@ mamemi: wilde je niet aan het huilen maken hoor, haha. Het is gewoon heel bijzonder al die echo's en wat er allemaal in ons lichaam gebeurt! @ dootje: wat fijn! Gefeliciteerd. Weg onzekerheid @ hier: blij dat het weekend is. Glunder van oor tot oor, bij ons is iedereen in de omgeving al op de hoogte dus geen geheimen meer. Geeft ook een hoop rust moet ik zeggen. Veel kaarten gehad en al wat cadeautjes, zoo leuk en lief. Maar toch vermoeiend een werkweek. Nu beentjes omhoog. Vl is aan het koken. Jullie leuke weekend plannen?
Probeer al lekker te genieten meid! Maar ik snap je wel. Nog 2 weekjes wachten en dan maanden lang genieten
@ mamemi: sterkte, klinkt best pittig. @ de meiden met een goede echo: gefeliciteerd!! @ onzekerheid: bij mijn vorige zwangerschap dacht ik na de 6 weken echo eerst maar de 9 echo afwachten. Toen die goed was wilde ik voorbij de 12 weken zijn. Daarna dacht ik nou eerst de 20 weken echo dan maar voorbij zien te komen met een gezonde baby in de buik. En daarna heb je toch nog onzekerheid haha. Ik was pas gerust toen mijn dochter op mijn borst/buik lag . Tot nu toe heb ik dat weer. Elke echo denk ik nu zal ik genieten en dan begin ik toch weer zorgen te maken.
Zo hier wat minder leuke dag. Mijn werkgever weet welgeteld sinds maandag dat ik zwanger ben en ze zijn nu al aan het treiteren. Ik kan niet teveel in detail gaan, je weet maar nooit wie er mee lezen en mij herkennen. Maandag maar even advies inwinnen bij de vakbond waar ik zit. Ik probeer het los te laten, maar ben zo boos dat ze zo doen. Heb wel meteen buikpijn, dus moet toch maar even laten hoe het is tot maandag.
Jeetje wat vervelend @vinisa! Niet op je kop laten zitten hoor! Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen.. Bij ons prijzen ze de ene collega de hemel in omwille van haar zwangerschap en de ander negeren ze. Denk dat t bij mij zo maar het laatste gaat worden! Maargoed al werk ik er al jaren met plezier.. Ga straks toch minder werken en dan doe het me niet zoveel meer denk ik.
Doe mijn best maar ze maken het me wel lastig zo. Ik werk dan parttime maar als je ergens niet lekker zit is elke minuut te veel. Het zal bij jou wel leuk ontvangen worden toch? Als je er met plezier werkt? Mijn collega's zijn nogal gemeen onderling (elkaar en iedereen afzeiken). Hoorde vandaag via via dat twee collega's als grap weddenschappen maakten welke dag ik er weer ben om te werken (zit hondsberoerd thuis en voel me echt heel slecht). Dus zo aardig zijn ze weer bij mijn werk ik ben van plan na mijn verlof aan een andere baan te beginnen of kort erna. In ieder geval zo snel mogelijk daar weg na deze zwangerschap.
Zo hebben jullie dat ook Het eene moment kan ik een paar dagen niet tot zeer moeilijk naar de wc Het volgende moment moet ik rennen om bij de wc te komen Verder begint me buikje tog echt al op te bollen Nog nooit trots op me buik geweest maar nu tog wel hoor Altijd wel een buikje / fat rolletje gehad Maar nu echt een zwanger bol buikje En dit niet meer aleen savonds maar ook overdag Zal binenkort is een foto plaatsen verder vanavond een rustig avondje Zit rustig tv te kijken en zo dalijk lekker me bedje in met de tv aan Hier vanmidag even heerlijk met een boek in het zonetje gezeten Lekker uit de wind Morgen naar de ikea en even de stad in En natuurlijk genieten van hopelijk het zonnetje
Wauw vinisa: wat gemeen! Wat een vervelende sfeer zul je dan op je werk hebben. Ik snap dat je er dan wel zo snel mogelijk weg wilt, leuke collega's zijn de helft van je baan sfeer denk ik! Riantje: ik ben normaal echt plat maar zit nu ook echt met een bolle buik op de bank! Ik voel me echt opgeblazen. Heb op m'n werk nog maar 1 collega ingelicht dus ik doen nog even losse shirtjes aan. Het is nu ook heel verleidelijk om met je hand op je buik te wrijven: haha maar dat ziet er helemaal zwanger uit! Ghehe
@riantje1987 Heb ik ook.. Dat van de wc! &buik ook ben er opzich wel blij mee.. Aangezien ik niet zoveel kwaaltjes heb! Pff wat een rot avond.. Manlief werken en voel me echt rot! Zit gewoon te huilen bij Step up.. Grr hormonen!
goedemorgeb! @ach zo,jij bent er weer vroeg bij! ook werken vandaag of altijd vroeg? ik mag zo op een beurs gaan staan. was gisteravond goed duizelig dus hoop dat dat vandaag achterwege blijft! fijne zaterdag iedereen!
@Leinos83 Mooi! @souries Moet werken maar altijd vroeg.. Zo zonde van mijn dag anders! Succes vandaag!
@ leinos: mooi!! @ ach: werkse vandaag! @ souries: succes op de beurs @ hier: weer veel wakker geweest. Nu er maar uit om m'n dag nuttig te besteden. Maandag en dinsdag op congres, dus nu het huis maar aan kant, boodschappen doen enz.
Goedemorgen... Ik heb er al een halve dag opzitten. Vanochtend om 8:00 zwemles voor zoon. Hij heeft weer ontzettend zijn beste gedaan, stoere vent. Hier alles goed. Nu twee goeie dagen achter elkaar.. fijn... dat scheelt een heleboel want ik vind 'ziek' zwanger zijn niets aan. Het wordt nog onhandig genoeg in de komende maanden.. beentje die in je ribben zitten, maagzuur, niet kunnen slapen, jeuk etc... Nu even geen gedoe is echt beter. @Vinisa.. wat ontzettend vervelend. Zijn dit je collega's of ook de baas? Kun je hier niet ergens melding van maken? Verschrikkelijk zeg. @Lovely.. iemand iets gehoord / gelezen? @Vandaag... ik ga vandaag naar een crematie een een opa van een vriendin van mij. Ze liet per mail weten dat de goeie man is overleden dus ik denk dat ze graag wil dat er een paar mensen komen. Nou.. dat doe ik dan. Daarna schoenen kopen voor de kids (DUUUR!!!) maar ook wel weer leuk en heel erg nodig. Morgen mag ik lekker uitslapen.. Kan ik nu al naar uit kijken!!
Wat een vroege vogels hier zeg, ik kan gelukkig voort wat langer slapen, de eerste paar weken was ik steeds zo vroeg (voor 6.00 haha) wakker. Ik werd wakker en was een beetje bang weinig klachten te voelen, bevestiging zoekend haha, maar voor ik dat besefte begon de buikkramp al. Helemaal fijn goede bevestiging. Deze ochtend ga ik een uur sporten, en ik heb vanmiddag een familie feestje van mijn oma's verjaardag, nog niemand behalve mijn ouders weten het Fijne zaterdag dames!