Klinkt als een drukke ochtend fijn dat je het nog allemaal goed aan kan. Haha hoe je dat zegt.. Klopt helemaal. Nu ziek zijn is rot en later komt er nog genoeg. Ik weet wel dat ik de vorige keer ook zo misselijk was en toen tot het eind. En dan zat mijn dochter druk te doen en oohhh dan werd ik nog beroerder en moest ik vaak overgeven. Maar aan de andere kant kijk ik er erg naar uit mijn kindje te gaan voelen. Dat is zo'n fijn, mooi en bijzonder gevoel Wat betreft werk. Het komt van mijn baas af. Dat gemene gedoe op werk van collega's komt door een collega met wie de samenwerking niet goed verliep. Hij is me toen zwart gaan maken binnen het bedrijf. Dat doet hij in mindere mate ook bij een andere collega van me. Een nare eigenschap maar ja zo zijn sommige mensen. Nu ik dus ziek ben probeert mijn baas me gewoon zo dwars te zitten dat hij hoopt dat ik weg ga. Ik weet dat ze in het verleden meerdere mensen hebben weggepest. Helaas ben ik nu aan de beurt Het is zo rot dat ik het niet helemaal los kan laten. Ik voel de stress en dat wil ik niet. Hopen dat ik het snel wat meer los kan laten. Hoe dan ook moet ik er tijd in gaan steken door de vakbond in te gaan schakelen. Ik denk dat ze niet kunnen wegkomen met wat ze nu doen. Als je wilt weten wat er speelt wil ik het wel via privé bericht vertellen maar op een openbaar forum durf ik dat niet. Sterkte bij de crematie en succes met schoenen kopen!
Goedemorgen! Fijn weekend allemaal Ik ga zo even lunchen met een vriendin en vanmiddag richting mijn ouders om ze het goede nieuws te vertellen. Spannend, maar heel erg leuk!
Hej meiden! Mooie echo!!! Hier de laatste wedstrijd van het seizoen.. Ben ik wel blij om.. Word automatisch voorzichtiger met duiken enzo dus dan ben ik niet zo veel meer waard! Daarna een Bbq met de sportvereniging. Al die afspraken ben ik nu wel zat: wil lekker niks hebben int weekend. Gelukkig nog 1 weekje en dan meivaksntie!
Hey meiden.. ik denk moet ook maar weer eens iets van me laten horen.. ik lees wel alles mee hoor. maar heb alleen niet zo veel te melden.. vind het zorgwekkend dat we al een tijdje niets van lovely hebben gehoord ik hoop wel dat alles goed met haar gaat.. vandaag weer aan het werk, gelukkig maar tot 2 uur daarna met mn moeder om nieuwe planten voor in ons huisje.. ze zijn een beetje aan het doodgaan en woensdag krijgen we visite dus moet het er allemaal een beetje goed uitzien Ik ben de laatste tijd erg onzeker of het allemaal wel goed zit.. maandag over een week weer een echo dus dan hoop ik weer wat te kunnen genieten.. ik merk wel dat ik me niet goed voel als ik niet op tijd iets eet.. en vanochtend na drie keer niesen een bloedneus.. dat was al twee weken geleden.. toch weer even een soort bevestiging.. dat is wel fijn haha!! maar verder nergens last van.. nou ja zolang alles goed is dan vind ik dat wel prima!! ik zag alweer een paar mooie echo fotos voorbij komen.. leuk zeg!! geniet ervan meiden!! en wat betreft die combinatietest dat doen wij ook niet.. heb me er niet in verdiept maar heb gehoord dat het risicos met zich meebrengt en hoe het kindje ook is het is zooo welkom.. Fijn weekend voor iedereen!!!
@vinisa: he bah wat een vervelende vent "die werkgever" heel kinderachtig! Hoop voor jou dat je het toch een beetje kan loslaten, want stress is ook niet bevordelijk... Sterkte meid! Verder zag ik weer een mooie echo voorbij komen!! En wat ik me af vroeg was; "de zwangerschapsgloed" kan het zijn dat je dat in het begin wel bij iemand ziet en dat het daarna niet meer te zien is en aan het eind van de zwangerschap weer wel... Ik vroeg namelijk gister aan mijn moeder.. Of ze wat aan me zag en toen vertelde ze me dat ze het 2 weken geleden wel zag, maar nu niet meer. Ik maak me gelijk zorgen... Of het wel goed zit? Stom he!! Soms voel ik me zo'n onzekere tut hola! Hihi
Zwangerschapsgloed? Ik zie er uit alsof ik burn-out ben of flink ziek. Heel wit, grote kringen onder mijn ogen. Lijkt mij dat die gloed pas over een paar weken zichtbaar wordt als (de meesten) zich weer beter voelen?? Prachtige echo weer! Vinisa; hoe moeilijk ook maar laat je niet op de kast jagen. Laat je goed begeleiden door de bond en weet dat je uiteindelijk daar toch wel wilt/moet. Zo is er toch geen lol aan.... en inderdaad voorzichtig met wat je hier schrijft! Verschrikkelijk hoeveel mensen er onder druk staan qua werk (zwanger of niet). Het lijkt wel of de angst voor werkeloosheid echt het slechtste in mensen boven brengt. Ik hoor zulke trieste verhalen. Wordt tijd dat het weer een beetje beter gaat lopen in Nederland. Ik heb moeten besluiten voorlopig ook geen braderieën (en nee ik ga niet vertellen met welke spullen ik sta) en markten te doen. Ik mag niet tillen van de gyn en vk en het zijn lange zware dagen. Wel jammer want ik vond het altijd wel gezellig. Maar ach, vorig jaar ook niet echt rijk van geworden dus misschien zo slecht nog niet. Zal wel de contacten en gezelligheid missen. Vandaar dat ik nog wel een paar lessen (workshops) geef de komende maanden. Vannacht eindelijk 5 uur achter elkaar geslapen, héérlijk. Wel weer zere ribbenkast van kokhalzen gister. Woensdag alweer de echo, best lekker. Echte angst heb ik niet maar toch elk teken van leven is weer een stapje richting roze wolk. Oh en wij hebben een Angelsound, grappige dingetje wel. Wij hebben afgesproken hem pas te gebruiken als we in het ziekenhuis het hartje gehoord hebben en dan zeker niet elke dag. Nogmaals fijn weekend allemaal!
Hier ook weer een berichtje van mij. Ben de afgelopen week niet actief geweest. Na de waterpokken van mijn zoon was ik zelf aan de beurt om ziek te worden. Vier dagen ziek in bed gelegen met een fikse keelontsteking en koorts. Nu gaat het weer de goede kant op, wel nog last van mijn keel, maar in ieder geval wel weer fitter. Ik zag weer een mooie echo foto voorbij komen! Super zeg! @vinisa, wat vervelend zeg van je werk. Sterkte ermee, probeer het wat los le laten. Makkelijker gezegd dan gedaan. @zwangerschapsgloed, dat weet ik ook niet of mensen het aan mij zien. @vertellen, wij gaan het in de loop van volgende week bekend maken. Aanstaande maandag heb ik mijn termijnecho, ben dan 10 weken en 4 dagen. Volgend weekend een weekend weg met de vriendinnen. Wel zo makkelijk als het dan bekend is. Fijne zaterdag!
ha dames,ik sprak @lovely van de week nog. ze is thuis maar nog steeds erg misselijk dus mijdt ze de laptop. hier net terug van beurs..man wat vermoeiend zo'n dag op je benen staan! en maagzuur dus ik ga op de bank en doe niks meer vandaag,morgen weer een dag
@Mamemi: Hihi ja daar heb je ook wel weer gelijk in!! Waarschijnlijk komt dat weer later Hihi ... Spannend voor jou het is zo woensdag. @Heli: fijn dat het weer met jou en je zoontje beter gaat! En ook voor jou spannende dagen die komen gaan; de echo en bekendmaking!! @Souries: logisch van Lovely... Het moet natuurlijk geen verplichting worden om hier te reageren, het moet vooral leuk blijven =D & wat voor een beurs ben je geweest... Misschien dat ik eroverheen gelezen heb hoor... Lekker de beentjes omhoog =)
@Heli Wat vervelend, gelukkig gaat het al wat beter! Leuk hoor straks iedereen vertellen! @souries Gelukkig is ze thuis! Pff hier ook vermoeid op de bank! Even jullie eerlijke mening: Normaal weeg ik 62/63 kilo.. Stond net op de weegschaal 66.8!!!! Dat is bijna 5 kilo! Wat kan ik hier aan doen? Ik kan toch moeilijk op dieet?! Voel me er zo rot door! Vriendinnetje is 22 weken en gaat nu pas om positiekleding en heeft zelfde postuur! Vanavond filmavond met lekkere dingen en dan van het weekend maar eens goed verdiepen in gezonde tussendoortjes en weet ik het..
@Ach: ik snap dat je best kan balen meid en jezelf vergelijken met iemand anders... Moet je gewoon niet doen ... Misschien is jou stofwisseling wel anders... En idd zeker niet gaan dieeten... Gewoon gezonde tussendoortjes; zoals komkommer.. Fruit en veel water drinken en veel vezels. En je moet maar zo denken het is voor een goed doel en je krijg er wat moois voor terug
Ach... Niet vergelijken joh! Iedereen is anders! Ik ben ook al n kilo of 4 à 5 aangekomen en draag sinds gister gewoon fijn m'n zwangerschapsbroeken ! Normaal weeg ik 53 kilo .... Heerlijk om weer wat aan te komen! Haha
@ach misschien hou je vocht vast? ik zou morgen nog eens wegen.. ik woog 78 en zat drie dagen geleden ineens op 82.8 maar vanmorgen weer op 80 dus misschien had je net een slechte dag
@ach, niet vergelijken met andere! Mijn vk controleert iedere controle mijn gewicht. Als je te veel aan komt zullen ze je wel adviezen geven, kunt het natuurlijk ook met je vk overleggen. En wat stefjuh zegt, veel water drinken en gezonde tussendoortjes als je honger hebt. Al vind ik dat zelf wel het moeilijkste, heb steeds vaker zin in een vette hap ipv een gezonde hap. Vanavond alleen thuis, manlief is naar een wijnproeverij. Ik heb me aangeboden om thuis te blijven voor zoonlief. Jeetje er is echt niets op tv wat mijn aandacht trekt. Zo maar eens een kijken of we nog een film hebben liggen.
Hmm. Dank jullie wel! Maandag even slim boodschappen doen.. Is inderdaad niks op tv.. Wij kijken Norbit maar vind er niks aan. Maarja manlief is al in slaap gevallen!
HA dames! Net terug van een feestje, maar Pff ik was er klaar mee. Moet er even een rem op zetten. Te druk deze weken. Ben dan ook 3 kg afgevallen ipv aangekomen en ben afgelopen week niet eens meer misselijk geweest of hoeven overgeven. En niet gesport terwijl ik dat meestal 2 of 3 keer in de week doe. Vanavond daarom maar een pudding broodje en vette hap op. @ ach: het verschilt dus per persoon, geen zorgen. Je baby gaat ook nog genoeg extraatjes van jou pakken, dus een voorraadje aan kilo's is echt niet erg @ souries: geef lovely maar een dikke knuffel van me als je haar weer spreekt
Goedemorgen allemaal! Net anderhalf uur bezig geweest om alles weer bij te lezen. Las het vreselijke nieuws van Marjol :'( Heel veel sterkte Marjol. Hier weer een beetje bij gekomen van 4 dagen Disney. Heerlijk rondgelopen (mocht bijna nergens in) en lekker geshopt. Heb me prima vermaakt, zeker met de super echo van afgelopen dinsdag nog vers in het geheugen. Ik ben 1 dag vooruit gezet en zit op het randje van 14/15 november. Ukkie was enorm actief, druk aan het zwaaien met armen en benen en maakte zelfs een soort sprongetje/huppeltje. Manlief noemt Ukkie nu Pieter vd Hoogenband en zegt steeds dingen als "ligt ie weer te chillen in z'n bubbelbad". Op 2 mei mogen we weer, we gaan de combinatietest uit laten voeren, zien daarna wel wat we met de uitslag gaan doen.