@hier; vandaag weer echo gehad en alles prima! Groeit lekker door eb hartje gehoord! Voor op de lijst ( durf t eindelijk aan haha ) Anna123 23 november. 2e kindje Fv. Ziekenhuis bevallen
@Marjol: heel veel sterkte meid. Echt zo naar. Daar word je heel stil van.. @Anna: gefeliciteerd! Ik ben echt super aan het aftellen voor de echo. Nog 1,5e dag!
Wat ik me afvraag: begint een miskraam altijd met bloed? Of kan het ook zo zijn dat je opeens geen hartje of vruchtje ziet bij de echo?
Dat kan inderdaad allebei. Soms zijn krampen en bloedverlies de eerste aanwijzing dat het niet goed is. Soms zie je bij de echo dat het niet goed is. Maar meestal gaat het goed!! Daar gaan we van uit. De verloskundige zei gister ook dat de kans nu heel klein was dat het nog mis zou gaan dus dat ik lekker moest gaan genieten!
zwangerschapsdementie 2.0 heet water in de bakpan gooien in plaats van in de pan van de macaroni...juist... @firsttime ik hoor vaker dat pas op de echo wordt gezien dat een hartje al een paar weken daarvoor is gestopt met kloppen maar ik gelof erg in intuitie en dat je dat al aanvoelt op de een of andere manier...
Hier vrij weinig te melden op het moment. Dat ik het echt verschrikkelijk vind dat aftellen tot de volgende echo.. Hmmpff. Nog 2 weken en 5 dagen! Bij wehkamp is het 15% korting op jurkjes ook positie jurkjes. Denk dat ik maar even een kijken ga nemen! @souries Hier ook al van dat soort gekke acties, achja zolang we geen gevaar lopen toch? Wil voor mezelf altijd alles zo snel geregeld en besloten hebben maar ben nog zo aan het twijfelen en verdiepen in voeding. Borst/Flesvoeding. Lastig!
@Souries: dat vind ik nou juist zo moeilijk... Want wat is nou je intuïtie ?? Ik denk namelijk dat elke vrouw wel onzeker is de eerste 12 weken en dat je je afvraagt of alles wel goed gaat daar binnen (is dit dan ook je intuïtie?) want andere momenten kan ik weer de hele wereld aan en denk ik juist weer heel positief (dat het juist heel goed gaat daarbinnen) ik vind dat erg lastig. Want wat is dan het verschil tussen die gevoelens en je intuïtie ... Hihi of kom ik nu heel "blond" over =D
@ACH... het mooie van borstvoeding / flesvoeding is dat als je uitgaat van borstvoeding je altijd nog kan overstappen! Mijn advies is om altijd te kijken hoe het gaat (als het enigszins kan!) @Marjol.. wat vreselijk. Ik wens je heel veel sterkte. @Echo's.. geinig.. ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Dat zal wel komen omdat het de derde is. Ik voel me voornamelijk onthand op het moment. Kan veel minder doen dan ik zou willen. Alles voor het goeie doel hoor.!
@Cygnet2 Dat voordeel noemde de verloskundige de afgelopen keer ook. Ik heb gelukkig nog even om er over na te denken.. @Stefjuh Herken ik ook hoor want wanneer weet je nu of het "goed" voelt. Lastig.
Ik vind dat ook wel een lastige kwestie, maar als ik terugkijk op mijn voorgevoel. Ik wist gewoon, ik ga maandag 11 maart niet ongesteld worden, dat wist ik de week ervoor al. ik voelde ook dat ik donderdag pas positief zou testen, toch stelde het me teleur dat ik maandag nog negatief had. Mijn gevoel klopte. Ook zegt mijn voorgevoel dat ik niet ga bloeden, *klopt af voorzichtig*. Mijn gevoel zegt wel dat er een kindje geboren gaat worden in november. Maar je gevoel kun je niet hard maken, je kunt het niet ' bewijzen' en mijn angsten en onzekerheid die zijn er ook. Ik heb me toch al wel gehecht aan dit kleintje, ondanks mijn voorzichtigheid in enthousiasme.
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens dat je het kan aanvoelen als het niet meer goed zit........ik kreeg in november onze 1e echo met 8, 2 weken en was ervan overtuigd dat het goed zat want ik voelde me op en top zwanger en was al helemaal aan het vooruit plannen.........maar toch was er alleen maar een leeg vruchtzakje te zien en waarschijnlijk is het hartje nooit begonnen met kloppen......het kwam zo onverwachts en was een onwijs grote klap......dus ben het er niet mee eens dat je het kan aanvoelen op de een of andere manier...... Daarom ben ik ook weer heel gespannen voor maandag want ook al voel ik me zwanger en denk ik dat het allemaal wel goed zit ik ben me ervan bewust dat ik dat de vorige keer ook had dus ben er best angstig voor.....
Nog niks gehoord van marjol toch?! Of heb ik de definitieve uitslag gemist?! Snap ook dat ze nu geen behoefte heeft hier op het forum te komen. Morgenmiddag mag ik voor de echo, spannend weer...
@ voorgevoel: Ik vind dat lastig. Hier een onzeker gevoel. Dat wordt nu wat minder. Maar toevallig opeens zeurend gevoel in mijn buik en dan maak ik me weer zorgen. Vooral omdat ik er tot nu toe nooit last van heb gehad. Maar nu twee goede echo's gehad. Laatste met 8 w en 2 dagen dus hoop dat het goed blijft gaan. Mijn banner klopt niet meer, die moet ik nog aanpassen. @anna123: mooie echo!