16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

wordt het niet tijd voor een nieuwe banner?

2. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjol, héél véél sterkte, we denken aan je!

3. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ohhh Marjol dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat het toch goedkomt! Hou je ons op de hoogte?

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Om 11.30 ga ik naar het ziekenhuis voor de controle. Gisteravond heeft mijn eigen verlos de echo gemaakt en zij is nog in opleiding mbt echos. Vandaag dus 100% zekerheid, maar met 9 weken zou het toch ondanks in opleiding toch al duidelijk moeten zijn. Ik laat het jullie weten.

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ marjol: sterkte en succes!

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Marjol, aaah nee! Heel veel sterkte! Ik hoop dat ze zometeen alsnog een hartje zien!

7. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    toch nog wel beetje hoop dus
    mijn duimen draaien nog en denk aan je

8. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Neeeee marjol! M'n hart staat stil!
    Ik denk aan je! x

9. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Sterkte Marjol! We duimen allemaal voor je!

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Net intake gehad. Voel me fijn bij de praktijk dus dat is wel goed! 13 mei pas eerste echo... duurt nog even dus!

11. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16

mooi dat je je er goed voelt erg belangerijk
    en die echo nu heb je in ieder geval een datum om naar uit te kijken

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Marjol heel veel sterkte, ik duim voor je voor goed nieuws, het is je ook zo gegund!

@Firsttime fijn dat de intake een fijn gesprek was en dat je je prettig voelt bij de praktijk. Fijn om een datum te hebben om naar toe te leven al snap ik dat je het wel lang vind duren, het voordeel is wel dat er dan al veel meer zichtbaar zal zijn :) waarschijnlijk echt al een klein bewegend mensje

Gisteren het sporten viel tegen, heb steps gedaan maar ik merkte dat ik niet vooruit te branden was, echt balen. Ik moet leren accepteren dat ik niet meer zo sportief en fit ben als voorheen. Vandaag voel ik me ook een beetje minder, ik moest erg vroeg op voor school wat ik door het samen afstuderen niet meer zo gewend was, echt zo'n blegh nergens zin in gevoel, honger maar niet weten wat te eten.
    Hoe gaat sporten bij jullie?

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @deurmat sporten gaat moeizaam! Haha! na een lang rondje met de hond ben ik al best moe! vervelend he! Heb ook het idee dat ik me aanstel omdat vl ook steeds zegt, dat zit tussen je oren hoor die vermoeidheid... Sure....

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tussen je oren? Wat een *piep*... Heeft hij enig idee wat er allemaal in jouw lijf gebeurd? Van een eiceil en een zaadje nu al naar iets wat op een mensje lijkt met een kloppend hartje etc? Hij mag wel iets meer respect opbrengen voor het werk wat jij aan het doen bent! Mijn man is al aan het nadenken over wat hij gaat kopen na de bevalling.... de schat. Werpgoud noemen ze dat hihihi

Hebben jullie al zo'n leuke groeiposter of bijlage gevonden waarin je per week de ontwikkeling van je kindje kunt volgen. Dit is vooral voor partners heel verhelderend.

Ik had vanochtend yoghurt gegeten.... nou dat gaat dus niet op een lege maag
    .... crackers en brood gaat veel beter

15. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Haha, die vermoeidheid zit helemaal niet tussen onze oren! Ik voel me echt soms helemaal suf wanneer ik van werk kom, heb ik anders nooit. Dutje doet soms wonderen.

16. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    haha vermoeidheid tussen de oren wat een hartstikke nare opmerking! Alsof we dat voor de lol verzinnen. Ons lichaam is een baby aan het ontwikkelen, de baby verdubbelt in grootte iedere week weer, organen ontstaan, alles wat wij als volwassenen hebben, de basis wordt daar voor gelegd, dat is veel werk voor het lichaam!
    Ik ben in de middag snel moe hoor, concentratie problemen en om 21.30 wil ik echt naar bed, ben dan een slappe vaatdoek :(

ps. Ik wordt zo vrolijk als ik soms even spiek in de bevallingslijst van de mama's die rond deze periode (april) bevallen, zo leuk dat er al meiden bevallen zijn of flink aftellen! Zo zijn wij in November ook!!!

17. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vanmiddag mn baas vertellen dat ik zwanger ben.. best wel zenuwachtig voor, maar volgens mij heeft ie al een beetje in de gaten, doordat ik ziek was twee weken geleden en ik ben nooit ziek.. en afgelopen vrijdag kwam ie onverwachts langs en ik had de winkel niet op orde.. nu heeft ie aankomende vrijdag iemand extra ingepland omdat ie waarschijnlijk bang is dat ik het niet aankan ofzo.. maar toen had ik net een hele slechte dag dus vandaar dat ik niet alles op orde had.. daarbij komt nog dat mijn buikje al best zichtbaar word.. gister leek ik echt wel 4 maanden zwanger!! een echte bolle buik.. en vanmiddag komt ie langs om iets te installeren dus lijkt me het beste dat ik het maar gewoon vertel.. dan hoef ik mn buik ook niet in te houden.. voor mn contract heeft het toch geen gevolgen want die loopt eind augustus sowiezo af.. dan ben ik 6,5 maand dus gaat ie me echt geen nieuwe geven.. nu in de zenuwen dus.. blech!!

18. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ydee veel succes!! Ik moet het nog aan mijn baas en collega's vertellen maar heb er nog geen geschikt moment voor gevonden. Ben ook een beetje zenuwachtig daarvoor. Hopelijk verloopt het goed! :)

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sporten haha, nou ik snap het op zich wel dat hij het zegt. We hadden iemand op de sportvereniging lopen die een half uur voor de bevalling nog een wedstrijd in het eerste team speelde bij wijze van spreken. En een week later vroeg ze of ze wel weer met de selectiewedstrijden mee wilde doen.

en aan de andere kant zegt ie wel dat ik meer rust moet nemen dus hij snapt er zelf nog niet zoveel van ;) Maar ik heb hem het boek van Kluun gegeven, dus dan kan hij zich lekker in gaan lezen.

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ydee Succes! Ik heb het toch maar voor me gehouden gisteren... Hij kwam ineens weer wat werk overnemen, dus vond het wel even prima...

Deel Deze Pagina