16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Marjol, aah wat naar zeg! heel veel sterkte meis! Knuffel!

2. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik kan het nog niet laten om niet meer mee te lezen met jullie:)
    @voorgevoel: ik had absoluut niet verwacht dat het bij mij niet goed zou zijn. Ik voelde me zwanger en ik heb geen buikpijn of bloedverlies gehad voor de echo. Afgelopen donderdag heb ik spontaan de miskraam gehad en gisteren ben ik nog gecuretteerd omdat niet alles weg was. Gelukkig is dat me heel erg meegevallen. Ik heb nu geen buikpijn meer en bijna geen bloedverlies. En emotioneel gaat het ook al weer een stuk beter! Wij gaan er straks weer voor en dit zal zijn reden gehad hebben. Wat een lang verhaal.
    Heel veel succes jullie allemaal en ga lekker genieten. En marjol heel veel sterkte!!

3. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ plurk: wat fijn dat het weer beter met je gaat en wat goed dat je er zo over denkt en over kan praten. Knap hoor! Ik hoop dat het jullie ook heel snel weer gegund is en je snel weer een mooie positieve test in je handen hebt. Ookal gaat het emotioneel weer beter, neem je tijd om het een plekje te geven. Bij mij kwam de klap ook later toen iedereen weer verder ging en ik zelf nog zon leeg gevoel had, hoe nuchter ik er ook onder was. Veel sterkte lieverd!!!

4. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Anna: mooie echo. Echt al een minimensje!

Plurk: wat fijn wat van je te horen! Mooi dat het beter gaat nu.. Maar inderdaad zoals kukel zei neem de tijd, je mag hier echt de tijd voor nemen.. Dus overhaast jezelf niet.

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @plurk je klinkt heel sterk! goed van je! maar niks wegstoppen he! knuffel voor jou!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @marjol: heel veel sterkte, aan je onderschrift te zien heb je al genoeg verkeerde zwangerschappen gehad :(
    Ik denk dat wij allemaal weer een beetje gaan twijfelen nu of het allemaal wel goed is in onze buik... Ik ben iig blij als ik maandag een goede echo heb.

@anna: mooie echo!

Vanmiddag weer erg misselijk, (stiekem blij), toch maar weer gekookt voor mijn zoontje, dat gaat gewoon door, vind ik wel zwaar!

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Vraagje: hoe voelt jullie buik nu?? Bij mij gespannen. En ik heb last van m'n billen/stuitje: herkennen jullie dat??

8. ACH

ACH Niet meer actief

Heb last van omgeving onderrug wanneer ik een bepaalde tijd 1 houding aan houd, normaal nooit last van..
    Gister tijdens zwemmen voelde ik het trekken en in de avond een wat gespannen buik.. Dus komt aardig overeen!

9. ACH

ACH Niet meer actief

Goedemorgen!

Vandaag 9 weken, jeee!
    Lekker geslapen iedereen? Hier wel maar kan nog wel paar uurtjes..
    Alleen nachts eruit op te plassen is zo vervelend!

10. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet er ook elke nacht uit.. Begin er nu een beetje aan te wennen: het is niet anders! Maar wel vervelend!

Fijne werkdag allemaal!!

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik blijf soms echt liggen,maar ja das niet bevoordelijk voor je blaas en slaap ;)

deze week zes dagen werken ipv vier en qua vermoeidheid echt op een toppunt dus ben blij als het zaterdag 17.00 uur is! gelukkig komen er veel gebroken weken aan met koninginnedag,hemelvaart en pinksteren :D

12. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Ik heb vandaag een pittige dag! Heb t idee niet geslapen te hebben, terwijl ik eigenlijk goed heb geslapen. Zit nu al n kwartier op de wc van t werk tot mezelf te komen! Ben misselijk maar niet genoeg om over te geven :s mijn buik voelt vervelend aan broeken gaan strakker zitten! Otw op en top zwanger... Als k door deze 12 weken ben kan ik eindelijk genieten voor die tijd durf ik het echt niet :s

Nu eerst 8u werken, vanavond komt MvM langs (wilde eerst persee de echo afwachten) dus kan ik ook weer beginnen met helpen:).
    Daarna 2u training en nog 45 min fysio... Druk schema vandaag!

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben ook echt kapot. Op zich wel goed geslapen maar inderdaad eruit om te plassen. En drinken te pakken. Zoveel dorst! Maar zou de hele dag wel kunnen slapen. Mijn energielevel is echt 0...

14. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ons zoontje heeft de hele nacht doorgeslapen :D Alsof hij voelt dat mama de rust nodig heeft! Dus ik heb lekker geslapen. Begin wat later vandaag, ben wel misselijk! Ik hoef er nog niet uit om te plassen 's nachts gelukkig. Wel dorst, hebben nu een bekertje water op mijn nachtkastje staan.

15. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik ben ook met vlagen erg vermoeid, en ik moet ook minstens 1 of 2 x er in de nacht uit om te plassen, en wow wat een hoeveelheid dat ik dan plas. Goed voor de moeders voor moeders flessen.

Ik heb ook last van opstipatie, heel vervelend dus ik probeer nu wat lijnzaad bij de yoghurt te doen, hopelijk wil dat baten.

16. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marjol.. heel veel sterkte. Wat een vreselijk zeg :(

17. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik zag ook weer een paar mooie echo's voorbij komen, helemaal leuk! Maar lekker van genieten dames.

Ik mag dinsdag weer, ben heel benieuwd en vind het nog steeds een beetje spannend, ook al hebben we met 7w4d wel al een hartje gezien.

In mijn vriendinnengroep zitten er namelijk twee die eerst een goede echo hadden en daarna een missed abortion :s dus het blijft toch een beetje spannend!

Fijne dag allemaal x

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen

Iedereen een beetje geslapen. Hier aardig. Ik ben akelig vroeg wakker maar daarna dommel ik nog verder. Vandaag hoef ik iets... ja thuis zijn met dochter maar zij is erg lief en makkelijk.

@Voorgevoel. Ik denk dat het meespeelt of je al vaker (succesvol) zwanger bent geweest. Ik heb 2 x in mijn leven een miskraam gehad. De eerste wist ik niet (voor 1e kind). De tweede wel (maar dat was heel vroeg). Ik probeer erg op mijn lichaam te vertrouwen en er naar te luisteren (zo ontbijt ik nu met paprika chips... tja, dat geeft het beste resultaat :))

@Lovely... hoe gaat het bij jou?

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    8 weken zwanger vandaag, zie ik net :D

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen!
    Eindelijk een vrije dag... En nu pas wakker dus goed uitgeslapen. Spannende dag. Vanmiddag om 16.00 uur echo...

@ Lise: die buik herken ik. Hij is al 2 dagen wat gevoeliger, maar weet niet goed wat ik er van moet maken. Geen ongi gevoel, maar zou het bandenpijn kunnen zijn?! Trekt ook wat naar de zijkant toe

@ souries: Pff.. 6 dagen werken?! Ik leef met je mee! Ik kijk ook al uit naar die gebroken weken met feestdagen. Uitslapen en gezelligheid, lekkere afleiding.

Iemand van de jumbo foodmarked gehoord in Breda? Daar ga ik vanmiddag even een kijkje nemen. Daarna vl ophalen om naar de echo te gaan

Deel Deze Pagina