16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lis1989, Mooie echo meis!

@Lise, mooie buikfoto! Leuk vrolijk jurkje ook trouwens haha! Hou van zulke vrolijke kleurtjes!
    Mooie echo! En maar 1 dag terug gezet.. Ik de vorige keer 4 :( Ben benieuwd wat ze zeggen met de termijnecho..

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hoe gaat het hier? Ik zie mooie echo's voorbij komen. Fijn!!

Ik heb vanochtend gesolliciteerd... het was harstikke leuk maar de kans dat ik deze baan krijg is natuurlijk gering... ik vertel namelijk van te voren wel dat ik zwanger ben (het is een tijdelijke functie) maar goed, sollicitaties blijven oefenen is erg belangrijk.

@Dyson /Riantje... je mag alles hoor in Disney. Pas wanneer je buik in de weg gaat zitten, moet je dingen gaan laten en misschien dat Space Mountain niet erg fijn is.

@Souries... ik zou toch wachten tot ze je het aanbod van verlenging. Ik snap je situatie maar de kans dat in deze markt niet verlengd wordt, is gewoon erg groot. Doodzonde.

Wat onwijs vervelend dat sommigen zo misselijk zijn. Ik heb goeie dagen en mindere dagen. Vandaag was prima tot een uur of 4 toen merkte ik dat ik toch iets te veel had gedaan. Even echt rust genomen voordat ik de kids ging halen.

Hebben jullie ook zo'n zin in ijs? Ik hou er niet echt van maar ik heb nu toch graag mijn favoriete ijs in huis... Karamelsutra van B & J mmmmmmh :) :)

3. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    He meiden hoe is het hier? En met alle verschijnselen?

@alle dames met de mooie echo's gefeliciteerd :D

Met mij alles wel goed hoor maar onwijs druk en ontzettend snel moe de laatste tijd......vandaar ook geen tijd/zin gehad om te reageren hiero haha

@verschijnselen naast moe zijn valt het wel mee op zich maar wel vlagen van misselijkheid, zere boobs, sneller moeten plassen (ook s' nachts) waar ik nooit last van had......en vooral elke avond een ontzettend vol en zwaar gevoel in mn maag......

Maandag onze 2e echo......vind het weer zooooo spannend......hopelijk zitten allebei onze prullekes er nog en groeien ze goed :D

Ik probeer weer meer mee te gaan lezen en kleppen hiero hoor maar heb weer een drukke week en van het weekend lekker een weekendje weg naar limburg voor een communie en heerlijk in een hotel saampjes en dan maandag gelijk vanuit limburg door naar het ziekenhuis in tilburg :D

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @lis: mooie echo! Je ziet al echt een hoofdje!
    Dames die moeten overgeven/ziek zijn: kop op, over een paar weken gaat het echt (beloofd!) beter!

Ik voel me eigenlijk steeds beter, en dat benauwd me een beetje. Maandag weer een echo...

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik kan hoogstwaarschijnlijk van de lijst af. Weer een vlindertje erbij.
    Ik had vanmiddag licht bloedverlies en gezien mijn geschiedenis kon ik vanavond toch komen voor een controle echo. Hierop konden ze na een halfuur zoeken geen hartactie vinden. Voor de zekerheid ga ik morgen nog naar het ziekenhuis voor een echo met een veel beter apparaat, maar voor 99% zeker is het weer mis. :x:(:x:(

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @marjol oh nee toch! ik hoop dat ze morgrn toch wat kunnen zien.. sterkte!

7. ACH

ACH Niet meer actief

Had geen puf om te reageren vanavond maar nu..

Hele dikke knuffel voor jou @marjol!
    Tranen staan in mijn ogen..
    Heel veel sterkte! X

8. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16

oh wat erg om te lezen veel sterkte
    en mijn duimen draaien

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    :(:(:( echt erg.. Veel sterkte! :(:(:(

10. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Marjol: ohh nee wat erg.. Hoop dat het alsnog goed komt morgen. *knuff*

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ach marjol. Wat vind ik dit verdrietig voor je!! Hopelijk zit je morgen bij die 1% kans!! In ieder geval een dikke knuffel voor je!!

12. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16

Oo meid nee!!! Heel veel sterkte!!en een dikke knuffel.....

13. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Marjol: wat verschrikkelijk! Mijn duimen draaien ook om bij die 1 % te horen. Sterkte! Dikke knuffel!

14. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh marjol wat een verschrikkelijk nieuws!! ik hoop echt voor je dat het toch nog goed mag komen.. hou ons op de hoogt oke? sterkte!! :(:(

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @marjo hoe laat moet je? ik duim voor je!

16. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    O nee wat verschrikkelijk. Ik duim voor je... Take care!

17. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    @marjol

ik hoop zo dat ze het hartje kunnen vinden
    mijn duimen draaien

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat lees ik nu? Marjol, wat vreselijk. We hopen en bidden en duimen voor die 1%!!! Heel veel sterkte

19. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Marjol heel veel sterkte !!

20. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Marjol: heel veel sterkte ik hoop dat ze alsnog een hartje zien!

Vandaag: het is weer feest in de tent, gister een hele dag kotsvrij geweest maar kon zojuist terug van boodschappen doen, en ik heb nog net de plantenbak in de voortuin gered:p die bloempjes zullen dit jaar niet uitkomen hahaha.

Deel Deze Pagina