn autooje te zien.. haha.. en nou moet ik vanavond ook nog opassen.. reken er maar op dat ik lekker ga slapen op de bank daar.. en dan als een zombie naar huis en daar doorslapen haha.. sorry moest even mn klaagverhaal kwijt!! ik ben wel blij voor alle goede echo berichten die voorbij komen!! super.. geniet ervan!! en dankjulliewel voor de luisterende oren
Oh Ydee zoooooo herkenbaar! Hier vanmiddag ook weer in slaap gestort, kan niet nadenken, ben echt een sufmuts. Vriendlief is geloof ik ook zwanger , heeft na thuiskomst net mijn plek op de bank ingepikt en ligt tevreden te ronken.
@Juis! Geweldig!!!! Bij de vk geweest. Alles goed (bloeddruk, suiker, ijzer), alleen bloedprikken ljkte niet erg goed. Nu moet ik toch voor de ontbijttest (suiker) dus dan prikken ze de rest mee. Misschien ga ik vrijdag wel even.. Ze gaan overleggen over de GBS Iemand vroeg nog of ik lang bv zal geven...geen idee nog. Ik heb namelijk ook probleem darmen en de bv heeft daar weer effect op Het zal er erg van afhangen hoe het loopt en hoe ik me voel. @Ydee...hier ook blechdag @Mamemi...google eens op couvade syndroom...te grappig
Ik zag en hoorde weer wat over mooie echo's: gefeliciteerd meiden!!! Nog maar 4 nachtjes slapen en dan mag ik ook! En over de snoepjes: ik krijg er honger van. Ik ben helemaal verzot op zure snoepjes (zure matten en zo). Maar als ik jullie zo hoor over colaflesjes en haribo kersen dan lijkt me dat ook wel wat .
Hej meiden!! Wat een mooie echo berichten.. Ik krijg helemaal zin in morgen! Helaas heb ik pas een afspraak om 16:30 dus dat word de hele dag in de zenuwen zitten! Qua eten is het hier ook een drama.. Nergens zin in maar wel een onwijs honger gevoel! Dus ik eet maar m'n normale dingetjes maar blijf een beetje bleeghh voelen. Vanmorgen ook misselijk dat is gelukkig nu wel weg! Nu aan de macaroni met ml!
Wat een mooi echo-nieuws weer dames! Morgen zelf weer een echo, gelijk om 9 uur dus hoef niet zo lang te wachten als jij Lise. Krijg wel zin in snoepjes van al jullie snoepjesverhalen. Banaantjes, perzikjes en aardbeitjes, jammie!
Zooo wat ben ik blij dat de dag bijna om is en ik zo lekker op de bank kan neerploffen!! Pff voel me echt niet top. Ik heb ergens gelezen dat rond deze tijd vd zwangerschal de piek zit im de aanmaak van hcg, dat is wel te merken.. Maarr ohh wat krijg ik zin in snoep als ik lees wat er allemaal voorbij komt mmmm die biggekoppen zijn ook zo lekker!!! Gelukkig heb k nix in huis haha. Ja druiven fijne avond allemaal x
Wat super alle goede echo's! Fijn meiden! @Nena85 Ik haal meestal ook bewust niks in huis alleen als ik dan 3x in de winkel sta tijdens werk is het ook niet helemaal! De bank is hier ook favoriet. Heb er alleen wel last van als is lang in de zelfde houding blijf liggen. @echo Nog 3 weken.. Pfff.
Lig even heerlijk in bad te relaxen en alles terug te lezen @ echo's: fijn zeg, allemaal goed nieuws!! Daar word ik vrolijk van. Ik mag donderdag weer... @ eten: op het werk zit ik echt aan pauzes gebonden en kan dus niet altijd eten wanneer ik denk dat het nodig is. Heb daarom altijd wat napoleon's in m'n zak. Verder ben ik helemaal verslaafd aan de zure matten. Mmm krijg er al weer zin in. @ misselijkheid: viel weer mee vandaag. Ik voel me eigenlijk gewoon goed, niks te klagen. Maakt me aan de ene kant wat onzeker, maar na de eerste echo ben ik eigenlijk wel positief genoeg dat alles goed zit
Mooie echo's vandaag! En kloppende hartjes, dat willen we zien Ika mag volgende week weer, ik vind het wel spannend. En wat leef ik mee met de dames die niets binnen kunnen houden Ik moet deze zwangerschap echt afkloppen, als ik 's ochtends goed ontbijt en beetjes blijf eten is het goed te doen. Dat maakt we ook weer onzeker omdat ik bij mijn eerste veel misselijker was. Ik heb een lekkere zak spekjes in de kast liggen, maar krijg nu ineens enorme zin in napoleons! Gelukkig kan ik me heel goed beheersen, met ook wel, want ik mag niet te veel aankomen. Zo even CSI kijken en dan vroeg naar bed!
Hier ook een mooie echo gehad ♥klopt nog steets We hebben besloten geen combinatie test te laten uit voeren Ik val niet in de risico groep en kost anders 150 euro En dan is het maar een risico bepaling Over 3 weken weer naar de verloskundege En 2 dagen later naar de gyneceloog En bijde keeren een echo Nu gaan genieten de foto van de echo staat in me foto album Heb vanmidag ook een positie broek bij de lidl gekocht En een top Ga morgen nog even kijken want die broek zit echt super