@werk: ik werk freelance thuis. Heerlijk dus, mijn eigen uren bepalen. Merk wel dat mijn concentratie ver te zoeken is. Als je naar kantoor gaat, heb je wel iets 'te doen' en moet je wel naar buiten. Ik zit soms echt uren voor me uit te staren haha. Maar soms ben ik opeens zo productief en werk ik tien uur op een dag. Dus dat wisselt heel erg!
@firsttime dat kan op kantoor ook hoor Ik had juist het idee dat je als je voor jezelf werkte meer de noodzaak zag om ook echt wat te doen, haha! nou, voorlopig nog mijn mond gehouden, maar zit echt te twijfelen...werkt ook niet mee dat ik het ook niet erg zou vinden als mn contract niet verlengt wordt natuurlijk
Nee, niet echt haha. Gisteren bijvoorbeeld in bed gewerkt tot 12 uur, maar viel om 11 uur wel weer even in slaap voor een half uur. Haha. Ach, komt vast helemaal goed. Werk dan gewoon uurtje langer door waardoor het allemaal wel weer recht trekt. Ik weet dat ik 's ochtends niet vooruit te branden ben en 's avonds inspiratie heb. Daar maak ik nu maar even gebruik van Wel lekker, want als ik me niet goed voel of te moe ben, kan ik zelf bepalen of ik wel of niet iets ga doen. Soms een gevaar maar voor nu echt een uitkomst
@lise: mooie buikfoto! Leuk hoor een beginnend buikje. Had het gisteren niet gezien. Ben zelf dik van mezelf dus bij mij zie je pas echt iets wanneer de buik echt groot wordt.
Mijn werk weet het, maar dat is puur uit noodzaak. Ik ben te beroerd om te gaan werken. Gisteren naar het ziekenhuis gaan voor een echo was eigenlijk al teveel en ben erg beroerd geweest en heb nauwelijks geslapen. Nu ben ik dus een zombie, ik doe alles rustig aan en dan is het uit te houden. Zolang ik maar rustig doe en veel rust pak. Gelukkig kan mijn dochter ook goed zelf spelen of met mij spelen zonder dat ik te druk hoef te doen. En als het echt niet gaat zeg ik dat ik ziek ben, dan begrijpt ze meteen dat het wat rustiger moet.
Las iets over strakker zittende kleding, dat heb ik inmiddels ook. Heb nu een positiebroek aan van mijn vorige zwangerschap, zit een stuk beter.
Dyson: veel plezier in Parijs en Disney! Iedereen die vandaag een echo heeft: veel succes en plezier! Werken: ik werk 24 uur
@vinisa: sterkte met de kwaaltjes!! Jammer dat het erbij hoort maar het is voor een goed doel!! Hier de gebruikelijke ochtend misselijkheid: ik werk dan met tegenzin een bord Brinta em twee broodjes naar binnen! Kan ik even op vooruit! Nu plof ik even op de bank.
Dat lijkt me geweldig om freelance vanuit huis te werken. Ik werk ook voor mezelf maar ik ga naar mensen toe om workshops te geven e.d. Mag ik vragen wat voor freelance werk je doet? succes aan de echo dames vandaag! ik mag over 8 dagen weer. spannend hoor. Wanneer ik iets minder symptomen voel, heb al minder gevoelige borsten bijvoorbeeld, dan wordt ik al heel onzeker, merken jullie dit ook?
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) riantje1987 ( termijnecho vk ) 7: Maike79 (vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn ) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiƫren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 16-04 om 12:14 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Hebben jullie ook de hele dag van een menstruatieachtige buikpijnkrampen??? Pfff, ik word er gek van. Telkens het gevoel dat er iets niet goed zit. :-s
@deurmat dat heb ik ook hoor...zeker in combinatie met dat bruin bloedverlies... ik denk dat ik vanmiddag toch de vk even bel want ik heb ook pijn in mijn onderrug, dus ik ga wat geruststelling zoeken.
Tekstschrijver! Dus krijg gewoon opdrachten binnen en lever ze weer aan en soms schrijf ik zelf iets en stuur ik ze op
Ik voelde net van alles lopen (sorry voor het vieze praatje) dus zocht snel een wc op in de buurt om te checken. Maar gelukkig alleen maar afscheiding en geen bloed. Hoop echt dat ik wat minder onzeker ben als ik de echo heb gehad..
@werk Werk nu 4 dagen in de week.. Vervelend dat jullie zo onzeker zijn vandaag wel een goede dag geloof ik want voor mijn gevoel kan ik de hele wereld aan! Ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalende echo! Bij 16 weken en 6 dagen bij een Ziekenhuis uurtje rijden. Ben zo nieuwsgierig!
Nou dat werkt dus ook voor geen meter, is de vk praktijk op dinsdag niet telefonisch bereikbaar, kan ik alleen het spoednummer bellen, maar dat vind ik ook een beetje overdreven eigenlijk. @firsttime oh, dat zou ik ook zo graag willen doen!! heb me aangemeld bij zo'n site, maar ik moet nog steeds mijn introductietekst inleveren :S Die nemen me ook niet echt meer serieus denk ik, haha!
@souries Hier kan je alleen tussen 12 en 13 bellen.. Maar verloskundige zei wel nadrukkelijk dat ik mocht bellen als er iets was naar het nummer op het afsprekenkaartje. Heb je daar geen ander nummer op staan?@
Gewoon bellen Souries... ze vertellen mij te bellen zodra ik me onzeker voel of bang ben dat er iets mis is. Vinden ze echt niet erg. Heb ik ook gedaan afgelopen weekend ivm bloedverlies